Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів на вул. Саксаганського, 112-А, 112-Б у Шевченківському районі м.Києва (Роботи з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
432 220,37 UAH
UA-2021-10-11-000203-c b16c8e8e30004be8b6805fe7f44dae45
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Базилюк Олена Дмитрівна

380442465798 ujkgshevch@shev.kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470160
Місцезнаходження: 01054, Україна , м. Київ обл., м. Київ, бул. Т.Шевченка, 26/4
Контактна особа: Базилюк Олена Дмитрівна
380442465798
ujkgshevch@shev.kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2021 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2021 13:30
Очікувана вартість: 432 220,37 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 322,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до п. 3 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо розмір забезпечення виконання умов договору в сумі 4% очікуваної вартості суми договору. Підрядник надає (не пізніше дати укладення договору) Замовнику гарантію (далі - заставу), як забезпечення ним своїх зобов’язань, пов’язаних з виконанням робіт згідно з «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.11:2013. Отримувач: Управління житлово-комунального господарства Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації 01054, м. Київ, бульв. Тараса Шевченка, 26/4 р/р UA518201720355129006000077821 в Державній казначейській службі України, м. Київ, код банку 820172, ЄДРПОУ 37470160. Документом, що підтверджує надання Підрядником забезпечення виконання зобов’язань за цим Договором у вигляді застави, є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника та призначенням платежу: «забезпечення виконання договору на закупівлю робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Шевченківському районі м. Києва».

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів на вул. Саксаганського, 112-А, 112-Б у Шевченківському районі м.Києва (Роботи з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03032, Україна, м. Київ, Відповідно до документації, вул. Саксаганського, 112 А, 112 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 жовтня 2021  —  30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Відповідно до п. 3 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо розмір забезпечення виконання умов договору в сумі 4% очікуваної вартості суми договору. Підрядник надає (не пізніше дати укладення договору) Замовнику гарантію (далі - заставу), як забезпечення ним своїх зобов’язань, пов’язаних з виконанням робіт згідно з «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.11:2013. Отримувач: Управління житлово-комунального господарства Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації 01054, м. Київ, бульв. Тараса Шевченка, 26/4 р/р UA518201720355129006000077821 в Державній казначейській службі України, м. Київ, код банку 820172, ЄДРПОУ 37470160. Документом, що підтверджує надання Підрядником забезпечення виконання зобов’язань за цим Договором у вигляді застави, є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника та призначенням платежу: «забезпечення виконання договору на закупівлю робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Шевченківському районі м. Києва».
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Лист гарантія
Вимоги до документу: Підрядник надає (не пізніше дати укладення договору) Замовнику гарантію (далі - заставу), як забезпечення ним своїх зобов’язань, пов’язаних з виконанням робіт згідно з «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.11:2013. Отримувач: Управління житлово-комунального господарства Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації 01054, м. Київ, бульв. Тараса Шевченка, 26/4 р/р UA518201720355129006000077821 в Державній казначейській службі України, м. Київ, код банку 820172, ЄДРПОУ 37470160. Документом, що підтверджує надання Підрядником забезпечення виконання зобов’язань за цим Договором у вигляді застави, є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника та призначенням платежу: «забезпечення виконання договору на закупівлю робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у Шевченківському районі м. Києва».
19 жовтня 2021 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 10:20
Оголошення Саксаганського 112_А 112_Б.pdf
19 жовтня 2021 10:20
Протокол Саксаганського 112_А 112_Б.pdf
19 жовтня 2021 10:20
Дефект акт Саксаганс 112 А_Б.pdf
11 жовтня 2021 11:33
Додаток 2 проект договору 2021.docx
11 жовтня 2021 09:05
Додаток 2 проект договору 2021.docx
11 жовтня 2021 11:32
інші умови до ТЗ до дотатку № 3.docx
11 жовтня 2021 09:05
інші умови до ТЗ до дотатку № 3.docx
11 жовтня 2021 09:10
Оголошення Саксаганського 112АБ.pdf
11 жовтня 2021 09:06
протокол Саксагансього 112_А 112_Б.pdf
11 жовтня 2021 09:05
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та інше до Оголошення.docx
11 жовтня 2021 09:04
Додаток 3 тех завдання вул. Саксаганського, 112-А, 112-Б.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вартість асфальтобетонних сумішей
Дата подання: 19 жовтня 2021 10:46
Дата відповіді: 19 жовтня 2021 15:59
Доброго дня! Шановний Замовнику, нами було уважно розглянуто Оголошення про проведення процедури, а також технічне завдання у вигляді дефектного акту на виконання робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів. Валову частку вартості виконання робіт становлять витрати на матеріал – асфальтобетонні суміші. Вартість даного матеріалу різко підійнялася на ринку. Просимо зазначити, яку середньо ринкову вартість асфальтобетонних сумішей було враховано при визначенні очікуваної вартості та станом на які дати було здійснено аналіз ринку? Будемо вдячні за оперативну відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, на Ваше запитання з закупівлі UA-2021-10-11-000203-c Управління житлово-комунального господарства повідомляє, що станом на 18.10.2021 проведено моніторинг цін на асфальтобетонні суміші та здійснено корегування в технічному завданні з врахуванням середньої ринкової вартості на матеріали. Звертаємо Вашу увагу, що на порталі https://prozorro.gov.ua/ 19.10.2021 оновлено інформацію щодо технічного завдання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" 431 984,99
UAH з ПДВ
431 984,99
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 жовтня 2021 10:01
Електронний підпис
26 жовтня 2021 09:52
1. Виписка ТОВ.pdf
26 жовтня 2021 09:52
7. Довідка про договори.pdf
26 жовтня 2021 09:52
4. Лист-згода по ПД.pdf
26 жовтня 2021 09:52
2.3. Статут з описом.pdf
26 жовтня 2021 09:52
16. Кошториси 112А.zip
26 жовтня 2021 09:52
17. Реквізити.docx
26 жовтня 2021 09:52
18. Додаткові документи.zip
26 жовтня 2021 09:52
14. Лист про довкілля.pdf
26 жовтня 2021 09:52
9. Лист-гарантія по ст17 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ"
#42774816
Переможець 431 984,99
UAH з ПДВ
27 жовтня 2021 11:39

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2021 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ"
#42774816
431 984,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 11:58
Додат. уг до дог № 11-11 Саксаганського, 112-А, 112-Б.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 11:57
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 11:50
Кошт Саксаг 112АБ № 11_11 10_11_2021.pdf укладений
10 листопада 2021 11:48
Деф_акт Саксаг 112АБ № 11_11 10_11_2021.pdf укладений
10 листопада 2021 11:48
Ф5 Саксаг 112АБ № 11_11 10_11_2021.pdf укладений
10 листопада 2021 11:48
Дог Саксаг 112АБ № 11_11 10_11_2021.pdf укладений
10 листопада 2021 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни здійснено після проведення оцінки кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 11/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML