Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи (капітальний ремонт ліфта за адресою: м. Торецьк, вул. Лісна, 19, 1 під'їзд)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-10-11-004651-b 89cffe6a720748fd8736c9ba2a93c0b8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Філіппова

+380509158812 filippovairina643@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Торецької міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26128335
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., м. Торецьк, вул. Героїв праці, 3
Контактна особа: Ірина Філіппова
+380509158812
filippovairina643@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2021 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2021 11:37
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Електромонтажні роботи (капітальний ремонт ліфта за адресою: м. Торецьк, вул. Лісна, 19, 1 під'їзд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, місто Торецьк, місто Торецьк, вул. Лісна, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2021 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 12:14
Оголошення Лесная 19.rtf
11 жовтня 2021 12:14
Додаток 3 .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнюючі дані до ліфту
Дата подання: 18 жовтня 2021 15:34
Доброго дня! Прошу надати дані ліфту, це важливо при розрахунку вартості станції керування: 1. Яка станція керування на данному ліфті? 2. Який тип і модель ліфту? Дякую.
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-11-004651-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "ОТІС", Код ЄДРПОУ:14357579
Дата подання: 02 листопада 2021 20:41
Щодо відхилення пропозиції ОТІС
Вимога
11.10.2021 через електронний майданчик системи публічних закупівель Управлінням житлово-комунального господарства Торецької міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області, надалі – Замовник, що є замовником спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-10-11-004651-b, опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі на придбання робіт «Капітальний ремонт житлового фонду. «Капітальний ремонт ліфта за адресою: місто Торецьк, по вул. Лісна, буд. 19, 1 під’їзд (код за ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи.)», надалі – спрощена закупівля.
Приватне акціонерне товариство «ОТІС», надалі – ОТІС, подало пропозицію у вказаній спрощеній закупівлі, що є найбільш економічно вигідною.
Щодо відхилення пропозиції ОТІС
29.10.2021 замовник спрощеної закупівлі розглянув пропозицію ОТІС та через електронний майданчик публічних закупівель опублікував повідомлення про відхилення пропозиції учасника закупівлі, надалі – Повідомлення, яким повідомив про відхилення пропозиції ОТІС.
Відповідно до Повідомлення, причиною відхилення пропозиції учасника стала невідповідність учасника умовам спрощеної закупівлі та ненадання копії діючої ліцензії на право займатися відповідною господарською діяльністю.
Однак, ОТІС не може погодитися з вказаною позицією Замовника, оскільки в складі своєї пропозиції надав ліцензію № 41-Л від 09.11.2015. Рішення Замовника про дискваліфікацію, ймовірно, ґрунтується на хибному твердженні про обмежений строк дії ліцензії, що вказаний в ній.
Відповідно до ч. 12 ст. 13 Закону України «Про ліцензування господарської діяльності», ліцензія видається на необмежений строк.
Відповідно до ч. 6 ст. 21 Закону України «Про ліцензування господарської діяльності», Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк.
14.04.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від10.03.2017 №238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 та скасовано умови щодо строків дії ліцензії.
Саме з цього моменту усунуто правову колізію між нормами закону (що має вищу юридичну силу) та нормами підзаконного акту, а ліцензії на здійснення будівельної діяльності вважаються безстроковими остаточно, хоча суди приймали рішення на користь безстроковості ліцензій ще з 2015 року.
Щодо безстроковості ліцензій аналогічну думку висловлює Касаційний адміністративний суд Верховного суду, який у постановах від 08.04.2020 у справі № 826/25373/15 та від 24.12.2019 у справі № 826/3609/16 висловив позицію, що ліцензія позивача стала безстроковою не в силу рішення позивача чи розпорядження відповідача (контролюючого органу), а в силу Закону № 222, оскільки частиною 6 статті 21 цього Закону ліцензії визнані безстроковими. Проте, разом з цим, третій особі надано право звернутись за її переоформленням на безстрокову.
Закон України «Про ліцензування господарської діяльності» не передбачає саме обов’язку (як обов’язкової до виконання імперативної норми)ОТІС переоформлювати ліцензію у зв’язку з зміною її форми в частині видалення строків дії, а лише надає право це зробити. Але реалізація чи не реалізація ОТІС права на переоформлення ліцензії жодним чином не впливає на факт безстроковості ліцензії, що встановлений саме законом, а не ліцензією.
В березні 2020 року Кабінетом міністрів України було прийнято постанову від 13.03.2020 р. № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» та постанову від 13.03.2020 р. № 218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», якими фактично припинено повноваження Державної архітектурно-будівельної інспекції України щодо ліцензування будівельної діяльності та скасовано порядок ліцензування будівельної діяльності, передбачений постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури».
Крім того, скасовано Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256.
Таким чином, відсутній орган, який видає нові ліцензії, а також скасований порядок їх видачі та переоформлення, що робить абсолютно неможливим видачу нових чи оновлення старих ліцензій.
Враховуючи позицію Касаційного адміністративного суду Верховного суду, норми Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»,ліцензія ОТІС є дійсною, а її безстроковість встановлюється не самою ліцензією, а Законом.
Оскільки Приватне акціонерне товариство «ОТІС» має ліцензію на здійснення будівельної діяльності (яка є безстроковою в силу норм Закону), товариство має повне право виконувати передбачені предметом закупівель роботи.
Відхиляючи пропозицію ОТІС Замовник порушує права товариства та необґрунтовано надає переваги іншому учаснику, що ознакою дискримінації. Зазначене порушення може бути предметом не тільки судового оскарження, а і перевірки правомірності проведення процедури спрощеної закупівлі відповідним органом Державної аудиторської служби України.
Враховуючи вищенаведене, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо
- переглянути рішення викладене у повідомленні про відхилення пропозиції учасника закупівлі на користь Приватного акціонерного товариства «ОТІС», а також прийняти пропозицію товариства як найбільш економічно вигідну.
- відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецсервіс АДС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2021 14:14
Відповідно до постанови КМУ № 238 від 10.03.2017 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної зі створенням об'єктів архітектури», яка набрала чинності 14.04.2017 року, всі строкові ліцензії переоформлюються на безстрокові, за заявою ліцензіата, шляхом внесення відповідних даних до реєстру виданих ліцензій, розміщеному на офіційному сайті ДАБІ України, перелік видів робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат, приводиться у відповідність до Переліку видів робіт, який затверджено постановою КМУ від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об'єктів із середніми та значними наслідками» з підтвердженням безстроковості ліцензії. Питання про внесення змін до переліку робіт розглядається згідно з пунктом 15 Порядку ліцензування, відповідно до якого у разі прийняття рішення про внесення змін до переліку робіт орган ліцензування затверджує зазначені зміни і оформлює їх окремим додатком, про що робиться відмітка на бланку ліцензії. Постанови КМУ від 13.03.2020 № 218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов кабінету Міністрів України» та від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно – будівельного контролю та нагляду» набрали чинності 18 березня 2020 року, тобто тільки з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою у зв’язку із скасуванням низки постанов Кабінету Міністрів України, які регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а питання про зупинення, відновлення дії та анулювання ліцензій віднесено до повноважень Мінрегіону. Отже, реформування ДАБІ України не є коректним для пояснень щодо не внесення змін до ліцензії, отриманої суб’єктом господарювання до 14.07.2017 року, з дати введення в дію постанови КМУ від 10.03.2017 № 238.
До того ж, постановою КМУ від 30.08.2017 № 666 «Про внесення змін до пункту 3 Порядку застосування будівельних норм, розроблених на основі національних технологій традицій, та будівельних норм, гармонізованих з нормативними документами Європейського Союзу, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» внесено зміну до пункту 3 Порядку застосування будівельних норм, розроблених на основі національних технологічних традицій, та будівельних норм, гармонізованих з нормативними документами Європейського Союзу, затвердженого постановою КМУ від 23.05.2011 № 547, замінивши слова та цифри «які належать до І, ІІ, ІІІ та ІV категорій складності» словами та цифрами «які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) та середніми (СС2) наслідками». Тобто, ліцензія на господарську діяльність з будівництва об’єктів ІV-V категорії складності наразі не відповідає всім чинним нормативно-правовим актам України. Враховуючи викладене, рішення про відхилення пропозиції ПрАТ «ОТІС» є обгрунтовним та не містить ознак дискримінації.

