Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Криничненська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04378161 |
Місцезнаходження: | 68742, Україна , Одеська обл., Болградський район село Криничне, ВУЛ.ІНЗОВСЬКА, будинок 148 |
Контактна особа: |
Плачкова Олена Юріївна +380484644006 krinichnoe2017@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2021 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2021 13:54 |
Очікувана вартість: | 2 615 966,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 159,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника | Аванс | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2021 17:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2021 17:28 |
Тендерна_документацiя.docx | |
11 жовтня 2021 17:28 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc | |
11 жовтня 2021 17:28 |
Додаток_5.doc | |
11 жовтня 2021 17:28 |
Додаток_4.doc | |
11 жовтня 2021 17:28 |
Додаток_3.doc | |
11 жовтня 2021 17:28 |
Додаток_2.doc | |
11 жовтня 2021 17:28 |
Додаток_1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000136 ● 2aa76966aa2c4a4d89036d668ba6c48a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2022 № 202
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.07.2022 № 202.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-11-005888-c, 11.10.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України 003100-18/3932-2022 від 03.06.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-11 17:23:37
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-11-005888-c, яка проводилась Криничненською сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-19 16:38:09
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-11-005888-c, яка проводилась Криничненською сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Відповідно до частини 11 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено додаткові угоди №1 від 23.11.2021, №2 від 15.12.2021, №4 від 15.12.2021, №5 від 30.12.2021 до договору про виконання робіт №22/11 від 22.11.2021, водночас додаткову угоду №3 не опубліковано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Пояснити причини не оприлюднення додаткову угоду №3 до договору №22/11 від 22.11.2021?
2. Надати до моніторингу додаткову угоду №3 до договору №22/11 від 22.11.2021?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-22 14:31:24
ПОЯСНЕННЯ
ПОЯСНЕННЯ
на запит ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведення моніторингу UA-M-2022-07-11-000136 закупівлі UA-2021-10-11-005888-c
На виконання вимог, викладених у запиті ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 19 липня 2022 року «Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-11-005888-c, яка проводилась Криничненською сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Відповідно до частини 11 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено додаткові угоди №1 від 23.11.2021, №2 від 15.12.2021, №4 від 15.12.2021, №5 від 30.12.2021 до договору про виконання робіт №22/11 від 22.11.2021, водночас додаткову угоду №3 не опубліковано. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Пояснити причини не оприлюднення додаткову угоду №3 до договору №22/11 від 22.11.2021? 2. Надати до моніторингу додаткову угоду №3 до договору №22/11 від 22.11.2021? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.» щодо закупівлі за номером ID: UA-2021-10-11-005888-c Криничненська сільська рада надає пояснення, інформацію та документи.
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-11-005888-c
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 11 липня 2022 року:
Криничненська сільська рада повідомляє, що відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. За результатами проведення відкритих торгів між Криничненською сільською радою та ПП "ВАСОЛЬБУДСТРОЙ" укладено договір № 22/11 від 22.11.2021р. Дійсно між Сторонами відповідно до положень ГКУ, ЦКУ та Закону України «Про публічні закупівлі» укладалися додаткові угоди з подальшим оприлюдненням їх в електронній системі закупівель згідно статті 10 цього Закону. Оприлюднено додаткові угоди №1 від 23.11.2021, №2 від 15.12.2021, №4 від 15.12.2021, №5 від 30.12.2021 до договору про виконання робіт №22/11 від 22.11.2021, водночас додаткову угоду №3 не опубліковано оскільки під час підписання додаткової угоди №4 від 15.12.2021р. було допущено помилку в частині саме номеру цієї додаткової угоди. Таким чином, підтверджуємо, що між Криничненською сільською радою та ПП "ВАСОЛЬБУДСТРОЙ" додаткова угода №3 не укладалася.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-20 17:03:36
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-11-005888-c, яка проводилась Криничненською сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У частині 4 розділу 6 тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги частини 4 розділу 6 тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-22 14:33:48
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
на запит ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведення моніторингу UA-M-2022-07-11-000136 закупівлі UA-2021-10-11-005888-c
На виконання вимог, викладених у запиті ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 20 липня 2022 року «Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-11-005888-c, яка проводилась Криничненською сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. У частині 4 розділу 6 тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги частини 4 розділу 6 тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів)? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.» щодо закупівлі за номером ID: UA-2021-10-11-005888-c Криничненська сільська рада надає пояснення, інформацію та документи.
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-11-005888-c
Криничненська сільська рада повідомляє, що умовами пункту 4 розділу 6 затвердженої тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. ПП "ВАСОЛЬБУДСТРОЙ" під час укладання надав документи, які вимагалися пунктом 4 розділу 6 тендерної документації. До пояснення надаємо документи.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-07-22 14:28:38
Пояснення з власної ініціативи
Надаємо пояснення по моніторингу.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на висновок ДАСУ додається. На виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби від 01 серпня 2022 року, для усунення допущених порушень, Криничненською сільською радою Болградського району Одеської області здійснено заходи, а саме: проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому помилок щодо дотримання вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710; вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону та вимог частини сьомої статті 33 Закону; вимог частини шостої статті 33 Закону; вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок ненадання інформації та документів у випадках, визначених Законом. З огляду на відсутність механізму їх усунення було прийнято рішення здійснити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому. Зокрема, було прийнято рішення про направлення Уповноваженої особи на навчання у сфері публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації. Всі встановлені порушення будуть враховані в подальших закупівлях і не будуть допускатися. Уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі.
