Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини Код НК 024:2019 – 35159 Система лінійного прискорювача (Лінійний прискорювач з інтегрованим багатопелюстковим коліматором та системою візуалізації в мегавольтажному пучку)
code SC 021:2015 - 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use Cod NK 024:2019 – 35159 Linear accelerator system (Linear accelerator with integrated multi-petal collimator and megavolt beam imaging system)
code SC 021:2015 - 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use Cod NK 024:2019 – 35159 Linear accelerator system (Linear accelerator with integrated multi-petal collimator and megavolt beam imaging system)
Очікувана вартість
60 000 000,00 UAH
UA-2021-10-11-002409-c ● 6cf442227fe54353a24411bdff6e34dd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа "Національний інститут раку" |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , м. Київ обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛОМОНОСОВА, будинок 33/43 |
Контактна особа: |
Каліущенко Дмитро Миколайович +380442597057 zakupkipremium1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National cancer institute |
National ID: | 02011976 |
Contact point: |
Kaliushchenko Dmitry Nikolaevich +380442597057 zakupkipremium1@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2021 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 11:14 |
Очікувана вартість: | 60 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 11 жовтня 2021 12:35 |
Enquiries until: | 01 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 листопада 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 60 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 300 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Лінійний прискорювач з інтегрованим багатопелюстковим коліматором та системою візуалізації в мегавольтажному пучку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ломоносова, будинок 33/43
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 35159 — Система лінійного прискорювача
Linear accelerator with integrated multi-petal collimator and megavolt beam imaging system
CPV: 33110000-4
Період постачання:
по 28 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 10 | Робочі | 70 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2021 20:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2021 20:36 |
Перелiк_змiн__що_вносят_ся.docx | |
22 жовтня 2021 20:36 |
ТД_ОБЛАДНАННЯ_ЗI_ЗМIНАМИ.docx | |
11 жовтня 2021 12:35 |
Додаток_3_-_Договiр.doc |
22 жовтня 2021 20:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 жовтня 2021 20:36 |
Перелiк_змiн__що_вносят_ся.docx
|
|||
22 жовтня 2021 20:36 |
ТД_ОБЛАДНАННЯ_ЗI_ЗМIНАМИ.docx
|
|||
11 жовтня 2021 12:35 |
Додаток_3_-_Договiр.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк поставки
Дата подання: 19 жовтня 2021 09:05
Дата відповіді: 22 жовтня 2021 20:31
Просимо конкретно визначити строки поставки - згідно з оголошенням це до 28.12.2021 року, а згідно з умовами тендерної документації - 31.12.2021 року?
Відповідь: Ваша вимога уважно розглянута та буде внесено відповідні зміни.
Питання
Дата подання: 24 жовтня 2021 20:03
Дата відповіді: 27 жовтня 2021 17:32
Шановний Замовник! просимо надати відповідь на наступні питання 1) Як ми бачимо після вимоги щодо підпису документів КЕП вами внесено деякі зміни та на закупівлю накладено КЕП. Але при цьому не підписано КЕП відповідний річний план: "Підписувачі Підписувач Каліущенко Дмитро Миколайович П.І.Б. Каліущенко Дмитро Миколайович РНОКПП 3027104190 Організація (установа) НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РАКУ Код ЄДРПОУ 02011976 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 19:22:51 04.10.2021 Сертифікат виданий КНЕДП - ІДД ДПС Серійний номер 58E2D9E7F900307B04000000D6483000B1218A00 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований" Враховуючи вищенаведене, вважаємо що закупівлі є недійсною та оприлюднена з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі". А ЯК ВВАЖАЄ ЗАМОВНИК? 2) Після підпису документів тендерної закупівлі КЕП Замовник зобов"язаний продовжити строк подання пропозицій на 30 днів, так как попередні дні не можуть бути враховані, так як інформацію було оприлюднено з неправомірним накладенням УЕП. А ЯК ВВАЖАЄ ЗАМОВНИК?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Запитання учасника, оприлюднені в електронній системі закупівель, не мають відношення до тендерної документації і стосуються винятково трактування вимог та положень Закону України «Про публічні закупівлі» замовником/учасником. З урахуванням викладеного, просимо конкретизувати питання щодо положень/вимог тендерної документації або вказати норми/положення/вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», які були порушені замовником при проведенні даної процедури закупівлі.