Документи

04 листопада 2021 14:14
Розгляд вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ОТІС" 497 000,00
UAH з ПДВ
494 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спецсервіс АДС 497 584,80
UAH з ПДВ
495 084,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2021 21:50
Електронний підпис
21 жовтня 2021 21:23
Довідка про витрати..PDF
21 жовтня 2021 21:23
Договір 2020р..PDF
21 жовтня 2021 21:23
Статут ПрАТ ОТІС 2020.pdf
21 жовтня 2021 21:23
Довідка про екологію.PDF
21 жовтня 2021 21:23
Технычне завдання.PDF
21 жовтня 2021 21:23
Наказ призначення ГД.PDF
21 жовтня 2021 21:23
договор 2018р..PDF
21 жовтня 2021 21:23
Договір 2019р..PDF
21 жовтня 2021 21:23
Статут ПрАТ ОТИС.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ОТІС"

ТОВ Спецсервіс АДС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ОТІС"
#14357579
Відхилено 494 500,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 11:57
ТОВ Спецсервіс АДС
#33955530
Переможець 495 084,80
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 12:39

Документи

29 жовтня 2021 11:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Спецсервіс АДС
#33955530
495 084,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 13:58
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 16:46
Лісна 19_1.pdf укладений
10 листопада 2021 16:45

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 14:39
491 076,80 UAH UA698201720344201029100027454
УЖКГ Торецької міської ВЦА
UA523348510000026001962508291
ТОВ Спецсервіс АДС"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 491 076,80
UAH (в тому числі ПДВ 81 846,13 UAH)