Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
пластмасові вироби
Очікувана вартість
470 500,00 UAH
UA-2021-10-11-005166-c ● 601ae3ea85c64c44aa6c006a3f7ac56b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38461727 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Рекордна, будинок 27 |
Контактна особа: |
Шилкіна Оксана Володимирівна 380988392700 zolcmozu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2021 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2021 12:16 |
Очікувана вартість: | 470 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби
Закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2021 року та за результатами відміни процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2021-09-22-004136-c
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
630 штуки
Планшет полістироловий для ПЛР (код ДК 021:2015 - 19521000-4 - вироби з полістиролу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69037, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вулиця Рекордна, будинок 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
2250 штуки
Планшет глибоколуночний 96-лунковий (код ДК 021:2015 - 19521000-4 - вироби з полістиролу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69037, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вулиця Рекордна, будинок 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
100 штуки
Клейка плівка для планшетів ПЛР 100шт/уп., уп. (код ДК 021:2015 - 19521000-4 - вироби з полістиролу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69037, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вулиця Рекордна, будинок 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
4000 штуки
Мікропробірка тип Еппендорф 2 мл (волес) (код ДК 021:2015 - 19521000-4 - вироби з полістиролу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69037, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вулиця Рекордна, будинок 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі по факту поставки товару на підставі рахунку та видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2021 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2021 16:15 |
Додаток 5 Вимоги згідно статті 17.docx | |
11 жовтня 2021 16:15 |
Додаток 4 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
11 жовтня 2021 16:14 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
11 жовтня 2021 16:14 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx | |
11 жовтня 2021 16:14 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
11 жовтня 2021 16:13 |
ТД_пластмасовi_вироби.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний Замовнику, якщо підприємство (підприємець) новостворене, чи можливо додати до тендерної документації гарантійний лист з можливістю поставки товару технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника замість фінансової спроможності (відсутня фінспроможність в зв'язку з тим, що підприємсвто новостворене)? Дякую.
Дата подання: 12 жовтня 2021 09:30
Дата відповіді: 13 жовтня 2021 14:09
Шановний Замовнику, якщо підприємство (підприємець) новостворене, чи можливо додати до тендерної документації гарантійний лист з можливістю поставки товару технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника замість фінансової спроможності (відсутня фінспроможність в зв'язку з тим, що підприємсвто новостворене)? Дякую.
Відповідь: Тендерний комітет Державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що виходячи з вимог тендерної документації документального підтвердження фінансової спроможності у тому числі з метою можливості поставки товару технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника загалом не передбачено, а тому порушене Вами питання є необґрунтованим та безпідставним.
Так, згідно з пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що у разі, якщо учасник процедури закупівлі за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність (у складі «Балансу» та «Звіту про фінансові результати», або у складі «Фінансової звітності малого підприємства» або у складі «Фінансової звітності мікропідприємства») за останній звітний квартал (якщо учасник подає фінансову звітність щоквартально) або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій та довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до наданої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Однак, ця вимога загалом не стосується певних показників фінансової спроможності необхідних для постачання товару, який є предметом закупівлі.
Однак, у разі, якщо Ваше підприємство за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий Ви як, учасник повинні надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність (у складі «Балансу» та «Звіту про фінансові результати», або у складі «Фінансової звітності малого підприємства» або у складі «Фінансової звітності мікропідприємства») за останній звітний квартал (якщо учасник подає фінансову звітність щоквартально) або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій та довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до наданої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Дані документи Ви надаєте та/або не надаєте виключно виходячи з норм чинного законодавства. При цьому, у разі, якщо Ви являєтесь новоствореним підприємством та період подання фінансової звітності для Вас не настав виходячи з положень нормативно-правових актів, які регулюють дане питання Ви дійсно маєте право надати лист пояснення з посиланням на норми чинного законодавства про неможливість надання того чи іншого документу, який вимагається згідно умов тендерної документації.
