Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК:021:2015:09320000-8-пара, гаряча вода та пов'язана продукція.
Очікувана вартість
493 000,00 UAH
UA-2021-10-11-005498-c 73d3b955d05646fead7a0d74bf1b25f0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сайчук Андрій Олександрович

380687380114 school1.korec@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "КОРЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ" КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22564401
Місцезнаходження: 34700, Україна , Рівненська обл., Корець, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 60
Контактна особа: Сайчук Андрій Олександрович
380687380114
school1.korec@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
https://amcu.gov.ua/zvedenij-perelik-subyektiv-prirodnih-monopolij

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2021 16:51
Оскарження наміру укласти договір: 22 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
311.82 Гігакалорія
Код ДК:021:2015:09320000-8-пара, гаряча вода та пов'язана продукція.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34700, Україна, Рівненська область, Корець, Київська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 9 Робочі 100

Тендерна документація

11 жовтня 2021 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 16:42
протокол.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-26-000059 ● 7a67e7436dab4fabaee534452504f462
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2021 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

26.10.2021 № 654
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.10.2021 № 654

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-10-11-005498-c 11.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-26 16:44:36

запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код ДК:021:2015:09320000-8-пара, гаряча вода та пов'язана продукція» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-11-005498-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В повідомленні про намір укласти договір
(під час застосування переговорної процедури)
UA-2021-10-11-005498-c вказано, що умовою застосування переговорної процедури закупівлі є умова визначена в частині другій статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), а саме за відсутності конкуренції з технічних причин.
Згідно з п.2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-11-005498-c не містить документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. В обґрунтуванні наявне лише посилання: https://amcu.gov.ua/zvedenij-perelik-subyektiv-prirodnih-monopolij.
У зв’язку з чим, поясніть чому повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-11-005498-c не містить документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону? А також, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі у визначеного Замовником суб’єкта господарювання.
- Крім того, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-29 16:17:23

Пояснення на запит ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Надаємо пояснення на запит

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-11-02 15:45:40

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Посилання на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
https://korec-gimnazia.e-schools.info/pages/prokti-documentv

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-11-04 13:06:24

Довідка про місцезнаходження котельні

Інформація про те ЗЗСО "Корецька гімназія" вже під'єднана до тепломережі ТОВ "ТЕПЛО-ЕНЕРГІЯ" та відсутність інших постачальників

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Було вжито заходів щодо виявлених порушень у сфері публічних закупівель в установленому законодавством порядку, а саме щодо недопущення вказаних порушень в подальшому .

2021-11-19 14:29:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕПЛО-ЕНЕРГІЯ"
#38645295
Переможець 493 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2021 16:51

Документи

11 жовтня 2021 16:50
Електронний підпис
11 жовтня 2021 16:49
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2021 16:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕПЛО-ЕНЕРГІЯ"
#38645295
493 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2021 16:50
Електронний підпис
11 жовтня 2021 16:49
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 12:10
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:07
№ 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:07
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 15:56
Договір №6.pdf укладений
02 листопада 2021 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 482 809,94
UAH