Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробниче підприємство «Кременчуцьке міське управління капітального будівництва» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 04057617 |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Жадова, 12 |
Контактна особа: |
Олександр Бугаєнко +380536634104, +380536634104 ukbkremen@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2021 13:15 |
Очікувана вартість: | 3 603 591,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2021 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2021 13:39 |
ТД.docx | |
08 жовтня 2021 13:39 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-30-000083 ● 2e0ea013a3f04a46969593cc8d20ae55
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2022 15:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2022 № 2-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 31 березня 2022 року № 003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
30.05.2022 № 2-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-10-08-006663-b, 08.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-02 09:56:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції елементів благоустрою з влаштуванням бігової доріжки в КЗКВ «Парк Миру» в м. Кременчуці, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-08-006663-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- чи складався кошторис на виконання робіт під час укладення договору про закупівлю відповідно до частини першої статті 844 Цивільного кодексу України? Для проведення перевірки питання укладення договору про закупівлю просимо надати вказаний кошторис;
- чому тендерна пропозиція ФОП Мазура Валерія Володимировича не відхилена, якщо він не надав зареєстровану декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (надав довідку про те, що не подає таку декларацію у своїй тендерній пропозиції), чим не виконав вимоги пункту 5.2.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації? Зокрема, згідно з п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, зі змінами (далі – Порядок), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатка 2, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Група Б додатку 2 до Порядку, в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, містить перелік видів робіт, з них роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. У додатку 3 до тендерної документації передбачене формувальне обрізування дерев висотою до 5 м, що, ймовірно, є роботою на висоті понад 1,3 метра.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-07 14:45:07
Відповідь на запит
У відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою з влаштуванням бігової доріжки в КЗКВ "Парк Миру" в м.Кременчуці», інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-08-006663-b, повідомляємо наступне:
- очікувана вартість закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою з влаштуванням бігової доріжки в КЗКВ "Парк Миру" в м.Кременчуці» та розмір інших витрат було визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єкта «Реконструкція елементів благоустрою з влаштуванням бігової доріжки в КЗКВ "Парк Миру" в м.Кременчуці», що є складовою частиною проєктно-кошторисної документації, яка в свою чергу пройшла експертизу та затвердження в установленому порядку (копія позитивного висновку Дніпровської філії Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут "НДІпроектреконструкція» додається);
- кошторис на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою з влаштуванням бігової доріжки в КЗКВ "Парк Миру" в м.Кременчуці» (договірна ціна) було складено учасником-переможцем відкритих торгів під час укладення договору про закупівлю, у відповідності до технічних вимог, встановлених замовником у Додатку 3 до тендерної документації (копія кошторису додається);
- тендерна пропозиція ФОП Мазура Валерія Володимировича (далі ФОП Мазур В.В.) містить довідку про те, що ФОП Мазур В.В. не подає у своїй тендерній пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, оскільки ФОП Мазур В.В. не використовує машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки зазначені у групі Б переліку, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. Зокрема, формувальне обрізування дерев учасник виконуватиме за допомогою електроножівки DeWolt, яку ФОП Мазур В.В включив до Довідки про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Даний вид робіт не відноситься до робіт на висоті, оскільки передбачає обрізання гілок дерев на висоту, достатню для проїзду велосипедистів під деревами та виконується із землі, вручну, без застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-09 13:12:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції елементів благоустрою з влаштуванням бігової доріжки в КЗКВ «Парк Миру» в м. Кременчуці, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-08-006663-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, з урахуванням пояснень, отриманих 07.06.2022, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чи є додатками до договору про закупівлю від 17.11.2021 № 71 локальні кошториси №050-2021- 02 - 2-1 - 2-1-1 та №050-2021- 02 - 2-2 - 2-1-2, що надані у поясненнях від 07.06.2022?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-14 14:40:39
Відповідь на звернення
У відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою з влаштуванням бігової доріжки в КЗКВ "Парк Миру" в м.Кременчуці», інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-08-006663-b, повідомляємо, що локальні кошториси №050-2021- 02 - 2-1 - 2-1-1 та №050-2021- 02 - 2-2 - 2-1-2, що надані у поясненнях від 07.06.2022, є додатками до договору про закупівлю від 17.11.2021 № 71.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-09 15:33:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції елементів благоустрою з влаштуванням бігової доріжки в КЗКВ «Парк Миру» в м. Кременчуці, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-08-006663-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чому тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Мазура Валерія Володимировича не відхилена, якщо завантажена ним до електронної системи закупівель 07.11.2021 довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутності судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, містить інформацію станом на 18.10.2021, тобто раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель (29.10.2021), чим не дотримано вимоги пункту 5.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-14 16:44:06
Відповідь на звернення
У відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою з влаштуванням бігової доріжки в КЗКВ "Парк Миру" в м.Кременчуці», інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-08-006663-b, повідомляємо наступне.
Порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, регламентовано наказом Міністерства внутрішніх справ України 29.11.2016 № 1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 р. за № 22/29890). Згідно п. 18 розділу 5 вищезазначеного порядку передбачено, що надання Довідки здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту. Зазначеним порядком не встановлено строк протягом якого інформація зазначена у довідці є дійсною.
Тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Мазура Валерія Володимировича містить Довідку № 21278379620270397715, видану Департаментом інформатизації МВС України, щодо не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, станом на 18.10.2021 року. Достовірність зазначеної довідки було перевірено шляхом перевірки її на сайті https://wanted.mvs.gov.ua/test
Листом №7/11-1 від 07.11.2021 року переможець повідомив про неможливість, у визначений тендерною документацією строк, надати довідку щодо не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України.
Переможцем процедури закупівлі, на момент укладання договору, надано Замовнику довідку № 21309473940720478983, видану Департаментом інформатизації МВС України, яка містить інформацію, що посадова особа учасника МАЗУР ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Достовірність зазначеної довідки було перевірено шляхом перевірки її на сайті https://wanted.mvs.gov.ua/test.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Принцип ефективності передбачає раціональне співвідношення між витратами і досягнутими цільовими ефектами, причому вони можуть мати не тільки грошову форму, а й форму економії часу, підвищення якості та зручності.
Також, при розгляді наданих Переможцем процедури закупівлі документів, замовник враховував позицію Антимонопольного комітету України, зокрема, рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017 (п.2.) з метою недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. А тому вважаємо, що Замовник не мав ніяких підстав для не прийняття документів наданих Переможцем процедури закупівлі. З огляду на вищезазначене, випливає, що комунальне виробниче підприємство «Кременчуцьке міське управління капітального будівництва», як Замовник закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою з влаштуванням бігової доріжки в КЗКВ "Парк Миру" в м.Кременчуці» (ідентифікатор UA-2021-10-08-006663-b), діяло в межах чинного законодавства.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-14 15:06:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції елементів благоустрою з влаштуванням бігової доріжки в КЗКВ «Парк Миру» в м. Кременчуці, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-08-006663-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, з урахуванням пояснень, отриманих 14.06.2022, постала потреба в отриманні пояснень із питання: якщо локальні кошториси № 050-2021- 02 - 2-1 - 2-1-1 та № 050-2021- 02 - 2-2 - 2-1-2, що надані у поясненнях від 07.06.2022, є додатками до договору про закупівлю від 17.11.2021 № 71, чому вони не оприлюднені відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-17 13:49:37
Відповідь на звернення
У відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою з влаштуванням бігової доріжки в КЗКВ "Парк Миру" в м.Кременчуці», інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-08-006663-b, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 1.2 Розділу I «Загальні положення» Настанови з визначення вартості будівництва, договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі, а локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією.
Учасник процедури закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою з влаштуванням бігової доріжки в КЗКВ "Парк Миру" в м.Кременчуці», фізична особа-підприємець Мазур Валерій Володимирович, на виконання вимог п. 6.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», надав у складі своєї пропозиції інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, яка підтверджена договірною ціною, зведеним кошторисним розрахунком, пояснювальною запискою, локальними кошторисами, підсумковою відомістю ресурсів, проектом календарного графіку виконання робіт.