Так, згідно з пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що у разі, якщо учасник процедури закупівлі за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність (у складі «Балансу» та «Звіту про фінансові результати», або у складі «Фінансової звітності малого підприємства» або у складі «Фінансової звітності мікропідприємства») за останній звітний квартал (якщо учасник подає фінансову звітність щоквартально) або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій та довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до наданої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Однак, ця вимога загалом не стосується певних показників фінансової спроможності необхідних для постачання товару, який є предметом закупівлі.
Однак, у разі, якщо Ваше підприємство за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий Ви як, учасник повинні надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність (у складі «Балансу» та «Звіту про фінансові результати», або у складі «Фінансової звітності малого підприємства» або у складі «Фінансової звітності мікропідприємства») за останній звітний квартал (якщо учасник подає фінансову звітність щоквартально) або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій та довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до наданої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Дані документи Ви надаєте та/або не надаєте виключно виходячи з норм чинного законодавства. При цьому, у разі, якщо Ви являєтесь новоствореним підприємством та період подання фінансової звітності для Вас не настав виходячи з положень нормативно-правових актів, які регулюють дане питання Ви дійсно маєте право надати лист пояснення з посиланням на норми чинного законодавства про неможливість надання того чи іншого документу, який вимагається згідно умов тендерної документації.
Планшет глибоколуночний 96-лунковий
Дата подання: 12 жовтня 2021 16:36
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 16:25
Шановний Замовнику!
Надайте більше інформації про технічні характеристики глибоколуночного планшету:
1. матеріал
2. форма дна
3. об'єм лунок
Дякую!
Відповідь: Тендерний комітет Державної установи «Запорізький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» розглянув порушене Вами питання та повідомляє про наступне: 1. матеріал - плістероловий; 2. форма дна - круглодонні; 3. об'єм лунок - 2.2 мл. (для автоматичної станції виделення нуклеїнових кислот )
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАМОНТОВ МАКСИМ ГЕОРГІЙОВИЧ" |
379 600,00
UAH з ПДВ
|
372 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД" |
446 050,00
UAH з ПДВ
|
375 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МИХАЙЛЕНКО ІВАН ГРИГОРОВИЧ" |
463 859,90
UAH з ПДВ
|
446 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА |
468 450,00
UAH з ПДВ
|
468 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГРИЩЕНКО РОМАН ЄВГЕНОВИЧ" |
470 500,00
UAH з ПДВ
|
470 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МАМОНТОВ МАКСИМ ГЕОРГІЙОВИЧ" #3248601295 |
Переможець |
372 850,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2021 15:04
|
Додаткова угода №1 від 25.11.2021.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 16:55
|
Договір 161 від 19.11.2021.pdf | укладений |
19 листопада 2021 16:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Планшет полістироловий для ПЛР (код ДК 021:2015 - 19521000-4 - вироби з полістиролу) | 630 | штуки |
200,00
UAH
|
Планшет глибоколуночний 96-лунковий (код ДК 021:2015 - 19521000-4 - вироби з полістиролу) | 2250 | штуки |
105,00
UAH
|
Клейка плівка для планшетів ПЛР 100шт/уп., уп. (код ДК 021:2015 - 19521000-4 - вироби з полістиролу) | 100 | штуки |
50,00
UAH
|
Мікропробірка тип Еппендорф 2 мл (волес) (код ДК 021:2015 - 19521000-4 - вироби з полістиролу) | 4000 | штуки |
1,40
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | детальніше у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 161 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Планшет полістироловий для ПЛР (код ДК 021:2015 - 19521000-4 - вироби з полістиролу) | 630 | штуки |
200,00
UAH
|
Планшет глибоколуночний 96-лунковий (код ДК 021:2015 - 19521000-4 - вироби з полістиролу) | 2250 | штуки |
105,00
UAH
|
Клейка плівка для планшетів ПЛР 100шт/уп., уп. (код ДК 021:2015 - 19521000-4 - вироби з полістиролу) | 100 | штуки |
50,00
UAH
|
Мікропробірка тип Еппендорф 2 мл (волес) (код ДК 021:2015 - 19521000-4 - вироби з полістиролу) | 4000 | штуки |
1,40
UAH
|