Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання обладнання для збору, перероблення побутових відходів та машин для збору, транспортування побутових та інших відходів, а саме: пресів стаціонарних, контейнерів для пресів стаціонарних, автомобілів мультиліфт, автомобілю мультиліфт з маніпулятором
Acquisition of equipment for collection, processing of household waste and machines for collection, transportation of household and other waste, namely: stationary presses, containers for stationary presses, multilift cars, car multilift with manipulator
Acquisition of equipment for collection, processing of household waste and machines for collection, transportation of household and other waste, namely: stationary presses, containers for stationary presses, multilift cars, car multilift with manipulator
Очікувана вартість
49 477 554,00 UAH
UA-2021-10-11-010982-b ● ec6eec5c13bd45a9996d1cf06a8a5b24
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами" |
Код ЄДРПОУ: | 34850326 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька область обл., м. Краматорськ , вул. Танкістів, 176 |
Контактна особа: |
Олег Макухін +380999853045 poligonkram@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Олег Макухин +380999853045 poligonkram@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Donetsk regional center for waste management |
National ID: | 34850326 |
Contact point: |
Oleg Makukhin +380999853045 poligonkram@ukr.net |
Additional contacts: |
Олег Макухин +380999853045 poligonkram@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2021 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 15:17 |
Очікувана вартість: | 49 477 554,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 247 387,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції згідно гарантії – 1000000,00 гривень (один мільйон гривень). Сума гарантії залишається незмінною. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту на суму, яка дорівнює 1,0 % вартості договору, на строк до повного виконання умов договору. |
Publication date: | 11 жовтня 2021 16:32 |
Enquiries until: | 01 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 листопада 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 49 477 554 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 247 388 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Scope of the procurement
Придбання пресів стаціонарних 3 од., контейнерів для пресів стаціонарних 8 од., автомобілів мультиліфт 4 од., автомобілю мультиліфт з маніпулятором 1 од.
Acquisition of presses of stationary 3 units, containers for presses of stationary 8 units, cars of the multilift of 4 units, the car of the multilift with the manipulator of 1 unit
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Придбання обладнання для збору, перероблення побутових відходів та машин для збору, транспортування побутових та інших відходів, а саме: пресів стаціонарних, контейнерів для пресів стаціонарних, автомобілів мультиліфт, автомобілю мультиліфт з маніпулятором (Придбання пресів стаціонарних 3 од., контейнерів для пресів стаціонарних 8 од., автомобілів мультиліфт 4 од., автомобілю мультиліфт з маніпулятором 1 од.)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84301, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Танкістів, 176
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
Acquisition of equipment for collection, processing of household waste and machines for collection, transportation of household and other waste, namely: stationary presses, containers for stationary presses, multilift cars, car multilift with manipulator (Acquisition of presses of stationary 3 units, containers for presses of stationary 8 units, cars of the multilift of 4 units, the car of the multilift with the manipulator of 1 unit)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 34140000-0
Період постачання:
по 25 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2021 11:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 10:47 |
перелік змін до ТД.docx | |
01 листопада 2021 10:46 |
ТД_Автомобіль_типу_мультиліфт_зі_змінами.docx | |
01 листопада 2021 10:46 |
проект Договору зі змінами.docx | |
11 жовтня 2021 16:32 |
Оголошення укр.doc | |
11 жовтня 2021 16:32 |
Оголошення англ.docx |
01 листопада 2021 11:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 листопада 2021 10:47 |
перелік змін до ТД.docx
|
|||
01 листопада 2021 10:46 |
ТД_Автомобіль_типу_мультиліфт_зі_змінами.docx
|
|||
01 листопада 2021 10:46 |
проект Договору зі змінами.docx
|
|||
11 жовтня 2021 16:32 |
Оголошення укр.doc
|
|||
11 жовтня 2021 16:32 |
Оголошення англ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-11-010982-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 18 жовтня 2021 17:36
Delivery time
Dear Buyer,
Let's calculate time frames
17.12.2021 - auction
27.12.2021 - claim time by Law
06.01.2022 - contract
01.02-31.03.2022 - manufacturing
01-15.03.2022 - delivery to the port, waiting for vessel, loading
16.03-20.04.2022 - sailing
21.04.2022-05.05.2021 - unloading, formalities and delivery to the destination
But this schedule if AGW (All Goes Well). But now not all is going well. Due to power supply crisis in China most enterprises are working 3 days a week only. Also at the beginning of February is a week of China Holidays.