Запитання учасника, оприлюднені в електронній системі закупівель, не мають відношення до тендерної документації і стосуються винятково трактування вимог та положень Закону України «Про публічні закупівлі» замовником/учасником. З урахуванням викладеного, просимо конкретизувати питання щодо положень/вимог тендерної документації або вказати норми/положення/вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», які були порушені замовником при проведенні даної процедури закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-11-002409-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ВЛАСОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3325102679
Дата подання: 19 жовтня 2021 09:02
ВИМОГА
Замовником в тендерній документації та оголошенні встановлені умови оплати щодо надання авансу в розмірі 70% вартості товару після поставки товару. Вимагаємо привести у відповідність інформацію щодо авансування без прив"язки до поставки товару та надати посилання на нормативні документи, на підставі яких замовником визначено авансування у розмірі 70%!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2021 20:27
Оплата здійснюється виключно при наявності відповідних бюджетних асигнувань, в залежності від реального фінансування на такі цілі.
Номер вимоги: UA-2021-10-11-002409-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВЛАСОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3325102679
Дата подання: 19 жовтня 2021 09:07
Вимога щодо виключення інформації,яка міститься у відкритих реєстрах
Згідно з тендерною документацією Замовник вимагає
9) свідоцтво платника єдиного податку суб’єктом малого підприємництва, або витягу з реєстру платників єдиного податку (для учасників – суб'єктів малого підприємництва платників єдиного податку, учасників-резидентів) (якщо Учасник є платником єдиного податку) (за наявності);
10) свідоцтво платника ПДВ, або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо Учасник є платником ПДВ) (за наявності);
Вказана інформація міститься у відкритих реєстрах
Вимагаємо виключити вказані документи з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
9) свідоцтво платника єдиного податку суб’єктом малого підприємництва, або витягу з реєстру платників єдиного податку (для учасників – суб'єктів малого підприємництва платників єдиного податку, учасників-резидентів) (якщо Учасник є платником єдиного податку) (за наявності);
10) свідоцтво платника ПДВ, або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо Учасник є платником ПДВ) (за наявності);
Вказана інформація міститься у відкритих реєстрах
Вимагаємо виключити вказані документи з тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 жовтня 2021 20:28
Ваша вимога уважно розглянута та буде внесено відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2021-10-11-002409-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ВЛАСОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3325102679
Дата подання: 19 жовтня 2021 09:11
Вимога
Додатком №2 тендерної документації наведені технічні вимоги до предмету закупівлі, АЛЕ такі технічні вимоги належать лише до ОДНОГО виробника товару, що є дискримінаційною вимогою тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України. Прошу Замовника надати роз’яснення та навести назви ДВОХ РІЗНИХ ВИРОБНИІКІВ товару, товари яких, в сукупності технічних характеристик, відповідають технічним характеристикам предмету закупівлі наведених Замовником у Додатку №2 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2021 20:29
Державна установа "Національний інститут раку" під час складання тендерної документації, в тому числі під час визначення вимог до предмету закупівлі, керується чинним законодавством України. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації має бути, зокрема, зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; У своїй тендерній документації Національний інститут раку, зокрема у Додатку № 2, визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Окрім того, нами, як замовником, було зазначено, що у разі посилання у викладеній нами інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Тобто потенційний учасник, що має намір прийняти участь у закупівлі та відповідає всім вимогам тендерної документації може запропонувати товар будь-якого виробника, що відповідає вимогам, зокрема, Додатку № 2 до тендерної документації та іншим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та має технічні характеристики, що не гірші за визначені замовником. Стосовно інформації якою володіє потенційний учасник, на рахунок характеристик виробів хочемо повідомити, що вона є недостовірна, тому, що подібні характеристики є більш ніж в одного виробника, та за вимоги Уповноваженого органу, інформація про виробників, які можуть задовольнити вимоги Інституту буде надана.
