Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Фонтанська сільська рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04379746 |
Вебсайт: | https://fontanska-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67571, Україна , Одеська обл., с. Фонтанка, вул. Степна, 4 |
Контактна особа: |
Вікторія Луріс +380632671373 lurisvg@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2021 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2021 11:34 |
Очікувана вартість: | 13 508 647,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 086,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у Тендерній документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2021 12:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2021 12:15 |
Тендерна документація.docx | |
11 жовтня 2021 12:15 |
Додаток 5.docx | |
11 жовтня 2021 12:15 |
Додаток 4.docx | |
11 жовтня 2021 12:15 |
Додаток 3.docx | |
11 жовтня 2021 12:15 |
Додаток 2.docx | |
11 жовтня 2021 12:15 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-17-000034 ● 0cf71c09302848a1a4f24642e3bced45
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.11.2021 Одеса № 742
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.11.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.11.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.11.2021 № 742
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2021-10-11-004669-b 11.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-17 16:39:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-22 16:14:23
17.11.2021 року ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (ОДЕСЬКА ОБЛ.) було розпочато моніторинг закупівлі (Ідентифікатор моніторингу UA-M-2021-11-17-000034) - Реконструкція з облаштуванням елементами благоустрою берегоукріплювальних робіт вздовж узбережжя Чорного моря в районі вул. Приморська с. Крижанівка Лиманського району Одеської області (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-11-004669-b)
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Дата, до якої необхідно надати відповідь
23 лист 00:00
Відповідь замовника (надання пояснень):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? – Розмір бюджетного призначення визначався відповідно до Рішення четвертої сесії Фонтанської сільської ради VIII скликання від 25.12.2020 року № 43-VIII «Про бюджет Фонтанської сільської територіальної громади на 2021 рік» (є в відкритому доступі на сайті Фонтанської сільської ради). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, затвердженої Рішенням виконавчого комітету Крижанівської сільської ради від 19.08.2020 р. № 117.
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме ч. 4 Розділу ІІІ – «…Розрахунок очікуваної вартості робіт:
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
На момент оголошення закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, був ще чинний.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва), експертного звіту та з урахуванням доведеного обсягу фінансування. Разом з цим надаємо наступні документи:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Витяг з Рішення № 117 виконавчого комітету Крижанівської сільської ради;
- Експертний звіт із додатком;
- Рішення Фонтанської сільської ради про реорганізацію;
- Рішення Фонтанської сільської ради про внесення зміни до найменування.
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://fontanska-rada.gov.ua/
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку моніторингу закупівлі (Ідентифікатор моніторингу UA-M-2021-11-17-000034) - Реконструкція з облаштуванням елементами благоустрою берегоукріплювальних робіт вздовж узбережжя Чорного моря в районі вул. Приморська с. Крижанівка Лиманського району Одеської області (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-11-004669-b), в графі Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: не зазначено будь-якої інформації стосовно зазначеної інформації у висновку, Замовником 19.11.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.11.2021 б/н щодо відміни процедури закупівлі.
2021-11-25 15:49:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АСТЕРН |
13 508 647,00
UAH з ПДВ
|
13 373 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
13 508 640,00
UAH з ПДВ
|
13 508 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АСТЕРН #38201528 |
Переможець |
13 373 560,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2021 11:50
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2021 10:28 |
Кінець періоду оскарження: | 30 листопада 2021 00:00 |
Дата відміни: | 19 листопада 2021 10:28 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | З підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону: п.2 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». |
19 листопада 2021 10:28
|
Електронний підпис |
19 листопада 2021 10:28
|
протокол відміни тендеру.pdf |