So, realistically, if you want new goods and have no stress - delivery time must be till 30.06.2022 or earlier if AGW.
We understand that you must use budget funds still this year. So, we propose the following:
1. To reduce the time between bidding deadline and auction to the minimum possible. For your info, recently Ministry of Healthcare acquired over 700 ambulances in several tenders. Bidding deadline was at 10-00 a.m. and auction - at 12-00 same day. What is obstacle for you to set auction date not on 17.12, but on 17.11? You are saving a month. In this case you will be able to sign contract and make payment still this year.
2. To change delivery time to realistic one.
Best regards,
---------------------------------------------------------------------
Шановний покупець,
Обчислимо часові рамки
17.12.2021 - аукціон
27.12.2021 - час подання позову відповідно до Закону
06.01.2022 - договір
01.02-31.03.2022 - виробництво
01-15.03.2022 - доставка в порт, очікування судна, завантаження
16.03-20.04.2022 - плавання
21.04.2022-05.05.2021 - вивантаження, формальності та доставка до пункту призначення
Але цей розклад, якщо AGW (Все йде добре). Але зараз не все йде добре. Через кризу електропостачання в Китаї більшість підприємств працюють лише 3 дні на тиждень. Також на початку лютого - тиждень китайських свят.
Отже, насправді, якщо ви хочете нових товарів і не відчуваєте стресу - термін доставки повинен бути до 30.06.2022 або раніше, якщо AGW.
Ми розуміємо, що ви повинні використовувати бюджетні кошти ще цього року. Отже, ми пропонуємо наступне:
1. Скоротити час між кінцевим терміном участі до аукціону до мінімально можливого. Для вашої інформації, нещодавно Міністерство охорони здоров’я придбало понад 700 машин швидкої допомоги у кількох тендерах. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій-о 10-00, а аукціону-о 12-00 того ж дня. Що вам заважає встановити дату аукціону не 17.12, а 17.11? Ви економите місяць. У цьому випадку ви зможете підписати договір і здійснити оплату ще цього року.
2. Змінити час доставки на реалістичний.
З найкращими побажаннями,
Розгорнути
Згорнути
Let's calculate time frames
17.12.2021 - auction
27.12.2021 - claim time by Law
06.01.2022 - contract
01.02-31.03.2022 - manufacturing
01-15.03.2022 - delivery to the port, waiting for vessel, loading
16.03-20.04.2022 - sailing
21.04.2022-05.05.2021 - unloading, formalities and delivery to the destination
But this schedule if AGW (All Goes Well). But now not all is going well. Due to power supply crisis in China most enterprises are working 3 days a week only. Also at the beginning of February is a week of China Holidays.
So, realistically, if you want new goods and have no stress - delivery time must be till 30.06.2022 or earlier if AGW.
We understand that you must use budget funds still this year. So, we propose the following:
1. To reduce the time between bidding deadline and auction to the minimum possible. For your info, recently Ministry of Healthcare acquired over 700 ambulances in several tenders. Bidding deadline was at 10-00 a.m. and auction - at 12-00 same day. What is obstacle for you to set auction date not on 17.12, but on 17.11? You are saving a month. In this case you will be able to sign contract and make payment still this year.
2. To change delivery time to realistic one.
Best regards,
---------------------------------------------------------------------
Шановний покупець,
Обчислимо часові рамки
17.12.2021 - аукціон
27.12.2021 - час подання позову відповідно до Закону
06.01.2022 - договір
01.02-31.03.2022 - виробництво
01-15.03.2022 - доставка в порт, очікування судна, завантаження
16.03-20.04.2022 - плавання
21.04.2022-05.05.2021 - вивантаження, формальності та доставка до пункту призначення
Але цей розклад, якщо AGW (Все йде добре). Але зараз не все йде добре. Через кризу електропостачання в Китаї більшість підприємств працюють лише 3 дні на тиждень. Також на початку лютого - тиждень китайських свят.
Отже, насправді, якщо ви хочете нових товарів і не відчуваєте стресу - термін доставки повинен бути до 30.06.2022 або раніше, якщо AGW.
