Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціальні бланки нотаріальних документів
Special forms of notarial documents
Special forms of notarial documents
Очікувана вартість
170 000 000,00 UAH
UA-2021-10-08-005812-b ● 3ecc38679a9a445180684cc9122f0516
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" |
Код ЄДРПОУ: | 39787008 |
Вебсайт: | https://nais.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Оксана Пашина +380932135582 o.pashyna@nais.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DERZhAVNE PIDPRYYeMSTVO "NATsIONALNI INFORMATsIYNI SYSTEMY" |
National ID: | 39787008 |
Contact point: |
Oksana Pashyna +380932135582 o.pashyna@nais.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 14:03 |
Очікувана вартість: | 170 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику у разі невиконання учасником умов, передбачених у частині третьої статті 25 Закону; Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 700 000 грн (один мільйон сімсот тисяч) грн Реквізити Замовника: Поточний рахунок IBAN: UA893808050000000026009484744 в АТ «Райффайзен Банк», МФО 380805 Місцезнаходження: вул. Бульварно-Кудрявська, 4, м. Київ, 04053 Код ЄДРПОУ: 39787008. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок). Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронні довірчі послуги, електронні документи та електронний документообіг. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, відшкодовуються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1700000 UAH |
Publication date: | 08 жовтня 2021 12:54 |
Enquiries until: | 02 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 листопада 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 170 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 700 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17000000 штуки
Спеціальні бланки нотаріальних документів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
Special forms of notarial documents
CPV: 22450000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата поставленої Продукції здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на підставі виставленого Постачальником рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2021 19:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2021 19:31 |
ТД Бланки (зі змінами)-3.pdf | |
03 листопада 2021 19:31 |
Перелік змін.docx | |
28 жовтня 2021 13:45 |
Перелік змін до ТД Бланки -2.docx | |
27 жовтня 2021 14:51 |
Перелік змін до ТД Бланки.docx | |
08 жовтня 2021 12:54 |
Оголошення про проведення торгів Бланки.docx | |
08 жовтня 2021 12:54 |
Проект договору Бланки.docx |
03 листопада 2021 19:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
03 листопада 2021 19:31 |
ТД Бланки (зі змінами)-3.pdf
|
||||||||||||
03 листопада 2021 19:31 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
28 жовтня 2021 13:45 |
Перелік змін до ТД Бланки -2.docx
|
||||||||||||
27 жовтня 2021 14:51 |
Перелік змін до ТД Бланки.docx
|
||||||||||||
08 жовтня 2021 12:54 |
Оголошення про проведення торгів Бланки.docx
|
||||||||||||
08 жовтня 2021 12:54 |
Проект договору Бланки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічний вимоги
Дата подання: 11 жовтня 2021 15:29
Дата відповіді: 13 жовтня 2021 10:30
Доброго дня!
У зв’язку з виявленими розбіжностями, просимо внести зміни в Технічні вимоги до Тендерної документації та привести технічній опис предмета закупівлі у відповідність до нормативних документів, що регламентують технічні вимоги предмета закупівлі, а саме в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 р. №183.