2022-08-08 17:03:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ" |
1 591 833,77
UAH з ПДВ
|
1 591 833,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВАСОЛЬБУДСТРОЙ" |
2 299 866,34
UAH з ПДВ
|
2 299 866,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Роднік |
2 500 193,18
UAH з ПДВ
|
2 500 193,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ" #43112414 |
Відхилено |
1 591 833,77
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 15:15
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 жовтня 2021 00:00
|
ПП "ВАСОЛЬБУДСТРОЙ" #41402352 |
Переможець |
2 299 866,34
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 16:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 листопада 2021 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2022 21:39
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 17:21
|
1 коп. криничное-pdf.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 10:26
|
міні фут.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 18:09
|
скан прав (1)-pdf.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 18:07
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 09:45
|
скані допки-pdf (3)_merged.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 17:37
|
Догоговір | укладений |
22 листопада 2021 17:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція спортивного майданчика для міні-футболу зі штучним покриттям, який розташований за адресою: вулиця Інзовська, № 150 В в селі Криничне Болградського району Одеської області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») | 1 | роб |
2 299 866,34
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник - Криничненська сільська рада Белградського району Одеської області, в особі сільського голови Велікова Степана Лазаровича, що діє на підставі регламенту), з однієї сторони, та Підрядник Приватне Підприємство «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» в особі директора Кінєва Василя Георгійовича, який діє на підставі Статуту з другої сторони, при подальшому спільному найменуванні - Сторони, уклали цю Додаткову угоду до про наступне: 1. Викласти в новій редакції Додаток № 3 до договору № 22/11 від 22.11.2021 р. «Календарний графік виконання робіт» 2. Викласти в новій редакції Додаток № 2 до договору № 22/11 від 22.11.2021 р. «План фінансування об’єкту» 3. Викласти в новій редакції Дефектний акт до договору № № 22/11 від 22.11.2021 р. 4. Усі інші пункти договору залишаються без змін і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 22/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник - Криничненська сільська рада Болградського району Одеської області, в особі сільського голови Велікова Степана Лазаровича, що діє на підставі регламенту), з однієї сторони, та Підрядник Приватне Підприємство «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» в особі директора Кінєва Василя Георгійовича, який діє на підставі Статуту з другої сторони, при подальшому спільному найменуванні – Сторони, уклали цю Додаткову угоду до про наступне: 1. Викласти в новій редакції Додаток № 2 до договору № 22/11 від 22.11.2021 р. «Календарний графік виконання робіт», а саме читати правильно назву об’єкту «Реконструкція спортивного майданчика для міні-футболу зі штучним покриттям, який розташований за адресою: вулиця Інзовська, № 150 В в селі Криничне Болградського району Одеської області»; зміна коду ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015) код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») та зміна сум 1 етапу на 2 091 795,38 грн та 2 етапу на 208 070,96 грн.. 2. Викласти в новій редакції Додаток № 3 до договору № 22/11 від 22.11.2021 р. «План фінансування робіт», а саме читати правильно назва об’єкту «Реконструкція спортивного майданчика для міні-футболу зі штучним покриттям, який розташований за адресою: вулиця Інзовська, № 150 В в селі Криничне Болградського району Одеської області»; зміна коду ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015) код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») та зміна сум 1 етапу на 2 091 795,38 грн та 2 етапу на 208 070,96 грн.. 3. Викласти в новій редакції Дефектний акт до договору № 22/11 від 22.11.2021 р. а саме читати правильно назву об’єкту «Реконструкція спортивного майданчика для міні-футболу зі штучним покриттям, який розташований за адресою: вулиця Інзовська, № 150 В в селі Криничне Болградського району Одеської області» 4. Усі інші пункти договору залишаються без змін і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 5. Данна додаткова угода у новій редакції є невід’ємною частиною договору, складена у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 6. Данна Додаткова угода набирає чинності з дії її підписання. |
Номер договору про закупівлю: | 22/11 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до плану фінансувань |
Номер договору про закупівлю: | 22/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до плану фінансувань |
Номер договору про закупівлю: | 22/11 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до плану фінансувань |
Номер договору про закупівлю: | 22/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Без міни об'ємів |
Номер договору про закупівлю: | 22/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція спортивного майданчика для міні-футболу зі штучним покриттям, який розташований за адресою: вулиця Інзовська, № 150 В в селі Криничне Болградського району Одеської області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») | 1 | роб |
2 299 866,33
UAH з ПДВ
|