Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові аналогічні роботи для «Капітальний ремонт легкоатлетичних секторів, павільйону для легкоатлетичних змагань, будиночка для зберігання спортивного обладнання НСК (навчальнро-спортивного комплексу), загальною площею 8251,8 кв. м., державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ
Очікувана вартість
18 301 973,32 UAH
UA-2021-10-11-005918-c 2a99222ba74e4967afc76c9fddab0b4a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іщук Олександр Петрович

380638080232 Shurik767@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА"
Код ЄДРПОУ: 38217021
Місцезнаходження: 03131, Україна , Київська обл., Київ, Столичне шосе 19
Контактна особа: Іщук Олександр Петрович
380638080232
Shurik767@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Після проведення відкритих торгів на закупівлю робіт на Капітальний ремонт легкоатлетичних секторів, павільйону для легкоатлетичних змагань, будиночка для зберігання спортивного обладнання НСК (навчальнро-спортивного комплексу), загальною площею 8251,8 кв. м., державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ (закупівля № UA-2020-08-14-004457-c) було заключено договір від 22.09.2020 року № 154/20 на загальну суму 61 979 344,51 грн. з терміном виконання до 25.12.2021р.
В результаті коригування проектно-кошторисної документації, проектною організацією ФОП Чікалом В. В. було забезпечено коригування проектно-кошторисної документації. Замовником було забезпечено проведення державної експертизи проектної документації по даному об’єкту, відповідно до Експертного звіту від 24.09.2021 року № 1112-21Е загальна кошторисна вартість будівництва складає 101740,06612 тис.грн, з яких виконані роботи на суму 61503,84061 тис.грн.
Листом ТОВ «БК «ІЗОБУД» від 06.10.2021р. № 06/10/21-БК2 було повідомлено що після корегування проектно-кошторисної документації виникла потреба у виконанні додаткових аналогічних робіт, не врахованих початковою проектно-кошторисною документацією і які стали через потребу у покращенні проектних рішень і подальшого виконання умов Договору, тобто є необхідність у додаткових аналогічних робатах а саме: 1) улаштування покриття передрічкової території з одночасним благоустроєм території в обсязі 365,21м2 та влаштування розпашних воріт в кількості 2 шт.;
2) улаштування стін та перегородок (монтаж опорних конструкцій);
3) улаштування флагштоку в кількості 2 шт. та вітроміру в кількості 1 шт.;
4) оздоблення паркану (встановлення з/б паркану, фарбування, нанесення написів на паркані та покриттях);
5) улаштування стіни монолітної Стм-2 та фундаментів під легкоатлетичне обладнання;
6) зовнішні оздоблювальні роботи по будиночку (покрівля, фасадні системи, вітражі, гаражні ворота);
7) улаштування зовнішніх сходів металевих для будиночку для зберігання обладнання НСК з облицюванням;
8) влаштування огорожі з навісом та лавами для глядачів;
9) влаштування додаткової лінії водовідведення (дощової каналізації) в зоні входу та в зоні бігових доріжок;
10) інші супутні додаткові аналогічні роботи, які виникли в зв’язку з необхідністю виконання вищевказаних робіт.
Детально перелік додаткових аналогічних робіт, матеріалів та їх вартість надано заступнику генерального директора з розвитку інфраструктури, Глущуку Т.Ф., інженеру технічного нагляду об’єкту, Красову Олександру Володимировичу, ФОП Чікалу В.В., які підтвердили, що зазначені роботи є аналогічними та потреба в яких є підтвердженою та є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт легкоатлетичних секторів, павільйону для легкоатлетичних змагань, будиночка для зберігання спортивного обладнання НСК (навчально-спортивного комплексу), загальною площею 8251,8 кв. м., державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ». Також, наведені в листі роботи технічно та економічно пов'язані з виконаними та виконуваними Товариством з обмеженою відповідальністю «БК "ІЗОБУД"» роботами згідно Договору, пов’язані між собою у технологічному процесі, і виконуються в межах одного будівельного майданчику у рамках одного об’єкта. Проектною організацією, ФОП Чікалом В. В., листом від 06.10.2021 року № 06/10/21-БК2 також підтверджено необхідність у проведені додаткових робіт які не були передбачені проектно-кошторисною документацією до корегування та підтверджено, що роботи є аналогічними.
Слід зауважити, що зміна підрядника при виконанні зазначених додаткових аналогічних робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочатими і виконаними будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення.
Зазначене вище свідчить про доцільність та наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі на здійснення закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БК "ІЗОБУД"». Водночас можливість таких додаткових робіт передбачені в основному договорі про закупівлю №154/20 від 22.09.2020р., який укладений за результатами проведення тендера.
Отже, враховуючи наведене вище, Замовник має змогу та підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі норм п 5 ч. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: після укладення договору про закупівлю існує необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Довідково: "Відповіддю Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України [https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=b0a43d66-20c4-4b7f-8103-e8ad911387a4&lang=uk-UA] на запит 1930/2020 зазначено, що замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі з підстави, передбаченої пунктом п’ятим частини другої статті 40 Закону протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт (по одному чи декількох договорах за результатами переговорної процедури закупівлі) чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю та за умови обґрунтування такої підстави. При цьому 50 відсотків відраховується від остаточної (кінцевої) вартості укладеного основного (первинного) договору про закупівлю з урахуванням змін, внесених до нього (у разі наявності). Поряд з цим замовник може провести декілька переговорних процедур (у разі необхідності) за умови, якщо загальна вартість таких додаткових робіт або послуг в цілому не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю та за умови обґрунтування такої підстави. Крім того відповідно до відповіді [ https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=37481daf-7b78-4d99-b6de-1d7191b15584&lang=uk-UA] на запит 1224/2020: «повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.»".