В Технічному описі предмета закупівлі зазначено в п. 8 «На зворотному боці по всій площині нанесено 21 зображення елемента малого Державного Герба України (тризуба), яке виконано термофарбою сіро-блакитного кольору, що зникає при температурі 35 °С та набуває зеленого свічення в ультрафіолетовому випромінюванні.», п. 10 «У нижній частині на зворотному боці бланка розташована смужка, у якій надруковано приховане слово “Дійсний”, повторене 3 рази, яке з’явиться після копіювання бланка. З обох боків смужки розташовано приховані зображення – написи «UA», що візуалізуються за допомогою дифракційного фільтра і змінюють один одного при повороті фільтра під різними кутами.», п. 11 «У нижній частині бланка між смужкою з прихованими зображеннями та рамкою надруковано смугу розміром 5 х 180 міліметрів, виконану невидимою в денному світлі люмінесцентною фарбою, що в ультрафіолетовому випромінюванні набуває блакитного свічення, а при зволоженні – зеленого (само відновлювання при висиханні)», п . 15 «Для захисту від несанкціонованого тиражування та запобігання зміні (заміні) інформації на лицьовому боці бланка у нижньому правому куті на QR-код, серію та номер нанесено способом гарячого пресування оптично-електронний елемент розміром 32 х 25 міліметрів з радіусом закруглення кутів 2 міліметри, у тому числі: лінія контуру елементу, у лівій частині елементу – напівпрозора деметалізована частина, у правій частині елементу – прозора деметалізована частина. Напівпрозора деметалізована частина виконана у вигляді растру високої роздільної здатності, який для захисту від несанкціонованого тиражування та зміни інформації закриває QR-код, серію та номер бланку. На прозорій деметалізованій частині містяться: металізовані написи «УКРАЇНА», «UKRAINE»; металізоване символічне зображення малого Державного Герба України, в якому тризуб виконано у вигляді прозорого деметалізованого зображення; металізований напис «UA»; стилізоване зображення пам’ятника князю Ярославу Мудрому у вигляді металізованої об’ємної тривимірної мікроскульптури разом з художнім оформленням, елементи якого виконані з ефектами ахроматичного контрасту та кінетичної зміни кольорів.», а згідно в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 р. №183. п. 8 має бути «На зворотному боці по всій площині нанесено 21 зображення елемента малого Державного Герба України (тризуба), яке виконано термофарбою сіро-блакитного кольору.», п. 10 « У нижній частині на зворотному боці бланка розташована смужка, у якій надруковано приховане слово “Дійсний”, повторене 3 рази, яке з’явиться після копіювання бланка.», п. 11 «У нижній частині бланка між смужкою з прихованими зображеннями та рамкою надруковано смугу розміром 5 х 180 міліметрів, виконану невидимою в денному світлі люмінесцентною фарбою, що в ультрафіолетовому випромінюванні змінює колір під час зволоження.», п.15 «Для захисту від несанкціонованого тиражування та запобігання зміні (заміні) інформації на лицьовому боці бланка у нижньому правому куті на QR-код, серію та номер нанесено способом гарячого пресування оптично-електронний елемент розміром 32 х 25 міліметрів з радіусом закруглення кутів 2 міліметри. Елемент містить написи “УКРАЇНА”, “UKRAINE”, символічне зображення малого Державного Герба України (тризуба) та стилізоване зображення пам’ятника князю Ярославу Мудрому в художньому оформленні.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812 «Про затвердження Порядку витрачання, зберігання, обігу спеціальних бланків нотаріальних документів і звітності про їх використання та опису і зразка такого бланка» (далі – Постанова), визначено, що Міністерство юстиції має, зокрема, розробити і затвердити технічний опис спеціального бланка нотаріального документа та порядок ведення Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів.
Таким чином, Технічні вимоги до спеціального бланку нотаріального документу, що викладені в Додатку 5 до Тендерної документації (далі – Технічні вимоги), не можуть обмежуватися лише вимогами, закріпленими в описі і зразку спеціального бланка нотаріального документа, що затверджені вищевказаною Постановою.
З урахуванням вищезазначеного, відсутні підстави для внесення ДП «НАІС» змін до Технічних вимог.
Таким чином, Технічні вимоги до спеціального бланку нотаріального документу, що викладені в Додатку 5 до Тендерної документації (далі – Технічні вимоги), не можуть обмежуватися лише вимогами, закріпленими в описі і зразку спеціального бланка нотаріального документа, що затверджені вищевказаною Постановою.
З урахуванням вищезазначеного, відсутні підстави для внесення ДП «НАІС» змін до Технічних вимог.
Ква
Дата подання: 18 жовтня 2021 16:18
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 10:21
Відповідь: Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Яке роз’яснення повинен надати замовник у випадку, коли учасник вирішив покепкувати з замовника законом не визначено.
