Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (послуги з монтажу та встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням в морфологічному навчальному корпусі ХДЗВА за адресою: 62341, Україна, Харківська обл., смт. Мала Данилівка, вул. Академічна,1 – ДК 021:2015 45312100-8 «Встановлення систем пожежної сигналізації»)
Очікувана вартість
199 674,77 UAH
UA-2021-10-08-008525-b 11b04d9b001e47fab8cfbe851fbc784d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Кучеренко

+380576357391 elenazoovet.tn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківська державна зооветеринарна академія
Код ЄДРПОУ: 00493758
Вебсайт: https://hdzva.edu.ua/
Місцезнаходження: 62341, Україна , Харківська обл., смт Мала Данилівка, вул. Академічна, 1
Контактна особа: Надія Кучеренко
+380576357391
elenazoovet.tn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2021 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2021 06:00
Очікувана вартість: 199 674,77 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (послуги з монтажу та встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням в морфологічному навчальному корпусі ХДЗВА за адресою: 62341, Україна, Харківська обл., смт. Мала Данилівка, вул. Академічна,1 – ДК 021:2015 45312100-8 «Встановлення систем пожежної сигналізації»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62341, Україна, Харківська область, смт Мала Данилівка , вул. Академічна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за виконані послуги здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2021 14:55
08.10.21 Оголош_Пож Мофологічний .doc
08 жовтня 2021 14:55
Додаток3_ Проект договоруМорф.doc
08 жовтня 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2021 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2021 14:55
08.10.21 Оголош_Пож Мофологічний .doc
08 жовтня 2021 14:55
Додаток3_ Проект договоруМорф.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 жовтня 2021 11:25
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 12:00
Стосовно вимоги "наявність не менш 5 працівників для надання послуг, з яких: один працівник адміністративно-технічного персоналу з групою електробезпеки не нижче ІV в електроустановках до 1000В; не менш чотирьох працівників виробничого та/або оперативно-виробничого, та/або оперативно-ремонтного, та/або ремонтного персоналу з групою електробезпеки не нижче ІІІ в електроустановках до 1000В", повідомляємо наступне. Надання послуг, які є предметом закупівлі, здійсюється на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі- Постанова) відповідно до вимог якої, для виконання послуг з монтажу та встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням, необхідна наявність керівника та двох виконавців. Вимога щодо наявності 5 працівників є дикримінаційною, тому що брати участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають 5 працівників. А, як показує практика, для надання вищезазначених послуг достатньо мати 2 кваліфікованих працівників та керівника, що потенційні учасники підтверджують наданням аналогічного договору. Просимо привести вищезазначену вимогу у відповідність до Постанови та не створювати умов, які дискримінують потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше поставлене питання надаємо відповідь.

Встановлена вимога на закупівлю послуги «ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (послуги з монтажу та встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням в морфологічному навчальному корпусі ХДЗВА за адресою: 62341, Україна, Харківська обл., смт. Мала Данилівка, вул. Академічна,1 – ДК 021:2015 45312100-8 «Встановлення систем пожежної сигналізації»)» мала підґрунтя швидкого та якісного виконання вищезазначених послуг. Слід вказати, що виконання послуги відбуватиметься при діючому освітньому закладі, що потребує найшвидшого виконання монтажу та встановлення пожежної сигналізації.
Слід відзначити, що в оголошенні про закупівлю вищевказаної послуги, оприлюдненої в електронній системі закупівель відображений час прийому пропозицій: до 21.10.2021 року, тому у Вас є час виконати вимогу по кількості працівників, та прийняти участь в спрощеній закупівлі.


Щодо Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852:
«7. Для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат забезпечує наявність мінімальної кількості працівників. Допускається залучення керівників та виконавців робіт (послуг) одночасно для кількох видів робіт (послуг) за умови відповідності їх ступеня вищої освіти, визначеного цими Ліцензійними умовами для певного виду робіт (послуг).
Мінімальна кількість працівників (керівників та виконавців робіт (послуг), яка встановлена для певних видів робіт (послуг) цими Ліцензійними умовами, визначається штатним розписом ліцензіата або трудовим договором (контрактом).
У разі коли для провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат набирає працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) понад установлену цими Ліцензійними умовами для певних видів робіт (послуг) мінімальну кількість, ступінь вищої освіти та напрям підготовки таких працівників повинні відповідати вимогам, установленим цими Ліцензійними умовами.

14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»

відзначаємо, що встановлена мінімальна кількість виконавців таких робіт, а не максимальна. Таким чином, встановлюючи саме цю вимогу, Замовник не порушує норми чинного законодавста.




обладнання
Дата подання: 12 жовтня 2021 15:22
Дата відповіді: 12 жовтня 2021 15:50
Добрий день! Будь ласка зробіть уточнення, Виконавець( Учасник) закуповує обладнання та монтує його за очікувану в тендері суму, чи все-таки обладнання є Замовника, а Виконавець (Учасник) його лише монтує ?
Відповідь: 12.10.2021
Добрий день. Відповідаємо на поставлене питання.

В Додатоку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні, та інші характеристики предмета закупівлі» зазначено, що «Мoнтaж системи пoжежнoї сигнaлізaції прoвoдитиметься учaсникoм (Викoнaвцем) з матеріалів замовника, вaртість мoнтaжу системи пoжежнoї сигнaлізaції тa oблaднaння включaється дo вaртoсті дoгoвoру прo зaкупівлю.».

Також, в «Проекті договору про закупівлю» в пункті 1.3 передбачено: «1.3. Послуги виконуються з матеріалів Замовника.».

Огляд в період уточнень
Дата подання: 13 жовтня 2021 14:21
Дата відповіді: 13 жовтня 2021 16:07
У Оголошенні міститься вимога: "Нa етaпі підгoтoвки тa пoдaння прoпoзиції учaсник пoвинен зрoбити aкт oбстеження oбʼєкту зa aдресoю: 62341, Хaрківськa oбл., смт. Мaлa Дaнилівкa, вул. Aкaдемічнa, 1, морфологічний навчальний кoрпус Хaрківськoї держaвнoї зooветеринaрнoї aкaдемії Обстеження об’єкта здійснюється уповноваженими на це представниками Учасника без ідентифікації назви Учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють обстеження об’єкта повинні надати представнику Замовника документ, що посвідчує таку особу для забезпечення надання акту від Замовника, який підтверджує факт обстеження об’єкта Учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників Замовника та Учасника, сканкопія якого надається у складі пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. Учасник має провести технічне обстеження об’єкту та надати Копію акту технічного обстеження об’єкту датованого у період уточнень щодо закупівлі за підписом Замовника та Учасника." Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд в період уточнення. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом Замовника та учасника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. Просимо видалити вимогу стосовно огляду саме в період уточнень з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
На Ваше поставлене питання надаємо відповідь.
Наголошуємо, що жодної вимоги, щодо ідентифікації учасника в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, - не має. Необхідно пред’явити тільки документ, який посвідчує таку особу (представника учасника). Це може бути паспорт, або водійські права і т.п. Представник учасника підписує Акт технічного обстеження та сканкопію такого акту учасник подає в складі пропозиції.
Як майбутній учасник спрощеної закупівлі, Ви повинні розуміти, передбачити, врахувати всі витрати на послугу з монтажу та встановлення системи пожежної сигналізації.
В результаті чого Ви можете сформувати найбільш економічну вигідну пропозицію та подати пропозицію в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм окремими полями, де зазначається інформація про ціну та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником.
Розкриття пропозиції (всіх завантажених документів та інформація про ціну) з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
Таким чином, Замовник, не може наперед знати учасника, та вести якість перемови.
Замовник, не обмежує Ваші права в огляді об’єкта, та відсутня жодна вимога, щодо ідентифікації майбутнього учасника.
Слід відзначити, що в оголошенні про закупівлю вищевказаної послуги, оприлюдненої в електронній системі закупівель відображений час прийому пропозицій: до 21.10.2021 року, тому у Вас є час виконати умову з огляду об’єкта, та прийняти участь в спрощеній закупівлі.
Також, зверніть увагу на те, що Ваше посилання на рішення Антимонопольного комітету стосується тендерної документації. Тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру при застосуванні конкурентних процедур – відкриті торги, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Замовником вибрана спрощена закупівля. Відповідно до частини 28 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спрощена закупівля це – придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. грн. та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Таким чином, спрощена закупівля, це не конкурентна процедура відповідно до Закону, та в АМК не оскаржується (стаття 18 Закону).


Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2021 06:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ ПВО" 197 876,40
UAH з ПДВ
197 876,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2021 12:39
Електронний підпис
20 жовтня 2021 12:39
15=статут новий кк.pdf.p7s
20 жовтня 2021 12:39
24=декларація.pdf
20 жовтня 2021 12:39
13=дозволи кк.pdf.p7s
20 жовтня 2021 12:39
6=ліцензія наказ кк.pdf
20 жовтня 2021 12:39
29=відомості союз.pdf
20 жовтня 2021 12:39
13=дозволи кк.pdf
20 жовтня 2021 12:39
6=ліцензія наказ кк.pdf.p7s
20 жовтня 2021 12:39
8=Лист про працівників.pdf
20 жовтня 2021 12:39
16=Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
20 жовтня 2021 12:39
16=Довідка про ПДВ.pdf.p7s
20 жовтня 2021 12:39
24=декларація.pdf.p7s
20 жовтня 2021 12:39
16=Витяг з реєєстру ПДВ.pdf
20 жовтня 2021 12:39
16=Свідоцтво ПДВ.pdf
20 жовтня 2021 12:39
15=статут новий кк.pdf
20 жовтня 2021 12:39
29=відомості союз.pdf.p7s
20 жовтня 2021 12:39
16=Довідка про ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ ПВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ ПВО"
#37458729
Переможець 197 876,40
UAH з ПДВ
22 жовтня 2021 12:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2021 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ ПВО"
#37458729
197 876,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:40
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 11:39
Договір 107.pdf укладений
05 листопада 2021 11:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 197 876,40
UAH (в тому числі ПДВ 32 979,40 UAH)