Згідно вимог ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Оскільки за результатами електронного аукціону ціна пропозиції Учасника процедури закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою з влаштуванням бігової доріжки в КЗКВ "Парк Миру" в м.Кременчуці», фізичної особи-підприємця Мазура Валерія Володимировича не зменшилась, відпала необхідність здійснення перерахунку, та відповідно повторної публікації саме локальних кошторисів договірної ціни, яка є невід’ємним додатком до договору.
Згідно п.1 розділу 17 «Додатки до договору» Договору про закупівлю від 17.11.2021 № 71, невід’ємною частиною цього Договору є, зокрема, договірна ціна з розрахунками.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, Договір про закупівлю та всі додатки до нього.
На виконання вищезазначених вимог, Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель Договір про закупівлю від 17.11.2021 № 71 та договірну ціну до нього. Локальні кошториси, які вже оприлюднені в електронній системі закупівель не оприлюднювалися повторно, з мето уникнення дублювання та спотворення інформації.
З огляду на вищезазначене, комунальне виробниче підприємство «Кременчуцьке міське управління капітального будівництва», як Замовник закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою з влаштуванням бігової доріжки в КЗКВ "Парк Миру" в м.Кременчуці» (ідентифікатор UA-2021-10-08-006663-b), діяло в межах чинного законодавства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби (Черкаська обл.), який викладений за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-08-006663-b від 20.06.2022 року зазначаємо наступне. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено що, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Визначенні у висновку недоліки тендерної пропозиції є за своєю сутністю формальними, технічними помилками замовника, які загалом жодним чином не впливають на процедуру закупівлі, зміст тендерної документації та не порушують принципів визначених законодавством України. Слід зауважити, що технічний функціонал електронних торговельних майданчиків не дає можливості після викладення буд-якої інформації внести зміни, або зазначити додаткову інформацію. Стаття 188 Господарського кодексу України визначає, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Також згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів України №668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», внесення змін у договір підряду чи його розірвання допускається тільки за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором підряду або законом. У разі відсутності такої згоди заінтересована сторона має право звернутися до суду. Пунктом 12.1 укладеного договору передбачає що замовник має право у односторонньому порядку розірвати договір у випадках відсутність коштів для фінансування виконуваних робіт підрядником; виявлення недоцільності інвестування коштів замовником у будівництві об'єкта, в тому числі з обставин непереборної сили, прорахунку у проекті тощо; виявлення стійкої фінансової неплатоспроможності підрядника; неодноразового та/або грубого порушення підрядником будівельних норм і правил, вимог проектної документації, відхилення при виконанні робіт від проектних рішень; несвоєчасне виконання підрядником робіт за договором в термін більше 30 календарних днів; порушення порядку погодження субпідрядної організації; при виявленні подальшої недоцільності будівництва об'єкта; суттєвому порушенні договірних зобов'язань підрядником, що створює передумови для невиконання договору; у випадках передбачених чинним законодавством, цим договором, але не перерахованим розділом 12 цього договору. Отримавши висновок з моніторингу державної аудиторської служби про виявлені порушення в закупівлі UA-2021-10-08-006663-b від 20.06.2022 року, замовником 27.06.2022 року направлено підряднику лист про розірвання договору в односторонному порядку з 18.07.2022 року.
2022-06-27 16:54:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини першої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі")
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини першої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі") • усунуто
Договір розірвано
2022-07-20 10:03:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мазур Валерій Володимирович |
3 426 239,00
UAH з ПДВ
|
3 426 239,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17" |
3 569 293,14
UAH з ПДВ
|
3 569 293,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Мазур Валерій Володимирович #2797117891 |
Переможець |
3 426 239,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 13:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2021 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2022 15:05
|
Лист про розірвання договору.pdf | укладений |
18 липня 2022 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2021 13:38
|
Договір 71.pdf | укладений |
17 листопада 2021 13:37
|