Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до аудіо - та відео-обладнання (рентгенівська плівка).
Очікувана вартість
18 100,00 UAH
UA-2021-10-08-006145-b a1bcf5d68d004c3e82e6f241e8a5f480
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Латанська

+380564948258 1doktor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986546
Місцезнаходження: 50074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, 8а
Контактна особа: Ірина Латанська
+380564948258
1doktor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2021 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2021 13:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2021 13:09
Початок аукціону: 27 жовтня 2021 12:47
Очікувана вартість: 18 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 упаковка
Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30х40 №100 КРОВЛЕКС – ОРГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2021 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2021 13:12
Оголошення плівка жовтень 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-08-006145-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 28 жовтня 2021 18:05
Вимога щодо незаконного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД»
28 жовтня 2021 року тендерним комітетом Замовника було прийнято незаконне рішення щодо дискваліфікації нашої цінової пропозиції по закупівлі UA-2021-10-08-006145-b.
У протоколі відхилення тендерним комітетом Замовника вказано про те, що ТОВ «ІМЕД» не відповідає медико-технічним вимогам до предмета закупівлі.
На справді уповноваженою Замовника недосліджена належним чином наша тендерна пропозиція, жодної аргументації відхилення не вказано в Протоколі відхилення, це свідчить про те, що уповноважена особа Замовника не діє в рамках законодавства України, чим порушує принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Звертаємо також вашу увагу на те, що нібито наші плівки не відповідають медико-технічним характеристикам ніяким чином необґрунтовані, жодної невідповідності невказано в Протоколі, що є прямим порушенням принципів публічних закупівель. Наші плівки в повній мірі відповідають заявленим Медико-технічним вимогам предмету закупівлі, тож рішення уповноваженої особи є необґрунтованим та незаконним.

На підставі вищевикладеного, вимагаємо відмінити відхилення нашої цінової пропозиції (протокол №100 від 28.10.2021р.) по закупівлі UA-2021-10-08-006145-b, оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також повернути до розгляду нашої пропозицію, адже вона відповідає всім вимогам Замовника.
Крім того, вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2021 16:02
Шановний Учаснику!
Відповідно до ч. 11 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо, зокрема, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить вимог та жодним чином не зобов’язує Замовника в рішенні про відхилення детально викладати усі невідповідності, виявлені в пропозиції учасника, яка була відхилена.
Таким чином, Замовник ретельно вивчивши пропозицію ТОВ «ІМЕД» та встановивши її невідповідність умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі, відхилив таку пропозицію та оприлюднив відповідне рішення в електронній системі закупівель у повній відповідності до положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
В той же час, відповідно до ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Отже, оскільки Ви реалізували своє право, передбачене ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», та звернулись з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності, то повідомляємо наступне.
Згідно оголошення предметом закупівлі в даній спрощеній закупівлі є «Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 30х40 №100 КРОВЛЕКС – ОРГ» з відповідними медико-технічними вимогами.
Учасником ТОВ «ІМЕД» запропонована Плівка рентгенівська медична MEDIPHOT X-90N/PR синьо чутлива 30х40 см BL2000 по 100 аркушів, що не відповідає умовам та медико-технічним вимогам до предмета закупівлі, визначеним в оголошенні, зокрема:
- температурний режим зберігання запропонованої плівки становить + 100С... + 250С, що не відповідає встановленим медико-технічним вимогам (+ 4 0С...+ 25 0С);
- Dmax запропонованої плівки становить 2,73 (максимальне значення згідно сертифіката якості на запропоновану плівку), що не відповідає встановленим медико-технічним вимогам (не менше 2,75);
чутливість запропонованої плівки становить 160-190, що не відповідає встановленим медико-технічним вимогам (ручне опрацювання (Р-1) - не менше 1000 до 2500 і більше, автоматичне опрацювання (Р-1) - не менше 1100 до 2800 і більше);
- контрастність (середній градієнт) запропонованої плівки становить 0,20 (максимальне значення згідно сертифіката якості на запропоновану плівку), що не відповідає встановленим медико-технічним вимогам (коефіцієнт контрастності (Ύ- гамма) - не менше 2,60, середній градієнт - не менше 2,25).
Враховуючи викладене вище, рішення про відхилення Вашої пропозиції є обґрунтованим та законним, прийнятим у повній відповідності до приписів ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель, закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а відтак відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги про повернення до розгляду Вашої пропозицію та відміни рішення про визнання переможцем іншого учасника.


Уповноважена особа Орленко Н.В.

Документи

02 листопада 2021 16:02
Протокол на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 14 184,99
UAH з ПДВ
14 184,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА 17 982,00
UAH з ПДВ
17 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2021 12:02
Електронний підпис
21 жовтня 2021 12:01
Витяг ПДВ.pdf
21 жовтня 2021 12:01
Документи на товар.pdf
21 жовтня 2021 12:01
Лист-згода.pdf
21 жовтня 2021 12:01
Специфиікація.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2021 16:48
Електронний підпис
25 жовтня 2021 16:48
1МЛ_ПРОЗОРО_жовтень.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 14 184,99
UAH з ПДВ
28 жовтня 2021 16:00
ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#2108308984
Переможець 17 982,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2021 16:06

Документи

28 жовтня 2021 16:00
Електронний підпис
28 жовтня 2021 15:58
Потокол №100.pdf
28 жовтня 2021 15:49
Протокол 100.pdf

Документи

28 жовтня 2021 16:06
Електронний підпис
28 жовтня 2021 16:03
Протокол 101.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2021 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#2108308984
17 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2021 16:06
Електронний підпис
28 жовтня 2021 16:03
Протокол 101.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 14:37
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 17:25
Договор 136.pdf укладений
05 листопада 2021 09:30
Договір 136.pdf укладений
03 листопада 2021 10:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 982,00
UAH