Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Влаштування – реконструкція відпочинково-рекреаційної зони в районі «Дальнього» пляжу по вул. Чумацькій в м. Тернополі
Очікувана вартість
58 007 892,00 UAH
UA-2021-10-11-006160-c ● 357e4860fc93407b9f12d448cd2bac2c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 34334305 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5 |
Контактна особа: |
Шевчук Світлана Михайлівна 380674473114 zakupivli_tmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2021 19:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2021 11:52 |
Очікувана вартість: | 58 007 892,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 290 039,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - розмір забезпечення тендерних пропозицій – 250 000,00 грн. (Двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок); - вид надання забезпечення тендерних пропозицій – банківська гарантія; - умови надання забезпечення тендерних пропозицій – визначено в п.2 та в п.3 розділу 3 тендерної документації. Гарантія, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції згідно пункту 10 частини першої статті 1 та статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), повинна бути подана за формою, встановленою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628 (із змінами), а також відповідати вимогам, що встановлені для гарантій Цивільним кодексом України та Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 (із змінами). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Щодо частини другої статті 17 Закону (передбачено ТД та Додатком 2 до ТД) - надається учасником у вигляді довідки, складеної у довільній формі, за підписом уповноваженої особи та завіреної печаткою у разі її використання. Для Переможця - зазначено окремо, див вимоги ТД та Додатку 2 до ТД.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Розгорнути
Згорнути
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Щодо частини другої статті 17 Закону (передбачено ТД та Додатком 2 до ТД) - надається учасником у вигляді довідки, складеної у довільній формі, за підписом уповноваженої особи та завіреної печаткою у разі її використання. Для Переможця - зазначено окремо, див вимоги ТД та Додатку 2 до ТД.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Влаштування – реконструкція відпочинково-рекреаційної зони в районі «Дальнього» пляжу по вул. Чумацькій в м. Тернополі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Територія «Дальнього» пляжу по вул. Чумацькій в м. Тернополі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Взаєморозрахунки за виконані роботи проводяться на підставі фактично виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні. Акти приймання-передачі виконаних робіт готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника та технічного нагляду. Уповноважений представник Замовника та технічного нагляду у продовж трьох днів перевіряє реальність акту і підписує його в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник проводить розрахунки за виконані роботи у продовж 10-ти робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3, при наявності коштів на рахунках. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2021 19:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2021 19:39 |
Оголошення.docx | |
11 жовтня 2021 19:38 |
Додаток 4_проект договору.docx | |
11 жовтня 2021 19:38 |
Додаток 3_тех.характеристики.docx | |
11 жовтня 2021 19:38 |
Додаток 2_Інф. по ст. 17 ЗУ.docx | |
11 жовтня 2021 19:38 |
Додаток 1_тенд. пропозиція.docx | |
11 жовтня 2021 19:38 |
Тендерна документація_11.10.2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо необгрунтованих вимог Замовника у ТД
Дата подання: 13 жовтня 2021 15:19
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 18:40
Тернопільська міська рада в електронній системі закупівель опублікувала закупівлю щодо «Влаштування – реконструкція відпочинково-рекреаційної зони в районі «Дальнього» пляжу по вул. Чумацькій в м. Тернополі» - ідентифікатор закупівлі - UA-2021-10-11-006160-c.
У п. 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вказав:
«Для підтвердження відповідності пропозиції технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі своєї пропозиції надає: скановану копію оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником матеріалів, що будуть використані Учасником під час виконання робіт (піску, щебеня, готової бетонної суміші, фігурних елементів мощення, синтетичної трави тощо) у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Учасники повинні надати у складі пропозиції документальне підтвердження відповідності технічним вимогам у формі сертифікатів якості/відповідності/технічних умов на матеріали, що будуть використані Учасником під час виконання робіт (пісок, щебінь, готову бетонну суміш, фігурні елементи мощення тощо), а для текстильного тафтингового покриття з поліпропілену (синтетичної трави) – протокол експертизи державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність такого покриття вимогам діючого санітарного законодавства України.»
