Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з управління програмним забезпеченням системи електронного документообігу
Очікувана вартість
40 176,00 UAH
UA-2021-10-11-002453-c ab6308b9052240a59f4c2e20a13efece
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордун Алла Михайлівна

380577607470 zemlahmr47@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління земельних відносин Департаменту територіального контролю та земельних відносин Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26488996
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Квітки-Основ'яненка, 7
Контактна особа: Бордун Алла Михайлівна
380577607470
zemlahmr47@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями


Послуги з управління програмним забезпеченням системи електронного документообігу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Послуги з управління програмним забезпеченням системи електронного документообігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Квітки-Основ'яненка, 7, Харків, Харківська область, 61003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72510000-3 — Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями
6 послуга
Підключення одного користувача до електронного документообігу Харківської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Квітки-Основ'яненка, 7, Харків, Харківська область, 61003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72510000-3 — Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями

Тендерна документація

11 жовтня 2021 12:39
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр"
#32135675
Переможець 40 176,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2021 12:44

Документи

11 жовтня 2021 12:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 12:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з управління програмним забезпеченням системи електронного документообігу 6 послуга 374,00
UAH з ПДВ
Підключення одного користувача до електронного документообігу Харківської міської ради 6 послуга 5 200,00
UAH з ПДВ