При цьому належить враховувати, що Розділ VII Закону «Про публічні закупівлі» не встановлює обмежень щодо кількості договорів про закупівлю додаткових робіт, які можуть укладатись; натомість, обмеження у 50% від ціни основного договору (з ПДВ 60 990 679,51 грн.) зобов’язує не перевищити загальну межу сумарної вартості всіх договорів про закупівлю додаткових робіт з урахуванням вже укладеного договору про закупівлю додаткових аналогічних робіт № 234/20 від 09.12.2020 р. (з ПДВ 12 192 547,20 грн.). Таким чином, є можливість укладення договорів про закупівлю додаткових аналогічних робіт на суму що не перевищує 60 990 679,51 /2-12 192 547,20 = 18 302 792,56 грн. Зазначена вартість враховує вимоги абз. 4 п. 21 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 р. N 668 відповідно якого у нашому випадку договірна ціна має визначатись відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, що підтверджується нижчевикладеним.
Оскільки додаткові аналогічні роботи не є окремим об’єктом будівництва, розробка кошторисної документації окремо по додаткових роботах не здійснювалась відповідно, і експертиза по ній не проводилась. Вартість додаткових аналогічних робіт, щодо яких буде укладатись договір розрахована як вартість частини (що ще не була виконана) від загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта вцілому, визначеної кошторисною частиною проектної документації яка розроблялась (корегувалась) щодо об’єкта будівництва вцілому і пройшла експертизу (позитивний експертний звіт № 1112-21Е від 24.09.2021 р.). Як видно з проекту кошторисного розрахунку - Додатку № 1 до договору про закупівлю додаткових аналогічних робіт, узагальнений обсяг та вартість таких додаткових робіт точно відповідають поданим проектантом вартості цих ж робіт у складі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва вцілому (вже з врахуванням корегування експертизою). Вирахування вартості частини кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат здійснено програмним комплексом АВК і їх відносна частка навіть менша (4,2 проти 5,5) ніж відносна частка вартості договору про додаткові аналогічні роботи відносно загальної кошторисної вартості об’єкта будівництва вцілому. Також, як видно з поданої кошторисної документації, до складу додаткових аналогічних робіт не включалась вартість спортивного інвентарю, тощо, тобто договір буде укладатись виключно на роботи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2021 17:41
Оскарження наміру укласти договір: 22 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові аналогічні роботи для «Капітальний ремонт легкоатлетичних секторів, павільйону для легкоатлетичних змагань, будиночка для зберігання спортивного обладнання НСК (навчальнро-спортивного комплексу), загальною площею 8251,8 кв. м., державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03131, Україна, м. Київ, м. Київ, Столичне шосе 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Виконавець складає акт за фактично виконані роботи Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником робіт, по факту їх виконання, на підставі підписаних Сторонами актів здачі прийняття виконаних робіт згідно Здача-прийом кожного етапу виконаних Робіт оформлюється Виконавцем шляхом складання Акту приймання виконаних Робіт. Розрахунок здійснюється впродовж 20 банківських днів з моменту підписання Сторонами актів здачі прийняття виконаних робіт, що стосуються етапу будівництва за який здійснюється оплата при наявності відповідного фінансування. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

11 жовтня 2021 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 17:34
протокол 148.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ІЗОБУД»
#37313199
Переможець 18 301 973,32
UAH з ПДВ
11 жовтня 2021 17:41

Документи

11 жовтня 2021 17:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2021 17:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ІЗОБУД»
#37313199
18 301 973,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2021 17:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 18:28
ДУ 2 до_договору_208.pdf зміни до договору
04 січня 2022 18:26
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 18:22
ДУ_1_договору_208_ч_3.pdf зміни до договору
04 січня 2022 18:20
ДУ_1_договору_208_ч_2.pdf зміни до договору
04 січня 2022 18:20
ДУ_1_договору_208_ч_1.pdf зміни до договору
04 січня 2022 18:20
ДУ_1_договору_208_ч_4.pdf зміни до договору
04 січня 2022 18:20
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 16:16
208 ч.2.PDF укладений
26 жовтня 2021 14:21
208 ч 1.PDF укладений
26 жовтня 2021 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з корегуванням проектно-кошторисної документації, що привело до можливості покращити якість робіт і обєкту без збільшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 208/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Закінчення виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 208/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 241 480,49
UAH (в тому числі ПДВ 2 873 580,08 UAH)