Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект обладнання для лінгафонного кабінету ЗЗСО Ліцей-інтернат № 23 «Кадетський корпус» з посиленою військово-фізичною підготовкою Шевченківського району м. Києва (Громадський проєкт № 1415 «English lingua 23»)
Очікувана вартість
520 680,00 UAH
UA-2021-10-11-000078-c ● 6e445ef933d845ef834126ea3e477a61
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Реслер Андрій 380444893552 A.Resler@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2021 08:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2021 13:34 |
Очікувана вартість: | 520 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 603,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект обладнання для лінгафонного кабінету ЗЗСО Ліцей-інтернат № 23 «Кадетський корпус» з посиленою військово-фізичною підготовкою Шевченківського району м. Києва (Громадський проєкт № 1415 «English lingua 23») код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213300-8 Настільні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавця на підставі накладних протягом 10 банківських днів після отримання Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2021 08:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2021 08:36 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 13 жовтня 2021 14:37
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 11:02
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання!
У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:
Так, встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві допускається, при цьому учасник закупівлі повинен дотримуватись вимог, встановлених в тендерній документації та надати необхідні документи.
Додатково повідомляємо, що Замовником було проведено ретельне вивчення ринку існуючого обладнання, тому технічні вимоги, були складені з урахуванням задач, потреб та досвіду наших спеціалістів та забезпечують можливість придбання якісного товару.
Лист від виробника запропонованого обладнання потрібен для запобігання порушення авторського права, запобігання закупівлі нелегальної продукції, забезпечення оригінальності Товару та його відповідності вимогам безпеки, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України.
Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Слід зауважити, що Замовником в технічній частині передбачена альтернатива щодо підтвердження учасниками оригінальності Товару та його відповідності вимогам безпеки. Так, учасники мають змогу надати у складі своєї пропозиції лист від виробника АБО його офіційного представництва в Україні, запропонованого учасником обладнання, у зв’язку із чим дана вимога тендерної документації жодним чином не порушує права Учасників та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Така вимога не є дискримінаційною, оскільки надання такого листа свідчить про те, що товар, який пропонується, є оригінальним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Дана інформація підтверджується численними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018, № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, №14805-р/пк-пз від 16.10.2019 тощо.
З приводу ваших посилань з рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, а саме: № 4521-р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534-р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), повідомляємо наступне: згідно документації зазначених торгів, замовником було встановлено конкретні марки та моделі товару, що планувались до закупівлі, при цьому замовник не передбачав можливості запропонувати еквівалент товару. Відтак, в такому випадку надати авторизаційний лист від виробника зможуть учасники, які мають відносини з тим конкретним виробником, товар якого було зазначено у закупівлях. Тому, дійсно, в такому випадку, надання авторизаційних листів є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників.
Проте, згідно нашого оголошення не передбачено КОНКРЕТНОГО виробника, тому учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж або кращі характеристики від РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Крім того, технічний опис предмета закупівлі складений таким чином, що зазначеним технічним характеристикам всіх позицій, що закуповуються, відповідає продукція щонайменше двох різних виробників.
Більше того, кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами.
Таким чином, Замовник ніяким чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, ваша вимога не може бути задоволена.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:
Так, встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві допускається, при цьому учасник закупівлі повинен дотримуватись вимог, встановлених в тендерній документації та надати необхідні документи.
Додатково повідомляємо, що Замовником було проведено ретельне вивчення ринку існуючого обладнання, тому технічні вимоги, були складені з урахуванням задач, потреб та досвіду наших спеціалістів та забезпечують можливість придбання якісного товару.
Лист від виробника запропонованого обладнання потрібен для запобігання порушення авторського права, запобігання закупівлі нелегальної продукції, забезпечення оригінальності Товару та його відповідності вимогам безпеки, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України.
Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Слід зауважити, що Замовником в технічній частині передбачена альтернатива щодо підтвердження учасниками оригінальності Товару та його відповідності вимогам безпеки. Так, учасники мають змогу надати у складі своєї пропозиції лист від виробника АБО його офіційного представництва в Україні, запропонованого учасником обладнання, у зв’язку із чим дана вимога тендерної документації жодним чином не порушує права Учасників та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Така вимога не є дискримінаційною, оскільки надання такого листа свідчить про те, що товар, який пропонується, є оригінальним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Дана інформація підтверджується численними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018, № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, №14805-р/пк-пз від 16.10.2019 тощо.
З приводу ваших посилань з рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, а саме: № 4521-р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534-р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), повідомляємо наступне: згідно документації зазначених торгів, замовником було встановлено конкретні марки та моделі товару, що планувались до закупівлі, при цьому замовник не передбачав можливості запропонувати еквівалент товару. Відтак, в такому випадку надати авторизаційний лист від виробника зможуть учасники, які мають відносини з тим конкретним виробником, товар якого було зазначено у закупівлях. Тому, дійсно, в такому випадку, надання авторизаційних листів є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників.
Проте, згідно нашого оголошення не передбачено КОНКРЕТНОГО виробника, тому учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж або кращі характеристики від РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Крім того, технічний опис предмета закупівлі складений таким чином, що зазначеним технічним характеристикам всіх позицій, що закуповуються, відповідає продукція щонайменше двох різних виробників.
Більше того, кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами.
Таким чином, Замовник ніяким чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, ваша вимога не може бути задоволена.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-11-000078-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО", Код ЄДРПОУ:41721040
Дата подання: 02 листопада 2021 10:59
не відповідність тендерним умовам
Усатником не надані наступні документи:
1) інструкцію на моноблоки, інтерактивний комплекс (інтерактивну дошку та проектор) про використання та зберігання українською мовою.
2)Учасник у складі пропозиції повинен надати лист у довільній формі з інформацією щодо застосування заходів із захисту довкілля.
також на сайті виробника вказано, що об'ем SSD 240 Гб., а вимагалось 256 Гб.
https://artline.ua/product/monoblok-artline-home-g41v15
вимаголось щоб навушники були роз’єми підключення: mini-jack 3,5 мм (перехідники, адаптери і т.д. не допускаються), участник запропонував 2 х mini-jack (3.5 мм). що не відповідає умовах технічних харакетристик.
https://ergo-ua.com/ru/goods/multimediynaya-garnitura-ergo-vm-629-black-1740791.html
Розгорнути
Згорнути
1) інструкцію на моноблоки, інтерактивний комплекс (інтерактивну дошку та проектор) про використання та зберігання українською мовою.
2)Учасник у складі пропозиції повинен надати лист у довільній формі з інформацією щодо застосування заходів із захисту довкілля.
також на сайті виробника вказано, що об'ем SSD 240 Гб., а вимагалось 256 Гб.
https://artline.ua/product/monoblok-artline-home-g41v15
вимаголось щоб навушники були роз’єми підключення: mini-jack 3,5 мм (перехідники, адаптери і т.д. не допускаються), участник запропонував 2 х mini-jack (3.5 мм). що не відповідає умовах технічних харакетристик.
https://ergo-ua.com/ru/goods/multimediynaya-garnitura-ergo-vm-629-black-1740791.html
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2021 15:56
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є здійснення відкритих торгів, в яких має змогу прийняти участь будь-який учасник, який відповідає критеріям для поставки товару та має наявність відповідних документів, дозволів.
Відповідно до Тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна” (питома вага критерію – 100%).
Відповідно до п.12 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону та відповідає всім критеріям.
1). На вимогу Замовника надати інструкцію на моноблоки, інтерактивний комплекс (інтерактивну дошку та проектор) про використання та зберігання українською мовою, Учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" у складі пропозиції надає файл «Технічна документація.pdf», у якому, зокрема, міститься гарантійний лист (вих. № 23/10 від 25.10.2021). Даним листом Учасник надає письмове пояснення про те, що на момент подачі тендерної пропозиції на офіційних сайтах виробників україномовні редакції інструкцій відсутні, оскільки обладнання комплектується інструкціями мовою тієї країни, до якої воно ввозиться, безпосередньо під час поставки, Учасник гарантує надання інструкцій на відповідне обладнання під час його поставки.
2). На вимогу Замовника, що Учасник у складі пропозиції повинен надати лист у довільній формі з інформацією щодо застосування заходів із захисту довкілля, Учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", у складі тендерної пропозиції надає файл «технічні вимоги.pdf», у якому, зокрема, міститься Довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля (вих. № 9/10 від 26.10.2021), в якій зазначено, що під час виконання договору будуть застосовуватися заходи із захисту довкілля, встановлені чинним законодавством України.
3) Тендерною документацією Замовника не встановлено окремих вимог, щодо необхідності підтвердження інформації про технічні характеристики обладнання з сайту виробника.
4) Учасником у складі тендерної пропозиції надано файли: «технічні вимоги.pdf», «проект договору.pdf». Відповідно до технічних характеристик обладнання, зазначених у даних файлах, запропонована учасником Гарнітура (навушники з мікрофоном) не містить у своєму складі перехідників, адаптерів і т.д. та має роз’єм підключення mini-jack 3,5 мм.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відповідає технічним вимогам тендерної документації та не може бути відхиленою.
Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», тендерною документацією, а також принципами максимальної економії та ефективності, вирішив, що відсутні підстави для відхилення пропозиції, та визнав переможцем ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є здійснення відкритих торгів, в яких має змогу прийняти участь будь-який учасник, який відповідає критеріям для поставки товару та має наявність відповідних документів, дозволів.
Відповідно до Тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна” (питома вага критерію – 100%).
Відповідно до п.12 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону та відповідає всім критеріям.
1). На вимогу Замовника надати інструкцію на моноблоки, інтерактивний комплекс (інтерактивну дошку та проектор) про використання та зберігання українською мовою, Учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" у складі пропозиції надає файл «Технічна документація.pdf», у якому, зокрема, міститься гарантійний лист (вих. № 23/10 від 25.10.2021). Даним листом Учасник надає письмове пояснення про те, що на момент подачі тендерної пропозиції на офіційних сайтах виробників україномовні редакції інструкцій відсутні, оскільки обладнання комплектується інструкціями мовою тієї країни, до якої воно ввозиться, безпосередньо під час поставки, Учасник гарантує надання інструкцій на відповідне обладнання під час його поставки.
2). На вимогу Замовника, що Учасник у складі пропозиції повинен надати лист у довільній формі з інформацією щодо застосування заходів із захисту довкілля, Учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", у складі тендерної пропозиції надає файл «технічні вимоги.pdf», у якому, зокрема, міститься Довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля (вих. № 9/10 від 26.10.2021), в якій зазначено, що під час виконання договору будуть застосовуватися заходи із захисту довкілля, встановлені чинним законодавством України.
3) Тендерною документацією Замовника не встановлено окремих вимог, щодо необхідності підтвердження інформації про технічні характеристики обладнання з сайту виробника.
4) Учасником у складі тендерної пропозиції надано файли: «технічні вимоги.pdf», «проект договору.pdf». Відповідно до технічних характеристик обладнання, зазначених у даних файлах, запропонована учасником Гарнітура (навушники з мікрофоном) не містить у своєму складі перехідників, адаптерів і т.д. та має роз’єм підключення mini-jack 3,5 мм.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відповідає технічним вимогам тендерної документації та не може бути відхиленою.
Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», тендерною документацією, а також принципами максимальної економії та ефективності, вирішив, що відсутні підстави для відхилення пропозиції, та визнав переможцем ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
511 800,00
UAH з ПДВ
|
511 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" |
520 000,00
UAH з ПДВ
|
520 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БУГАЄВСЬКА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
520 200,00
UAH з ПДВ
|
520 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
511 800,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 09:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 14:24
|
Звіт про виконання договору 582.pdf | укладений |
10 січня 2022 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 12:06
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2021 14:42
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 14:33
|
Договір 582.pdf | укладений |
19 листопада 2021 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 582 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 582 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |