Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла
Common Procurement Vocabulary (CPV) code 33110000-4 Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine - Full body X-ray computed tomography system
Common Procurement Vocabulary (CPV) code 33110000-4 Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine - Full body X-ray computed tomography system
Очікувана вартість
16 000 000,00 UAH
UA-2021-10-08-010398-b ● 3f54a4278a1d47a1895dc719636db7ea
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 33985449 |
Місцезнаходження: | 88018, Україна , Закарпатська область обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ КАПУШАНСЬКА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Антоніна Ковач +380951870942 neurocenter@meta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Смоланка Андрій Володимирович +380312614733 neurocenter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Nonprofit Enterprise "Regional Clinical Center of Neurosurgery and Neurology" of Transcarpathian Region Council |
National ID: | 33985449 |
Contact point: |
Antonina Kovach +380951870942 neurocenter@meta.ua |
Additional contacts: |
Смоланка Андрій Володимирович +380312614733 neurocenter@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 13:12 |
Очікувана вартість: | 16 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 жовтня 2021 16:05 |
Enquiries until: | 29 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 листопада 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 16 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 80 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
During the procurement procedures, all documents prepared by the customer are presented in Ukrainian.
The tender offer and all documents related to it shall be drawn up in the Ukrainian language.
If the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the bidder, or notarized (at the discretion of the bidder). The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути
Згорнути
The tender offer and all documents related to it shall be drawn up in the Ukrainian language.
If the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the bidder, or notarized (at the discretion of the bidder). The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Капушанська, 24
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37618 — Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла
Common Procurement Vocabulary (CPV) code 33110000-4 Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine - Full body X-ray computed tomography system
CPV: 33110000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2021 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2021 15:26 |
ТД_компютерний_томограф_iз_змiнами.doc | |
18 жовтня 2021 15:26 |
Додаток_3._Iнформацiя_про_технiчнi_та_якiснi_характеристики_iз_змiнами.docx | |
18 жовтня 2021 15:26 |
Перелiк_змiн.docx | |
08 жовтня 2021 16:05 |
Додаток_4_Проект_Договору_.doc | |
08 жовтня 2021 16:05 |
Додаток_7_Лист-згода_з_проектом_договору.doc | |
08 жовтня 2021 16:05 |
Додаток_6_Вiдомостi_про_учасника.doc | |
08 жовтня 2021 16:05 |
Додаток_5_Лист_згода.docx | |
08 жовтня 2021 16:05 |
Додаток_2__Iнформацiя_про_вiдповiднiст__вимогам_статтей_16_та_17.doc | |
08 жовтня 2021 16:05 |
Додаток_1_Тендерна_пропозицiя.doc |
18 жовтня 2021 15:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 жовтня 2021 15:26 |
ТД_компютерний_томограф_iз_змiнами.doc
|
||||||
18 жовтня 2021 15:26 |
Додаток_3._Iнформацiя_про_технiчнi_та_якiснi_характеристики_iз_змiнами.docx
|
||||||
18 жовтня 2021 15:26 |
Перелiк_змiн.docx
|
||||||
08 жовтня 2021 16:05 |
Додаток_4_Проект_Договору_.doc
|
||||||
08 жовтня 2021 16:05 |
Додаток_7_Лист-згода_з_проектом_договору.doc
|
||||||
08 жовтня 2021 16:05 |
Додаток_6_Вiдомостi_про_учасника.doc
|
||||||
08 жовтня 2021 16:05 |
Додаток_5_Лист_згода.docx
|
||||||
08 жовтня 2021 16:05 |
Додаток_2__Iнформацiя_про_вiдповiднiст__вимогам_статтей_16_та_17.doc
|
||||||
08 жовтня 2021 16:05 |
Додаток_1_Тендерна_пропозицiя.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо надати роз'яснення щодо Додатку №3 п.2 або внести зміни
Дата подання: 27 жовтня 2021 16:31
Дата відповіді: 01 листопада 2021 16:21
Доброго дня, просимо Вас надати роз'яснення щодо Додатку №3 п.2 та внести зміни, а саме: Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
На підтвердження Учасник повинен надати:
- копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій (які саме ви маєте на увазі документи?).
Просимо внести зміни по даному пункту:
На підтвердження Учасник повинен надати:
- копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій. Або надати гарантійний лист про надання копій документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент поставки запропонованого товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу та повідомляє про наступне: Тендерна документація складалась у відповідності до вимог чиного законодавства України та виходячи зі специфіки предмету закупівлі. Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Оскільки предметом закупівлі є медичний виріб, то його введення в обіг та/або в експлуатацію дозволяється тільки в разі, коли такий медичний виріб повністю відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою №753 від 02.10.2013. На підтвердження Учасник повинен надати копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій. Таким документом, зокрема є декларація та сертифікат відповідності медичного виробу вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів. Запропонований Вами «гарантійний лист про надання копій документів що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент поставки запропонованого товару» не підтверджує відповідність запропонованого учасником медичного виробу вимогам Технічного регламенту. З огляду на вище зазначене, у нас відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги в частині внесення змін до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 листопада 2021
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 33985449 |
Місцезнаходження: | 88018, Україна, Закарпатська область обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ КАПУШАНСЬКА, будинок 24 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКВІПМЕД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ФОРАМЕД | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Укр Мед Сервіс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Укр Мед Сервіс" |
15 985 000,00
UAH з ПДВ
|
15 985 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ФОРАМЕД |
15 990 000,00
UAH з ПДВ
|
15 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКВІПМЕД" |
16 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Укр Мед Сервіс" #37992156 |
Переможець |
15 985 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2021 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2022 11:42
|
Дод. Угода ТОВ УКР МЕД СЕРВІС №2.PDF | укладений |
16 березня 2022 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:36
|
Ду Укрмедсервіс.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 11:29
|
Договір 23-Т23621.pdf | укладений |
15 грудня 2021 11:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла | 1 | комплект |
15 985 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 23-Т/236/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла | 1 | комплект |
15 985 000,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ст.651,ст.654 Цивільного кодексу України, ст.188 господарського кодексу України та у зв'язку відсутністю фінансування витрат ЗАМОВНИКОМ ,що унеможливлює виконання своїх зобов'язань по оплаті товару. |