Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт адміністративної будівлі для розміщення відділу надання адміністративних послуг апарату виконавчого комітету Костянтинівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області за адресою: Запорізька область, Мелітопольський район, село Костянтинівка, вул. Маяковського, буд. 167)
Очікувана вартість
1 337 107,20 UAH
UA-2021-10-11-002852-c ade50c229ff946c59596706282b8d570
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свілєв Дмитро Вячеславович

+380619441001 konstss@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Костянтинівська сільська рада МРЗО
Код ЄДРПОУ: 04352718
Вебсайт: http://kost.gov.ua/
Місцезнаходження: 72364, Україна , Запорізька обл., село Костянтинівка, вул. Маяковського, 165
Контактна особа: Свілєв Дмитро Вячеславович
+380619441001
konstss@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2021 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 337 107,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 685,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт адміністративної будівлі для розміщення відділу надання адміністративних послуг апарату виконавчого комітету Костянтинівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області за адресою: Запорізька область, Мелітопольський район, село Костянтинівка, вул. Маяковського, буд. 167)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72364, Україна, Запорізька область, с. Костянтинівка, вул. Маяковського, 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2021 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 13:25
Оголошення ЦНАП.docx
11 жовтня 2021 13:25
Проект договору ЦНАП.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІЛЬМА" 1 336 048,00
UAH з ПДВ
1 336 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2021 19:50
Електронний підпис
21 жовтня 2021 19:49
Кошторисна частина 1ч..pdf
21 жовтня 2021 19:49
Аналогічні договори 1.pdf
21 жовтня 2021 19:49
Довідка працівники.pdf
21 жовтня 2021 19:49
Статут.pdf
21 жовтня 2021 19:49
Довідка обладнання.pdf
21 жовтня 2021 19:49
Лист пояснення ПДВ.pdf
21 жовтня 2021 19:49
Витяг з ЄДР.pdf
21 жовтня 2021 19:49
Довідка ліцензія.pdf
21 жовтня 2021 19:49
Лист субпідряд.pdf
21 жовтня 2021 19:49
Проект договору.pdf
21 жовтня 2021 19:49
Трудові книжки.pdf
21 жовтня 2021 19:49
Технічні вимоги.pdf
21 жовтня 2021 19:49
Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2021 19:49
Лицензия.pdf
21 жовтня 2021 19:49
Лист згода.pdf
21 жовтня 2021 19:49
Лист про товар.pdf
21 жовтня 2021 19:49
Кошторисна частина 2ч..pdf
21 жовтня 2021 19:49
Дозвільні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІЛЬМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІЛЬМА"
#24511739
Переможець 1 336 048,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2021 13:30

Документи

23 жовтня 2021 13:30
Електронний підпис
23 жовтня 2021 13:02
img062.jpg
23 жовтня 2021 12:57
img060.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2021 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІЛЬМА"
#24511739
1 336 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2021 13:30
Електронний підпис
23 жовтня 2021 13:02
img062.jpg
23 жовтня 2021 12:57
img060.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 10:17
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 11:56
Дод.угода _3 ТОВ Ільма.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 11:53
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 15:41
Ільма.PDF зміни до договору
15 грудня 2021 15:33
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 09:45
Дод.угода _1 ТОВ Ільма.PDF зміни до договору
10 грудня 2021 09:42
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 15:51
Договір укладений
04 листопада 2021 15:46
Договір укладений
23 жовтня 2021 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1. Додаткової угоди №1 від 10.12.2021 року: Керуючись ст. 630, 651 ЦК України та пунктами 12.2 та 12.3 Договору про закупівлю робіт за державні кошти сторони дійшли згоди перше речення пункту 4.3. Договору викласти у наступній редакції: "Замовник може надавати Підряднику попередню оплату (аванс) у разі письмової вимогиз боку Підрядника (якщо виникла така потреба), з обов'язковим зазначенням у вимогі реквізитів для перерахунку авансового платежу, у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт на 2021 рік, що становить 400000,00 гривень (чотириста тисяч гривень 00 коп.), без ПДВ з урахуванням єдиного податку 5%".
Номер договору про закупівлю: №81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 12.3. Договору, сторони домовились внести зміни в календарний графік на виконання робіт (Додаток №2 до Договору) та внести зміни в план фінансування виконання робіт (Додаток №3 до Договору).
Номер договору про закупівлю: №81
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) у тому числі у разі коливання ціни на ринку» Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 10486,00 гривень (Десять тисяч чотириста вісімдесят шість гривень 00 копійок) та викласти п.3.1. розділу 3 Договору у наступній редакції: «3.1.Договірна ціна визначена відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 на основі кошторису, який є невід’ємною частиною Договору, є динамічною (приблизною) i складає 1 325 562,00 гривень (Один мільйон триста двадцять п’ять тисяч п’ятсот шістдесят дві грн. 00 коп.), без ПДВ з урахуванням єдиного податку 5%».
Номер договору про закупівлю: №81
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 325 562,00
UAH