Вважаємо необґрунтованими такі вимоги про надання листа виробника (…) щодо підтвердження можливості поставки матеріалів та сертифікатів якості/відповідності/технічних умов/ протоколу експертизи державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріал, з огляду на наступне.
Замовник визначив, що предметом закупівлі відповідно до класифікації за ДК 021:2015: 45000000-7 є Будівельні роботи та поточний ремонт!
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва.
Відповідно до п. 3 Загальної частини Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі — Постанова 668) роботи - будівельні, монтажні, проектні, пусконалагоджувальні та інші роботи, пов'язані з будівництвом об'єкта.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №903 від 11.07.2007 р. «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури» (далі – Постанова 903) під час будівництва об'єкта, у визначених випадках, архітектури здійснюється авторський та технічний нагляд.
Постанова 903 передбачає, що особи, які здійснюють технічний нагляд проводять перевірку:
- наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації.
Отже, інформація яку Замовник вимагає надати від Учасників буде перевірятись у порядку, що передбачений чиним законодавством України та уповноваженими на це технічними спеціалістами які мають достатній для цього рівень знань, навичок та досвіду.
Вичерпні якісні та технічні характеристики матеріал відображені у проектній документації. Така Проектна документація не була завантажена Замовником у складі тендерної документації.
Відповідно до п. 6.1. Додатку 4 до тендерної документації (Проекту договору про закупівлю) Замовник надає Підряднику до початку робіт затверджену проектну документацію.
Таким чином, ми як учасник на етапі підготовки нашої пропозиції не матимемо можливості для належного ознайомлення з проектною документацією.
Окрім іншого зазначимо, що вимога про надання листа виробника (…) щодо підтвердження можливості поставки матеріалів та сертифікатів якості/відповідності/технічних умов/ протоколу експертизи державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріал – вимагається замовниками при постачанні товару і це є цілком обґрунтований, оскільки замовник отримує від постачальника Товар.
У нашому випадку Замовник отримає об’єкт архітектури, який, як було зазначено вище - ретельно перевірятиметься Авторським та Технічним наглядом на етапі будівництва із залученням уповноважених спеціалістів які мають достатній для цього рівень знань, навичок та досвіду.
Таким чином вимоги Замовника про надання Учасниками листа виробника (…) щодо підтвердження можливості поставки матеріалів та сертифікатів якості/відповідності/технічних умов/ протоколу експертизи державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріал – є необґрунтованою, а тому просимо видалити ці вимоги із Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі. По суті Вашого запитання інформуємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” зі змінами та доповненнями (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік відомостей, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Своєю чергою, будь-які рішення, у тому числі щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації, приймаються замовником самостійно.
Вимога щодо надання документів, які підтверджують відповідність окремих матеріалів, що будуть використані при виконанні робіт, обґрунтовано специфікою предмета закупівлі - робіт з облаштування відпочинково-рекреаційної зони, якою буде користуватись невизначене коло осіб, як мешканців міста Тернополя, так і гостей міста (тому числі малолітні діти та особи з обмеженими фізичними можливостями) та вимог екологічної безпеки, а також тим, що дотримання вимог безпечності довкілля, зокрема використання безпечних матеріалів, при облаштуванні відпочинково-рекреаційної зони становить суспільний інтерес. Відтак, вимога щодо підтвердження можливості поставки матеріалів та надання сертифікатів якості/відповідності/технічних умов/протоколу експертизи державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріал, не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатково до вищезазначеного, стосовно вимоги про надання листа виробника щодо підтвердження можливості поставки матеріалів зазначаємо, що цю вимогу було встановлено з метою забезпечення організації стабільного та своєчасного постачання матеріалів, необхідних для виконання робіт, та з огляду на те, що фінансування цих робіт здійснюватиметься за рахунок коштів як місцевого, так і державного бюджетів.
