Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з цетралізованого постачання холодної води
Очікувана вартість
27 354,83 UAH
UA-2021-10-08-007422-b 8cc4a3a83d614cb786668f25fc03b4d5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Миколенко

+380987273109 alinamykolenko8419@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений структурний підрозділ "Cумський фаховий коледж Сумського національного аграрного університету"
Код ЄДРПОУ: 00728701
Місцезнаходження: 40031, Україна , Сумська обл., м. Суми, селище Веретинівка
Контактна особа: Аліна Миколенко
+380987273109
alinamykolenko8419@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно зі ст. 5 Закону України "Про природні монополії" Антимонопольний комітет України та його територіальні відділення складають та ведуть електронні версії відповідного переліку суб'єктів природних монополій. Перелік суб'єктів природних монополій в установленому порядку розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua). Згідно переліку суб'єктів природних монополій Сумської області, розміщеному на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКВОДОКАНАЛ» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відноситься до суб'єктів природних монополій Сумської області. У зв'язку з тим, що водопостачання для приміщень замовника, здійснюється потужностями КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКВОДОКАНАЛ» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, яке займає монопольне (домінуюче) становище на відповідному ринку, була обрана переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2021 14:17
Оскарження наміру укласти договір: 19 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Тендерна документація

08 жовтня 2021 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуга з централізованого водопостачання для потреб бюджетних установ
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 9 662,55 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуга з централізованого постачання холодної води
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, місто Суми, селище Веретенівка
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКВОДОКАНАЛ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03352455
Переможець 9 662,55
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 14:17

Документи

08 жовтня 2021 14:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2021 14:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКВОДОКАНАЛ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03352455
9 662,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2021 14:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 15:03
Додаткова угода 204.jpg укладений
15 листопада 2021 15:02
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 08:19
Договір 204.pdf укладений
21 жовтня 2021 08:18
Додаток 204.pdf укладений
21 жовтня 2021 08:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 травня 2021 — 12 листопада 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Технічна помилка у системі електронних публічних закупівель "Prozorro".