Номер вимоги: UA-2021-10-11-002409-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВЛАСОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3325102679
Дата подання: 19 жовтня 2021 09:54
Вимога
За результатом перевірки на вебпорталі Центрального засвідчувального органу наданого Замовником електронного підпису було
встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис. Однак, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 11.06.2020 року № 1082 (далі – Порядку № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється
замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених
адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце
замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис
посадової особи. Отже, Замовником порушено пункт 3 Порядку № 1082. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо відмінити закупівлю у зв"язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. У протилежному випадку ми змушені будемо звернутися до відповідних органів фінансового контролю
Розгорнути
Згорнути
встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис. Однак, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 11.06.2020 року № 1082 (далі – Порядку № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється
замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених
адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце
замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис
посадової особи. Отже, Замовником порушено пункт 3 Порядку № 1082. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо відмінити закупівлю у зв"язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. У протилежному випадку ми змушені будемо звернутися до відповідних органів фінансового контролю
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 жовтня 2021 20:29
Доброго дня шановний учаснику. Ваше вимога уважно розглянута та буде врахована при подальшому проведенні процедури закупівлі. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2021-10-11-002409-c.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Сірченко Артур Владиславович", Код ЄДРПОУ:3506111213
Дата подання: 21 жовтня 2021 15:10
Шановний Замовнику! Використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. При завантаженні документів у систему, Учасники закупівель в ProZorro можуть використовувати водяні знаки але всі ключові дані документів при цьому добре видно, чим користуються шахраї, і що не дозволяє повністю захистити персональні дані підприємців від несанкціонованого використання та шахрайства. Команда ProZorro, занепокоєна запитом Замовниками БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Додаткового повідомляємо, що подаючи документи для участі в тендерної закупівлі, Учасник фізична особа чи фізична особа-підприємець підписує їх особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), який він теж отримує лише особисто, підтверджуючи свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків). Враховуючи вищевикладене, і запобігаючи потраплянню БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками - фізичними особами-підприємцями, копії паспорту та картки платника податків.
Шановний Замовнику! Використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. При завантаженні документів у систему, Учасники закупівель в ProZorro можуть використовувати водяні знаки але всі ключові дані документів при цьому добре видно, чим користуються шахраї, і що не дозволяє повністю захистити персональні дані підприємців від несанкціонованого використання та шахрайства. Команда ProZorro, занепокоєна запитом Замовниками БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Додаткового повідомляємо, що подаючи документи для участі в тендерної закупівлі, Учасник фізична особа чи фізична особа-підприємець підписує їх особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), який він теж отримує лише особисто, підтверджуючи свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків). Враховуючи вищевикладене, і запобігаючи потраплянню БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками - фізичними особами-підприємцями, копії паспорту та картки платника податків.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2021 20:30
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Отже, вказаний пункт Тендерної документації не є дискримінаційним. У випадку неможливості виконати таку вимогу тендерної документації, Ви маєте можливість подати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення.
Отже, вказаний пункт Тендерної документації не є дискримінаційним. У випадку неможливості виконати таку вимогу тендерної документації, Ви маєте можливість подати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 листопада 2021
Найменування: | Державна установа "Національний інститут раку" |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна, м. Київ обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛОМОНОСОВА, будинок 33/43 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА |
59 950 000,00
UAH з ПДВ
|
59 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП |
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА #36519759 |
Переможець |
59 950 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 18:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2022 18:34
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 20:58
|
399.pdf | укладений |
09 грудня 2021 20:57
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
21 грудня 2021 11:21
|
41 965 000,00 UAH | UA798201720343170006000006549 НІР |
UA308201720355349011700701424 ТОВ "ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА" |
Оплачений |
24 грудня 2021 11:43
|
17 985 000,00 UAH | UA798201720343170006000006549 НІР |
UA308201720355349011700701424 ТОВ "ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА" |
Оплачений |