Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Послуги з паспортизації і обстеження мостів на автомобільних дорогах місцевого значення Київської області)
Очікувана вартість
253 202,57 UAH
UA-2021-10-11-011418-b ebaa41e4705744e799ec2064a2062b6e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ТА ПРОЕКТУВАННЯ» надає послуги з ДК 021-2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Послуги з паспортизації і обстеження мостів на автомобільних дорогах місцевого значення Київської області) відповідно до вимог договору від 25.06.2021 року № № 1-ПМ (далі – Договір) укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі на суму 6 300 000,00 грн., відповідно до оголошення розміщеного на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-14-005893-c).
На даний час відповідно до пункту 6 статті 12 Закону України «Про автомобільні дороги», Програми розвитку автомобільних доріг у Київській області на 2020-2022 роки, затвердженою рішенням Київської обласної ради восьмого скликання від 15.10.2020 року № 908-36-VІІ є нагальна потреба в отриманні додаткових аналогічних послуг з паспортизації і обстеження мостів на автомобільних дорогах місцевого значення Київської області
Таким чином, враховуючи потребу здійснити закупівлю додаткових аналогічних послуг у того самого учасника, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера необхідно провести додаткову закупівлю робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на виконання пункту 5 частини другої статті 40 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2021 16:52
Оскарження наміру укласти договір: 22 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Послуги з паспортизації і обстеження мостів на автомобільних дорогах місцевого значення Київської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту надання послуг, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

11 жовтня 2021 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 16:50
rishennia.pdf
11 жовтня 2021 16:50
Експертні документи .pdf
11 жовтня 2021 16:50
dodatok_5.pdf
11 жовтня 2021 16:50
dodatky_1_2__3.pdf
11 жовтня 2021 16:50
Технічні документи.pdf
11 жовтня 2021 16:50
dodatok_4.pdf
11 жовтня 2021 16:50
dodatok.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ТА ПРОЕКТУВАННЯ"
#42305153
Переможець 249 781,52
UAH
11 жовтня 2021 16:52

Документи

11 жовтня 2021 16:52
Електронний підпис
11 жовтня 2021 16:51
ПЗТК № 404 від 11.10.2021.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2021 16:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ТА ПРОЕКТУВАННЯ"
#42305153
249 781,52
UAH
Документи

Документи

11 жовтня 2021 16:52
Електронний підпис
11 жовтня 2021 16:51
ПЗТК № 404 від 11.10.2021.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 12:28
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2022 10:47
Додаткова угода № 2 від 30.05.2022.pdf зміни до договору
23 червня 2022 18:43
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 10:48
Додаткова угода № 1 від 15.12.2021_ 2-ПМ.PDF зміни до договору
15 грудня 2021 10:47
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 14:27
Договір № 2-ПМ від 29.10.2021.PDF укладений
29 жовтня 2021 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 2-ПМ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 2-ПМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 249 781,52
UAH