Ми розуміємо, що ви повинні використовувати бюджетні кошти ще цього року. Отже, ми пропонуємо наступне:
1. Скоротити час між кінцевим терміном участі до аукціону до мінімально можливого. Для вашої інформації, нещодавно Міністерство охорони здоров’я придбало понад 700 машин швидкої допомоги у кількох тендерах. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій-о 10-00, а аукціону-о 12-00 того ж дня. Що вам заважає встановити дату аукціону не 17.12, а 17.11? Ви економите місяць. У цьому випадку ви зможете підписати договір і здійснити оплату ще цього року.
2. Змінити час доставки на реалістичний.
З найкращими побажаннями,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2021 11:58
Шановний учаснику! Ваша вимога щодо закупівлі UA-2021-10-11-010982-b.с1 уважно розглянута.
1. Повідмляємо, що згідно п. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично, тому ми як замовник не маємо можливості вплинути їх встановлення. Одночасно повідомляємо, що п. 12 ст. 29 Закону передбачено, що якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
2. Згідно ст. 3 Бюджетного кодексу України Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Враховуючи, що кошти нашому підприємству виділені на 2021 рік встановити більш пізню дату на теперішній час ми не маємо правових підстав.
1. Повідмляємо, що згідно п. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично, тому ми як замовник не маємо можливості вплинути їх встановлення. Одночасно повідомляємо, що п. 12 ст. 29 Закону передбачено, що якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
2. Згідно ст. 3 Бюджетного кодексу України Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Враховуючи, що кошти нашому підприємству виділені на 2021 рік встановити більш пізню дату на теперішній час ми не маємо правових підстав.
Номер вимоги: UA-2021-10-11-010982-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 20 жовтня 2021 12:24
your answer
I fully understand you. But in this case you shall change terms to 100% advance (of course against our bank guarantee) and act fastly to remit money out still this year. And delivery time must be realistic.
---------------------------------------------------
Я вас цілком розумію. Але в цьому випадку ви повинні змінити умови на 100% передоплати (звичайно, проти нашої банківської гарантії) і негайно вчинити переказ грошей ще цього року. А час доставки має бути реалістичним.
Розгорнути
Згорнути
---------------------------------------------------
Я вас цілком розумію. Але в цьому випадку ви повинні змінити умови на 100% передоплати (звичайно, проти нашої банківської гарантії) і негайно вчинити переказ грошей ще цього року. А час доставки має бути реалістичним.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2021 17:23
Згідно п.151 постанови КМУ «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, а Державній казначейській службі здійснення відповідних платежів. Виключенням становлять інші товари, роботи і послуги, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців. Ці умови оплати відповідно передбачені у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-10-11-010982-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 23 жовтня 2021 17:09
your 2nd answer
Dear Buyer,
We have permanently about 150 tenders "on the rail" only in Ukraine. And we observe results of tenders with such or similar terms. We understand your situation.
I repeat: 30% advance may be acceptable, but hardly. Now most of factories are reluctant to supply to Ukraine even with 100% advance. In any case, the balance 70% must be covered with bank guarantee or stand-by L/C. Otherwise I see no chance at all (unless two sellers, necessary for auction, would be a brothers of your director...).
But that's only financial obstacle.
Delivery time is a PHYSICAL OBSTACLE. So, we advise you once more to reconsider your terms to the realistic ones. Without that we cannot even talk with manufacturer without losing our reputation. And please note, as ling we "play ping-pong" - as less a chance to find a solution even if you finally accept realistic terms.
Sincerely,
-------------------------------------------
Шановний покупець,
У нас постійно близько 150 тендерів «на залізниці» тільки в Україні. І ми спостерігаємо результати тендерів з такими чи подібними термінами. Ми розуміємо вашу ситуацію.
Повторюю: 30% авансу може бути прийнятним, але навряд чи. Зараз більшість заводів не бажають поставляти в Україну навіть зі 100% авансом. У будь-якому випадку залишок 70% має бути покритий банківською гарантією або резервним акредитивом. Інакше я не бачу жодних шансів (якщо два продавці, необхідні для аукціону, не будуть братами вашого директора...).
Але це лише фінансова перешкода.
Час доставки є ФІЗИЧНОЮ ПЕРЕПОДОЮ. Тож радимо ще раз переглянути свої умови на реалістичні. Без цього ми не зможемо навіть говорити з виробником без втрати репутації. І зауважте, що, коли ми "граємо в пінг -понг", це менший шанс знайти рішення, навіть якщо ви нарешті приймете реалістичні умови.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
We have permanently about 150 tenders "on the rail" only in Ukraine. And we observe results of tenders with such or similar terms. We understand your situation.