Ваше твердження про те, що інформація, яку Замовник вимагає надати від Учасників буде перевірятись у порядку, що передбачений чинним законодавством України та уповноваженими на це технічними спеціалістами, які мають достатній для цього рівень знань, навичок та досвіду, є припущенням, яке не може бути покладене в основу рішення щодо облаштування об’єктів, що становлять суспільний інтерес.
Стосовно проектної документації, повідомляємо, що таку документацію буде надано Підряднику Замовником до початку робіт, відповідно до п. 6.1. Додатку 4 до тендерної документації (проекту договору про закупівлю)".
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік відомостей, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Своєю чергою, будь-які рішення, у тому числі щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації, приймаються замовником самостійно.
Вимога щодо надання документів, які підтверджують відповідність окремих матеріалів, що будуть використані при виконанні робіт, обґрунтовано специфікою предмета закупівлі - робіт з облаштування відпочинково-рекреаційної зони, якою буде користуватись невизначене коло осіб, як мешканців міста Тернополя, так і гостей міста (тому числі малолітні діти та особи з обмеженими фізичними можливостями) та вимог екологічної безпеки, а також тим, що дотримання вимог безпечності довкілля, зокрема використання безпечних матеріалів, при облаштуванні відпочинково-рекреаційної зони становить суспільний інтерес. Відтак, вимога щодо підтвердження можливості поставки матеріалів та надання сертифікатів якості/відповідності/технічних умов/протоколу експертизи державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріал, не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатково до вищезазначеного, стосовно вимоги про надання листа виробника щодо підтвердження можливості поставки матеріалів зазначаємо, що цю вимогу було встановлено з метою забезпечення організації стабільного та своєчасного постачання матеріалів, необхідних для виконання робіт, та з огляду на те, що фінансування цих робіт здійснюватиметься за рахунок коштів як місцевого, так і державного бюджетів.
Ваше твердження про те, що інформація, яку Замовник вимагає надати від Учасників буде перевірятись у порядку, що передбачений чинним законодавством України та уповноваженими на це технічними спеціалістами, які мають достатній для цього рівень знань, навичок та досвіду, є припущенням, яке не може бути покладене в основу рішення щодо облаштування об’єктів, що становлять суспільний інтерес.
Стосовно проектної документації, повідомляємо, що таку документацію буде надано Підряднику Замовником до початку робіт, відповідно до п. 6.1. Додатку 4 до тендерної документації (проекту договору про закупівлю)".
Характеристика матеріалів
Дата подання: 13 жовтня 2021 15:30
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 18:41
Шановний Замовнику надайте, будь ласка, розширені характеристики матеріалів та устаткування для можливості правильної оцінки їх вартості. А саме: геометричні розміри, технічні характеристики, комплектацію, вид матеріалу і т.д. на позиції, що наведено нижче.
1) КНС в корпусі з контейнером DN 1600 мм Н=3800 м
2) Чаша басейну V=42 v3
3) Платформа для переміщення осіб з обмеженими руховими можливостями на інвалідних візках
4) Водний атракціон комплект (гірка "Камікадзе", гірка "Маямі", монтажні матеріали)
5) Металева огорожа
6) Альтанка декоративна
7) Камери зберігання
8) Сендвіч панелі дахові
9) Пергола дерев'яна
10) Роздягальня металева
11) Огородження з нержавіючої сталі
12) Сендвіч панелі товщ.100мм
13) Сендвіч панелі товщ.60мм
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі. По суті Вашого запитання інформуємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Зазначаємо, що формування ціни тендерної пропозиції віднесено виключно до компетенції учасників закупівель та, в силу вимог Закону, здійснюється учасниками без сприяння замовників.
При формуванні ціни на зазначенні у питанні позиції доцільно здійснювати з огляду на кінцевий результат виконання робіт та з врахуванням, що користуватися результатом будуть діти та особи з обмеженими фізичними можливостями».
Зазначаємо, що формування ціни тендерної пропозиції віднесено виключно до компетенції учасників закупівель та, в силу вимог Закону, здійснюється учасниками без сприяння замовників.
При формуванні ціни на зазначенні у питанні позиції доцільно здійснювати з огляду на кінцевий результат виконання робіт та з врахуванням, що користуватися результатом будуть діти та особи з обмеженими фізичними можливостями».
Підстильний бетон
Дата подання: 13 жовтня 2021 15:34
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 18:42
В локальному кошторисі «Влаштування об’їзної дороги, тротуару, сходів та пандусу», а саме тип 2 (ФЕМ 6) передбачено влаштування підстильного бетонного шару об’ємом 1 м3 (п.28) , враховуючи те, що площа покриття становить 1500 м2, роз’ясніть , будь ласка, вказану витрату бетону.
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі. По суті Вашого питання роз’яснюємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Тендерну документацію розроблено у відповідності до вимог, визначених статтею 22 Закону за з урахуванням, що відповідно до ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Формування ціни тендерної пропозиції віднесено виключно до компетенції учасників закупівель та, в силу вимог Закону, здійснюється учасниками без сприяння замовників. Відтак, розрахунок матеріалів проводиться згідно вимог чинних нормативних документів.
Водночас, зазначаємо, що згідно тендерної документації, використання підстильного бетону заплановано для потреб влаштування (встановлення) тактильної плитки.
Тендерну документацію розроблено у відповідності до вимог, визначених статтею 22 Закону за з урахуванням, що відповідно до ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Формування ціни тендерної пропозиції віднесено виключно до компетенції учасників закупівель та, в силу вимог Закону, здійснюється учасниками без сприяння замовників. Відтак, розрахунок матеріалів проводиться згідно вимог чинних нормативних документів.
Водночас, зазначаємо, що згідно тендерної документації, використання підстильного бетону заплановано для потреб влаштування (встановлення) тактильної плитки.
Матеріали
Дата подання: 13 жовтня 2021 15:37
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 18:43
Тендерна документація містить наступну вимогу:
«Для підтвердження відповідності пропозиції технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі своєї пропозиції надає: скановану копію оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником матеріалів, що будуть використані Учасником під час виконання робіт (піску, щебеня, готової бетонної суміші, фігурних елементів мощення, синтетичної трави тощо) у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Учасники повинні надати у складі пропозиції документальне підтвердження відповідності технічним вимогам у формі сертифікатів якості/відповідності/технічних умов на матеріали, що будуть використані Учасником під час виконання робіт (пісок, щебінь, готову бетонну суміш, фігурні елементи мощення тощо), а для текстильного тафтингового покриття з поліпропілену (синтетичної трави) – протокол експертизи державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність такого покриття вимогам діючого санітарного законодавства України.»
Наш кошторисний відділ повідомив, що кошторис по цьому об’єкту містить понад вісімсот позицій по матеріалах.
Таким чином неможливо встановити щодо яких матеріалів потрібно надавати зазначені вище документи.
Тому просимо надати вичерпний перелік матеріалів на які потрібно надавати зазначені вище документи (які вимагаються тендерною документацією). Такий вичерпний перелік матеріалів просимо зазначити у відповіді на це питання та/або внести їх у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі. По суті Вашого питання інформуємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Тендерну документацію розроблено у відповідності до вимог, визначених статтею 22 Закону за з урахуванням, що відповідно до ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Поряд з цим, роз’яснюємо, що пункт 7 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить перелік матеріалів (пісок, щебінь, готові бетонні суміші, фігурні елементи мощення, синтетична трава), стосовно яких обов’язково вимагається надання відповідних документів, передбачених цим пунктом тендерної документації, водночас, учасник закупівлі вправі додатково надати, за наявності, документи на матеріали, які не містяться в даному переліку.
Тендерну документацію розроблено у відповідності до вимог, визначених статтею 22 Закону за з урахуванням, що відповідно до ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Поряд з цим, роз’яснюємо, що пункт 7 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить перелік матеріалів (пісок, щебінь, готові бетонні суміші, фігурні елементи мощення, синтетична трава), стосовно яких обов’язково вимагається надання відповідних документів, передбачених цим пунктом тендерної документації, водночас, учасник закупівлі вправі додатково надати, за наявності, документи на матеріали, які не містяться в даному переліку.
Переоголошення Закупівлі
Дата подання: 13 жовтня 2021 15:57
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 18:44
01.10.2021 р. Тернопільська міська рада оголосила (надалі - Замовник) закупівлю Влаштування – реконструкція відпочинково-рекреаційної зони в районі «Дальнього» пляжу по вул. Чумацькій в м. Тернополі, Ідентифікатор - UA-2021-10-01-004475-a. 11.10.2021 р. Замовник оприлюднив інформацію про відміну закупівлі. Причини скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Таке рішення Замовника може бути оскаржене до 22.10.2021 р.
11.10.2021 р. Тернопільська міська рада незважаючи на те, що строк для оскарження рішення про відміну ще не закінчився повторно оголосив закупівлю за цим самим предметом та з цією ж вартістю, а саме: Влаштування – реконструкція відпочинково-рекреаційної зони в районі «Дальнього» пляжу по вул. Чумацькій в м. Тернополі, Ідентифікатор - UA-2021-10-11-006160-c.
Просимо повідомити, чи у відповідності до норм чинного законодавства України було повторно оголошено закупівлю: Влаштування – реконструкція відпочинково-рекреаційної зони в районі «Дальнього» пляжу по вул. Чумацькій в м. Тернополі, Ідентифікатор - UA-2021-10-11-006160-c.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі. По суті Вашого питання роз’яснюємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Необхідність відміни закупівлі UA-2021-10-01-004475-a. було обумовлене потребою внесення змін в тендерну документацію, що тягло за собою внесення змін до оголошення про закупівлю, що не передбачено Законом, а саме: в частині включення відомостей про забезпечення тендерної пропозиції, тому, в даному випадку, замовником було відмінено закупівлю на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону.
Водночас, Закон не містить обмежень/заборони щодо здійснення закупівель товарів, робіт або послуг за тим самим предметом закупівлі повторно у разі виникнення потреби протягом поточного року.
Необхідність відміни закупівлі UA-2021-10-01-004475-a. було обумовлене потребою внесення змін в тендерну документацію, що тягло за собою внесення змін до оголошення про закупівлю, що не передбачено Законом, а саме: в частині включення відомостей про забезпечення тендерної пропозиції, тому, в даному випадку, замовником було відмінено закупівлю на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону.
Водночас, Закон не містить обмежень/заборони щодо здійснення закупівель товарів, робіт або послуг за тим самим предметом закупівлі повторно у разі виникнення потреби протягом поточного року.
Тендерна документація
Дата подання: 13 жовтня 2021 15:58
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 18:45
01.10.2021 р. Тернопільська міська рада оголосила (надалі - Замовник) закупівлю Влаштування – реконструкція відпочинково-рекреаційної зони в районі «Дальнього» пляжу по вул. Чумацькій в м. Тернополі, Ідентифікатор - UA-2021-10-01-004475-a. 11.10.2021 р. Замовник оприлюднив інформацію про відміну закупівлі. Причини скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Таке рішення Замовника може бути оскаржене до 22.10.2021 р., а саме:
«Пояснення причин: Відмінити тендер - номер закупівлі UA-2021-10-01-004475-a з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, враховуючи отриманий лист від управління економіки, промисловості та праці від 11.10.2021 № 240/17 (далі – лист № 240/17) з інформацією про внесення змін в тендерну документацію, що тягне за собою внесення змін до оголошення, що не передбачено Законом, а саме зміни в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 24 Закону - Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Крім того, відповідно до частини 2 статті 21 передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:…в тому числі - розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)…
Так як, внесення змін до тендерної документації (згідно листа № 240/17), зокрема в частині зміни інформації щодо розміру, виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) тягне за собою відповідно і внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів до закупівлі робіт - номер закупівлі UA-2021-10-01-004475-a, що не передбачено Законом, тому в даному випадку замовник відміняє тендер на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону.»
11.10.2021 р. Тернопільська міська рада повторно оголосила закупівлю за цим самим предметом та з цією ж вартістю, а саме: Влаштування – реконструкція відпочинково-рекреаційної зони в районі «Дальнього» пляжу по вул. Чумацькій в м. Тернополі, Ідентифікатор - UA-2021-10-11-006160-c.
Ознайомившись з тендерною документацією нашими спеціалістами було встановлено, що редакція тендерної документації відчутно змінилась, особливо у частині вимог, які підтверджують кваліфікаційні критерії.
Така редакція тендерної документації значно обмежує конкуренцію. Нам незрозумі цілі Замовника, що призвели до таких змін.
Тому просимо викласти кваліфікаційні вимоги до учасників у редакції, що опублікована до закупівлі - UA-2021-10-01-004475-a.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі. По суті Вашого питання інформуємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Тендерну документацію розроблено у відповідності до вимог, визначених статтею 22 Закону за з урахуванням, що відповідно до ч. 4 ст. 22.
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги тендерної документації викладено з дотриманням вимог Закону та обґрунтовані специфікою предмета закупівлі - робіт з облаштування відпочинково-рекреаційної зони, з метою забезпечення організації стабільного та своєчасного постачання матеріалів, та якісного виконання робіт, а також з огляду на те, що фінансування цих робіт здійснюватиметься за рахунок коштів як місцевого, так і державного бюджетів. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Своєю чергою, будь-які рішення, у тому числі щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації, приймаються замовником самостійно.»
Тендерну документацію розроблено у відповідності до вимог, визначених статтею 22 Закону за з урахуванням, що відповідно до ч. 4 ст. 22.
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги тендерної документації викладено з дотриманням вимог Закону та обґрунтовані специфікою предмета закупівлі - робіт з облаштування відпочинково-рекреаційної зони, з метою забезпечення організації стабільного та своєчасного постачання матеріалів, та якісного виконання робіт, а також з огляду на те, що фінансування цих робіт здійснюватиметься за рахунок коштів як місцевого, так і державного бюджетів. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Своєю чергою, будь-які рішення, у тому числі щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації, приймаються замовником самостійно.»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-11-006160-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 12 листопада 2021 17:41
Вимога Замовнику
Вимога у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 листопада 2021 17:43
Шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Інформація, подана Вами в електронній системі закупівель Prozorro щодо тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРАЇНА БУДСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 42141004) взята до розгляду та рішення Замовника про визнання учасника ТОВ «КРАЇНА БУДСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 42141004) переможцем скасовано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" |
57 400 000,78
UAH з ПДВ
|
57 400 000,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" |
57 516 075,00
UAH з ПДВ
|
57 516 075,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕРБУД КОНТРОЛЬ" |
57 728 694,00
UAH з ПДВ
|
57 728 694,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" #35876701 |
Відхилено |
57 400 000,78
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 18:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 листопада 2021 12:59
|
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" #42141004 |
Рішення скасоване |
57 516 075,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 17:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2021 12:11
|
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" #42141004 |
Відхилено |
57 516 075,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 18:49
|
|
ТОВ "ТЕРБУД КОНТРОЛЬ" #43570065 |
Відхилено |
57 728 694,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 20:30
|
Інформація про відміну
Дата відміни
16 листопада 2021 20:30
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі