Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері охорони здоров’я різні за ДК 021:2015: 85140000-2 ( ДК 021:2015: 85145000-7 Послуги Медичних лабораторій : Прокальцитонін; Інтерлейкін 6 (далі послуги))
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2021-10-11-005224-c f96dc1f30d8f4883b283ceb49bf7ae34
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козоріз Ольга Сергіївна

380986556403 infekcijna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Коломийська інфекційна лікарня Коломийської міської ради Івано-Франківської області»
Код ЄДРПОУ: 31575286
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., Коломия, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 66
Контактна особа: Козоріз Ольга Сергіївна
380986556403
infekcijna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2021 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 33 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Закупівля для запобігання пандемії COVID-19. В зв'язку, із збільшенням кількості та важкості хворих на Covid-19, виникла потреба у додатковому збільшенні кількості обстежень, зокрема: Прокальцитонін та Інтерлейкін-6.
Закупівля здійснюється відповідно пункту 3-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, Закону України «Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель» від 1 липня 2021 року № 1599-IX. Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 послуга
Прокальцитонін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій
40 послуга
Інтерлейкін-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медекс плюс" 28 764,00
UAH з ПДВ
28 764,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2021 12:20
Електронний підпис
21 жовтня 2021 12:19
05 Згода.pdf
21 жовтня 2021 12:19
04 Теххарактеристики.pdf
21 жовтня 2021 12:19
06 Договір.pdf
21 жовтня 2021 12:19
01 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медекс плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медекс плюс"
#37409493
Переможець 28 764,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 10:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медекс плюс"
#37409493
28 764,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 14:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:22
Ду до дог 60.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 09:22
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 10:13
Дог Лабораторні послуги 26.10.21.PDF укладений
26 жовтня 2021 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до договору, а саме зменшити кількість послуг та відповідно суму договору на 13 808,90 грн.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 955,10
UAH