Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція з елементами захисту (студентські квитки державного зразка)
Очікувана вартість
43 416,00 UAH
UA-2021-10-11-006154-c 6a9d34bbc3e3472986898e01ec13956e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журило Ірина

380504575438 zhuriloiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральноукраїнський національний технічний університет
Код ЄДРПОУ: 02070950
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, проспект Університетський,8
Контактна особа: Журило Ірина
380504575438
zhuriloiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2021 19:30
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2021 09:00
Очікувана вартість: 43 416,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 217,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
603 штуки
Студентські квитки державного зразка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата протягом 10 банківських днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2021 21:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 21:33
Оголошення з додатками.docx
11 жовтня 2021 19:31
Додаток 3 (проект договору).doc
18 жовтня 2021 21:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 19:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 21:33
Оголошення з додатками.docx
11 жовтня 2021 19:31
Оголошення з додатками.docx
11 жовтня 2021 19:31
Додаток 3 (проект договору).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-11-006154-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ", Код ЄДРПОУ:01127799
Дата подання: 13 жовтня 2021 15:30
Внесення змін до вимог про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
Шановний Замовник, просимо внести зміни щодо вимог до предмету закупівлі у складі оголошення, а саме змінити вимогу щодо надання копії чинних сертифікатів відповідності ДСТУ ISO 14001 у зв'язку з тим, що господарська діяльність, в тому числі виготовлення студентських квитків, що є предметом закупівлі, не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 (із змінами). Жодним іншим нормативно-правовим актом України не встановлено обов'язок проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Отримання сертифікату системи екологічного управління щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» ніяким чином не впиває на якість товару, але призведе до зростання вартості товару.
Вимагаючи ці документи порушується принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них (п.4. ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі")
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 жовтня 2021 16:05
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу зазначаємо наступне:
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Стандарти, встановлені Міжнародною Організацією зі Стандартизації (ISO) мають загальний характер і не обмежуються окремими видами діяльності. Таким чином, вимоги про надання копій тих чи інших сертифікатів ISO можуть передбачатись тендерною документацією замовників незалежно від виду предмету закупівлі.
Національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, набув чинності з 01.07.2016 р. Його мета полягає у тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник товару (учасник) керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і гарантує екологічно безпечне середовище для життя і здоров'я людей при виробництві та використанні товару за дотримання умов його експлуатації.
Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і світових, вже впровадили у себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, зокрема, ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». На даний час, за бажанням, будь-який суб’єкт господарювання може отримати такий сертифікат. Проведений нами аналіз ринку виявив значну кількість вітчизняних виробників студентських квитків державного зразка, які отримали зазначений сертифікат відповідності. Таким чином, умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання копії чинного сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001), не є дискримінаційними та жодним чином не порушують прав учасників та їх законних інтересів, пов’язаних з участю у спрощені закупівлі, оскільки ці умови у повній мірі може виконати будь-який учасник, який планує брати участь у закупівлі.
Слід також зазначити, що наявність у учасника сертифікату стандарту ISO 14001:2015 не лише підвищує його імідж та збільшує довіру до нього з боку замовників і суспільства в цілому за рахунок демонстрації того, що учасник дотримується міжнародних стандартів управління екологічними аспектами своєї діяльності. Відомо, що управління екологічними аспектами надає йому можливість знижувати ціну на продукцію завдяки економії енергії, скороченню витрат на матеріали, страхових виплат тощо. Тому Ваше твердження щодо впливу сертифікації на значне підвищення ціни закупівлі є необґрунтованим, непідтвердженим та хибним.
Враховуючи наведене, Замовник вважає правомірною свою вимогу щодо надання копії чинного сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001), виданого учаснику стосовно виробництва та графічної персоналізації пластикових карток вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" 41 607,00
UAH з ПДВ
41 607,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2021 16:57
Електронний підпис
25 жовтня 2021 16:56
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Лист-Відгук.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Довідка код доступу.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Проект дог.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Виписка протокол ЗСР.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Гар лист санкції.pdf
25 жовтня 2021 16:56
ISO 9001.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Сертиф ISO 9001 копія 2021.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Довідка фін звітність.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Договір 264 551.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Тех вимоги.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Витяг ЄДР копія.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Накладні НАУ 2020.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Витяг наказ 33к.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Наказ 1023 копія.PDF
25 жовтня 2021 16:56
ISO14001.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Довідка досвід.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Витяг ПДВ.pdf
25 жовтня 2021 16:56
Лист погодж умови дог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій"
#30674051
Переможець 41 607,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2021 08:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2021 08:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій"
#30674051
41 607,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 20:30
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 12:21
Договір 344.PDF укладений
10 листопада 2021 12:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Студентські квитки державного зразка 603 штуки 69,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 41 607,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 934,50 UAH)