I repeat: 30% advance may be acceptable, but hardly. Now most of factories are reluctant to supply to Ukraine even with 100% advance. In any case, the balance 70% must be covered with bank guarantee or stand-by L/C. Otherwise I see no chance at all (unless two sellers, necessary for auction, would be a brothers of your director...).
But that's only financial obstacle.
Delivery time is a PHYSICAL OBSTACLE. So, we advise you once more to reconsider your terms to the realistic ones. Without that we cannot even talk with manufacturer without losing our reputation. And please note, as ling we "play ping-pong" - as less a chance to find a solution even if you finally accept realistic terms.
Sincerely,
-------------------------------------------
Шановний покупець,
У нас постійно близько 150 тендерів «на залізниці» тільки в Україні. І ми спостерігаємо результати тендерів з такими чи подібними термінами. Ми розуміємо вашу ситуацію.
Повторюю: 30% авансу може бути прийнятним, але навряд чи. Зараз більшість заводів не бажають поставляти в Україну навіть зі 100% авансом. У будь-якому випадку залишок 70% має бути покритий банківською гарантією або резервним акредитивом. Інакше я не бачу жодних шансів (якщо два продавці, необхідні для аукціону, не будуть братами вашого директора...).
Але це лише фінансова перешкода.
Час доставки є ФІЗИЧНОЮ ПЕРЕПОДОЮ. Тож радимо ще раз переглянути свої умови на реалістичні. Без цього ми не зможемо навіть говорити з виробником без втрати репутації. І зауважте, що, коли ми "граємо в пінг -понг", це менший шанс знайти рішення, навіть якщо ви нарешті приймете реалістичні умови.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2021 16:01
Шановний учаснику! Ваша вимога UA-2021-10-11-010982-b.b3 щодо закупівлі UA-2021-10-11-010982-b уважно розглянута. Вимоги чинного законодавства ми як Замовник не уповноважені змінювати, а повинні їх дотримуватися. Усі умови оплати та поставки товару визначені відповідно до норм чинного законодавства. На усі аналогічні питання вже була дана вичерпна відповідь раніше у попередніх вимогах.
Номер вимоги: UA-2021-10-11-010982-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 27 жовтня 2021 16:05
your 3rd answer
Час доставки є ФІЗИЧНОЮ ПЕРЕПОДОЮ. Тож радимо ще раз переглянути свої умови на реалістичні. Без цього ми не зможемо навіть говорити з виробником без втрати репутації. І зауважте, що, коли ми "граємо в пінг -понг", це менший шанс знайти рішення, навіть якщо ви нарешті приймете реалістичні умови.
З повагою,
З повагою,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2021 10:32
Шановний учаснику! Ваша вимога UA-2021-10-11-010982-b.a4 щодо закупівлі UA-2021-10-11-010982-b уважно розглянута. Усі умови оплати та поставки товару визначені відповідно до норм чинного законодавства. На усі аналогічні питання вже була дана вичерпна відповідь раніше у попередніх вимогах.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-11-010982-b.c5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Укрспецтехінвест, Код ЄДРПОУ:38732010
Причина: Період оскарження закінчився
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 листопада 2021
Найменування: | КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами" |
Код ЄДРПОУ: | 34850326 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна, Донецька область обл., м. Краматорськ , вул. Танкістів, 176 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" |
49 449 981,60
UAH з ПДВ
|
49 449 981,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" |
49 476 576,00
UAH з ПДВ
|
49 476 576,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" #32670703 |
Переможець |
49 449 981,60
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2022 14:14
|
ДУ 3 31032022.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2022 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 14:13
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 11:55
|
договор 3Т.pdf | укладений |
08 грудня 2021 11:46
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
23 грудня 2021 09:50
|
4 823 034,48 UAH | UA208201720344321004100049861 КП "ДРЦПВ" |
UA328201720355369000100707844 ТОВ "ТД"БУДШЛЯХМАШ" |
Оплачений |
30 грудня 2021 09:55
|
33 373 200,00 UAH | UA208201720344321004100049861 КП "ДРЦПВ" |
UA253052990000026007005015386 ТОВ "ТД "БУДШЛЯХМАШ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю. Зміна банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 3/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 3/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |