Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 - 42160000-8 Котельні установки. Теплообмінники утилізаційні водогрійні ТУВ- 16-10-265 для котла ТВГ-8М»
Очікувана вартість
907 200,00 UAH
UA-2021-10-08-007765-b 48ef6f86a3ad4241a800c55464b8cf99
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Наконечна

+380384950490 tender.mtve@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ"
Код ЄДРПОУ: 36588183
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., місто Кам'янець-Подільський, ВУЛ.ТІМІРЯЗЄВА, будинок 123
Контактна особа: Олена Наконечна
+380384950490
tender.mtve@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2021 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2021 15:00
Очікувана вартість: 907 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 072,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Теплообмінники утилізаційні водогрійні ТУВ- 16-10-265 (або еквівалент) для котла ТВГ-8М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Тімірязєва, 123
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42164000-6 — Допоміжне обладнання для котлів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 35
Поставка товару Умови оплати: Замовник здійснює оплату Товару в термін до 30 банківських днів із дати поставки товару: Якщо Учасник є платником ПДВ: 35% - авансовий платіж; 45% - не пізніше 30 банківських днів після підписання Сторонами видаткових накладних на Товар; 20% - після реєстрації Учасником вірно оформленої податкової накладної відповідно до ст.201 Податкового кодексу України, але не пізніше 30 банківських днів після підписання Сторонами видаткових накладних на Товар. Якщо Учасник не є платником ПДВ: 35% - авансовий платіж; 65% - не пізніше 30 банківських днів після підписання Сторонами видаткових накладних на Товар. Пiсляоплата 30 Банківські 65

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-08-007765-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Інженерний центр "Промгазапарат", Код ЄДРПОУ:32599521
Дата подання: 11 жовтня 2021 14:08
ДОДАТОК № 2 - технічні характеристики
2. Теплообмінник утилізаційний водогрійний призначений повинен відповідати вимогам ГОСТ 15150-69 та ТУУ-29,7-0296909-001:2007, що повинно бути відображено в сертифікаті відповідності та/або паспорті якості та/або технічному паспорті на Товар тощо згідно технічних характеристик Закупівлі.
Прошу прибрати посилання на ТУУ-29,7-0296909-001:2007. Номер вказан не вірний (не відповідна кількість цифр в номері) та є власністю конкретного виробника, тому не може бути відображений в паспорті на "еквівалентний" товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 жовтня 2021 11:48
Доброго дня! Замовником будуть внесені відповідні зміни до оголошення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВИФ - групп" 907 200,00
UAH з ПДВ
907 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2021 14:59
Електронний підпис
25 жовтня 2021 14:57
Паспорт 4.jpg
25 жовтня 2021 14:57
протокол 1.jpg
25 жовтня 2021 14:57
ГЛ додаток 2.jpg
25 жовтня 2021 14:57
ПДВ.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Паспорт 2.jpg
25 жовтня 2021 14:57
лист згода.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Накладная.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Витяг 0.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Паспорт 1.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Спецификация к 2.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Паспорт 5.jpg
25 жовтня 2021 14:57
ДДС 2.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Цінова пропозиція 1.jpg
25 жовтня 2021 14:57
ДРСМФ 2.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Паспорт 6.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Договор 2.0.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Накладная в ДРСМФ.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Договор 2.2.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Гарантийное письмо.jpeg
25 жовтня 2021 14:57
Спецификация к ДРСМФ.jpg
25 жовтня 2021 14:57
ДРСМФ 0.jpg
25 жовтня 2021 14:57
ДДС 0.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Витяг 1.jpg
25 жовтня 2021 14:57
інформаційна довідка.jpeg
25 жовтня 2021 14:57
ГЛ 3.jpg
25 жовтня 2021 14:57
ГЛ додаток 3.jpg
25 жовтня 2021 14:57
ДДС 1.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Довідка 1.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Довідка 2.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Цінова пропозиція 2.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Паспорт 3.jpg
25 жовтня 2021 14:57
ДРСМФ 1.jpg
25 жовтня 2021 14:57
Договор 2.1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВИФ - групп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВИФ - групп"
#36486268
Переможець 907 200,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2021 10:32

Документи

27 жовтня 2021 10:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2021 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВИФ - групп"
#36486268
907 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 жовтня 2021 10:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 16:31
ДУ 2 розірвання ВИФ-ГРУПП.pdf укладений
04 січня 2023 16:30
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 10:09
ДУ 1 продовження строку дії.PDF зміни до договору
16 грудня 2021 10:07
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 10:03
Договір Виф-Груп.PDF укладений
02 листопада 2021 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи відсутність фінансування Покупця, що унеможливлює виконання зобов'язань в строки, передбачені Договором
Номер договору про закупівлю: 23-02-11/21Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з неможливістю виконання умов Договору у зв’язку із введенням в Україні військового стану згідно Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року № 64/202