У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Яке роз’яснення повинен надати замовник у випадку, коли учасник вирішив покепкувати з замовника законом не визначено.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 18 жовтня 2021 16:23
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 10:21
Прохання уточнити п. 5.8 Додатку 1 до тендерної документації, а саме "Лист-згода про надання зразка спеціального бланку нотаріального документу та
документа про здійснення незалежної фахової експертизи/експертного дослідження,
виданого на ім’я учасника закупівлі, (форму листа-згоди наведено у додатку 8 до
тендерної документації)." мається на увазі окремо документ "Лист-згода про надання зразка спеціального бланку нотаріального документу" та документ "про здійснення незалежної фахової експертизи/експертного дослідження" чи це один документ "Лист-згода про надання зразка спеціального бланку нотаріального документу та
документа про здійснення незалежної фахової експертизи/експертного дослідження"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У складі своєї пропозиції учасник повинен надати Лист-згоду про надання зразка спеціального бланку нотаріального документу та документа про здійснення незалежної фахової експертизи/експертного дослідження, виданого на ім’я учасника закупівлі, (форму листа-згоди наведено у додатку 8 до тендерної документації). У разі обрання пропозиції учасника переможцем торгів (публікації замовником наміру укласти договір) учасник не пізніше дати укладання договору про закупівлю надає замовнику: зразок спеціального бланка нотаріального документа та документ, оформлений у відповідності до вимог законодавства, виданий на ім’я учасника закупівлі, організацією, яка здійснює незалежні фахові експертизи та експертні дослідження (незалежно від форми власності), або фаховим експертом, що самостійно здійснює свою професійну діяльність, з позитивним висновком про відповідність зразка спеціального бланка нотаріального документа.
Якщо Висновок видано організацією, яка здійснює незалежні фахові експертизи та експертні дослідження, учасник додає:
а) довідку (в довільні формі) про наявність в організації, що здійснила експертизу/експертне дослідження, судового(-их) експерта(-ів), внесеного(-их) до державного Реєстру атестованих судових експертів, та має(мають) кваліфікацію за експертною спеціальністю 2.1 «Дослідження реквізитів документів», 2.3 «Дослідження друкарських форм та інших засобів виготовлення документів»,
б) чинні на дату видачі Висновку документи щодо експерта, який здійснив експертизу/експертне дослідження, а саме: (і) належним чином завірена копія свідоцтва про присвоєння відповідному судовому експерту зазначеної вище у підпункті «а» пункту 3 кваліфікації та (іі) інформація (витяг) з реєстру атестованих судових експертів Міністерства юстиції України.
Якщо Висновок видано експертом, що самостійно здійснює свою професійну діяльність, до нього додаються чинні на дату видачі Висновку документи щодо такого експерта, а саме:: (і) належним чином завірена копія свідоцтва про присвоєння судовому експерту кваліфікації за експертною спеціальністю 2.1 «Дослідження реквізитів документів», 2.3 «Дослідження друкарських форм та інших засобів виготовлення документів» та (іі) інформація (витяг) з реєстру атестованих судових експертів Міністерства юстиції України - щодо такого експерта та його відповідної кваліфікації.
Якщо Висновок видано організацією, яка здійснює незалежні фахові експертизи та експертні дослідження, учасник додає:
а) довідку (в довільні формі) про наявність в організації, що здійснила експертизу/експертне дослідження, судового(-их) експерта(-ів), внесеного(-их) до державного Реєстру атестованих судових експертів, та має(мають) кваліфікацію за експертною спеціальністю 2.1 «Дослідження реквізитів документів», 2.3 «Дослідження друкарських форм та інших засобів виготовлення документів»,
б) чинні на дату видачі Висновку документи щодо експерта, який здійснив експертизу/експертне дослідження, а саме: (і) належним чином завірена копія свідоцтва про присвоєння відповідному судовому експерту зазначеної вище у підпункті «а» пункту 3 кваліфікації та (іі) інформація (витяг) з реєстру атестованих судових експертів Міністерства юстиції України.
Якщо Висновок видано експертом, що самостійно здійснює свою професійну діяльність, до нього додаються чинні на дату видачі Висновку документи щодо такого експерта, а саме:: (і) належним чином завірена копія свідоцтва про присвоєння судовому експерту кваліфікації за експертною спеціальністю 2.1 «Дослідження реквізитів документів», 2.3 «Дослідження друкарських форм та інших засобів виготовлення документів» та (іі) інформація (витяг) з реєстру атестованих судових експертів Міністерства юстиції України - щодо такого експерта та його відповідної кваліфікації.
Питання щодо документа про здійснення незалежної фахової експертизи
Дата подання: 23 жовтня 2021 11:37
Дата відповіді: 26 жовтня 2021 16:37
Пунктом 5.8 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що учасником надається Лист-згода про надання зразка спеціального бланку нотаріального документу та документа про здійснення незалежної фахової експертизи/експертного дослідження, виданого на ім’я учасника закупівлі, (форму листа-згоди наведено у додатку 8 до тендерної документації). Відповідно з Додатком 8 до тендерної документації учасник має надати лист-згоду про надання документа про здійснення незалежної фахової експертизи/експертного дослідження зразка спеціального бланка нотаріального документа, який має відповідати Технічним вимогам, встановленим у додатку 5 до Тендерної документації, Опису і зразку спеціального бланку нотаріального документа, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812, з нульовою нумерацією та реквізитами виробника. Висновок має бути наданий судовим експертом, що внесений до державного Реєстру атестованих судових експертів та має кваліфікацію за експертною спеціальністю 2.1 «Дослідження реквізитів документів», 2.3 «Дослідження друкарських форм та інших засобів виготовлення документів».
Водночас звертаємо Вашу увагу, що проведення експертного дослідження (оцінки) зразка спеціального бланка нотаріального документа на відповідність Технічним вимогам, встановленим у додатку 5 до Тендерної документації, Опису і зразку спеціального бланку нотаріального документа, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 №812 є фактично кваліфікаційним відбором учасників процедури закупівлі за критерієм технічної спроможності виготовлення предмета закупівлі належної якості.
Частиною дванадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Окрім вищезазначеного, експертна спеціальність 2.1 «Дослідження реквізитів документів», 2.3 «Дослідження друкарських форм та інших засобів виготовлення документів» відноситься до криміналістичних експертиз, а тому і в Реєстрі атестованих судових експертів наявні експерти лише спеціалізованих державних установ. Більш того, криміналістичні дослідження проводяться на відповідність об’єкта дослідження (документа) зразку (еталону), а відповідність зразка документа певним технічним вимогам є не криміналістичними дослідженнями, а лабораторними, що проводяться акредитованими випробувальними лабораторіями, а не судовими експертами в спеціалізованих державних установах. При цьому, строки та вимоги, які передбачені Інструкцією про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень значно перевищують строки та вимогам, які містяться в законодавстві у сфері публічних закупівель.
З огляду на вищезазначене просимо Замовника розглянути можливість внесення відповідних змін до Тендерної документації, а саме:
- з метою усунення ризиків не дотримання (з незалежних для переможця причин) строків для надання документу з позитивним висновком судового експерта про відповідність зразка спеціального бланка нотаріального документа Технічним вимогам, встановленим у додатку 5 до Тендерної документації, Опису і зразку спеціального бланку нотаріального документа, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 №812 замінити експертизу або експертне дослідження на лабораторні висновки у вигляді протоколів досліджень (випробувань) незалежної лабораторії;
- з метою усунення невідповідності вимог Тендерної документації вимогам частини дванадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виключити вимогу встановлену пунктом 5.8 Додатку 1 та Додаток 8 до Тендерної документації та включити до Переліку документів, що подаються учасниками для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (Додаток 1) протокол досліджень (випробувань), виданий учаснику уповноваженою установою або організацією, акредитованою Національним агентством з акредитації України, виданий на ім’я учасника закупівлі, організацією, яка здійснює лабораторні дослідження (незалежною лабораторією) з позитивним висновком про відповідність зразка (з нульовою нумерацією та реквізитами виробника-учасника) спеціального бланка нотаріального документа (кольорова сканована копія якого є частиною тендерної пропозиції учасника) Технічним вимогам, встановленим у додатку 5 до Тендерної документації, Опису і зразку спеціального бланку нотаріального документа, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Щодо кваліфікаційних вимог (проект договору)
Дата подання: 27 жовтня 2021 21:04
Дата відповіді: 28 жовтня 2021 12:39
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу на невідповідності, зазначені в пункті 5 додатку 1 тендерної документації:
- у пп 5.1 Замовником зазначається, що проект договору про закупівлю наведений у додатку 6:
"5.1. Лист-згода з проєктом договору, наведеним у додатку 6 до тендерної документації
(форму листа-згоди наведено у додатку 7 до тендерної документації)."
- проте у пп 5.2 Замовник зазначив проект договору як додаток 4:
"5.2. Письмова згода учасника з проектом договору, наведеним у додатку 4 до тендерної
документації."
Зважаючи на наведене вище, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Заздалегідь вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Прохання про надання роз'яснення відповідно до ст.24 ЗУ Про публічні закупівлі
Дата подання: 28 жовтня 2021 14:48
Дата відповіді: 02 листопада 2021 10:11
Доброго дня!
Згідно з п. 14 Технічних вимог до спеціального бланка нотаріального документа (Додаток 5 до тендерної документації) «Спеціальний бланк нотаріального документа з обох боків має захисні елементи, виконані спеціальними фарбами відповідно до розробленої в установленому порядку схеми захисту».
Разом з тим, тендерна документація не містить інформації щодо «розробленої в установленому порядку схеми захисту» спеціального бланку нотаріального документа, що робить неможливим виготовлення зразка такого бланка, а також не дає можливості здійснити незалежну фахову експертизу з висновком про відповідність зразка вимогам, наведеним у додатку 5 до тендерної документації, як того вимагає п.5.7 Додатку 1 та п.2 Додатку 8 до тендерної документації.
Просимо надати інформацію про розроблену в установленому порядку схему захисту спеціального бланка нотаріального документа, який є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Щодо технічних вимог
Дата подання: 29 жовтня 2021 09:56
Дата відповіді: 02 листопада 2021 10:12
Тендерною документацією вимагається надання документа, що оформлений у відповідності до вимог законодавства, виданий на ім’я учасника закупівлі, організацією, яка здійснює незалежні фахові експертизи та експертні дослідження (незалежно від форми власності), або фаховим експертом, що самостійно здійснює свою професійну діяльність, або уповноваженою установою чи організацією, акредитованою Національним агентством з акредитації України за відповідною сферою акредитації, що відповідає виду та змісту дослідження (випробування тощо) з позитивним висновком про відповідність зразка (з нульовою нумерацією та реквізитами виробника-учасника) спеціального бланка нотаріального документа (кольорова сканована копія якого є частиною тендерної пропозиції учасника) Технічним вимогам, встановленим у додатку 5 до Тендерної документації, Опису і зразку спеціального бланку нотаріального документа, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812. Разом з тим, Додаток 5 не містить важливих технічних характеристик, а саме: не зазначена висота літер мікротексту, розміри написів, затвердженої схеми захисту. З урахуванням вищевикладеного, просимо повідомити висоту літер мікротексту, розміри написів та наявних елементів, наявності та розміру елементів захисту та внести відповідні зміни до тендерної документації. З урахуванням вищевикладеного, просимо повідомити висоту літер мікротексту, розміри написів та наявних елементів, наявності та розміру елементів захисту та внести відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-08-005812-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Поллі-Сервіс, Код ЄДРПОУ:32912338
Дата подання: 04 листопада 2021 13:08
Дата подання: 04 листопада 2021 13:08
Скарга на порушення законодавства про публічні закупівлі
Постійно діючій Адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Місцезнаходження: 03035, Україна,
м. Київ, вул. Митрополита
В. Липківського, 45
Найменування,
місцезнаходження суб’єкта оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЛЛІ-СЕРВІС»
Місцезнаходження: 02088, Україна,
м. Київ, вул. Є. Харченка, 64.
Код за ЄДРПОУ: 32912338.
Телефон: +38 044 561 25 65
+38 044 561 25 94
Адреса електронної пошти: info@polly-service.com
Найменування замовника
рішення, дії якого оскаржуються: Державне підприємство «Національні інформаційні системи»
Місцезнаходження: 04053, Україна, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, буд. 4
Код за ЄДРПОУ: 39787008.
Телефон: +38 (044) 206-7195
Адреса електронної пошти: o.pashyna@nais.gov.ua
Відомості про процедуру закупівлі: Процедура закупівлі: відкриті торги
Назва предмета закупівлі: Друкована продукція з елементами захисту, код ДК 021:2015 – 22450000-9 (Спеціальні бланки нотаріальних документів)
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
UA-2021-10-08-005812-b
Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: 08.10.2021
Дата оприлюднення останніх змін: 20.10.2021
Вих.: № ___/1 листопад «04», 2021 року
С К А Р Г А
на порушення законодавства про публічні закупівлі
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Державним підприємством «Національні інформаційні системи», код за ЄДРПОУ 39787008 (далі – Замовник), 08.10.2021 року оголошено відкриті торги на закупівлю «Спеціальних бланків нотаріальних документів», найменування предмета закупівлі відповідно до тендерної документації: Друкована продукція з елементами захисту (далі – тендерна документація), код ДК 021:2015 – 22450000-9 (Спеціальні бланки нотаріальних документів), згідно з оголошенням процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-10-08-005812-b.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Ознайомившись із тендерною документацією, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЛЛІ-СЕРВІС» вбачає, що підпункт 5.4. пункту 5 «Інше» Переліку документів, що подаються учасниками для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 1 до тендерної документації) не відповідає положенням законодавчих актів України у сфері здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, а саме:
– підпунктів 1) – 4) частини першої та частини другої статті 5 Закону, якою заборонена дискримінація учасників процедури закупівлі;
– частини четвертої статті 5 Закону, якою заборонено встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників;
– частини п’ятої статті 23 Закону, якою дозволяється вимагати від учасника маркування, протоколи випробувань та сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації.
Зазначене вище, підтверджується та обґрунтовується наступним.
1. За правилами частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Просимо взяти до уваги, той факт, що за правилами частини п’ятої статті 23 Закону Замовник, у разі встановлення в тендерні документації, екологічних чи інших характеристик, зокрема для товару, повинен в тендерній документації зазначити, які саме маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. При цьому сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Натомість, тендерною документацією (пп. 5.4. п. 5 додатку 1 до тендерної документації) встановлено, що учасник для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника зобов’язаний подати документ на підтвердження наявності успішної практики проходження процедури сертифікації відповідності системи менеджменту режиму та безпеки стосовно виготовлення документів з елементами захисту (захищених документів) вимогам міжнародного стандарту ISO 14298 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» чинної редакції з рівнем сертифікації «Урядовий рівень», виданий учаснику Європейською федерацією друку та цифрових комунікацій (INTERGRAF).
Аналіз викладеного дає всі правові підстави стверджувати, що Закон не надає право замовникові вимагати від учасників, по-перше, підтвердження наявності успішної практики проходження процедури сертифікації відповідності системи менеджменту режиму та безпеки вимогам міжнародним стандартам ISO, по-друге, іншого «документального» підтвердження інших характеристик зокрема для товару, окрім, як маркування, протоколи випробувань або сертифікати, які можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам і, по-третє, процес успішної практики проходження процедури сертифікації не замінює сам сертифікат. У зв’язку з цим замовник не має права вимагати від учасників процедури закупівлі «документ на підтвердження наявності успішної практики проходження процедури сертифікації».
Аналіз законодавчих актів у сфері закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави дає всі правові підстави стверджувати, що замовник здійснив підміну поняття «сертифікат» на «документ щодо підтвердження наявності успішної практики проходження процедури сертифікації».
Поряд з цим, звертаємо увагу, що документ на підтвердження наявності успішної практики проходження процедури сертифікації, ніяким чином не може свідчити про відповідність систем менеджменту режиму та безпеки учасників щодо виготовлення документів з елементами захисту (захищених документів) вимогам міжнародного стандарту ISO 14298 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» чинної редакції (2021р.) з рівнем сертифікації «Урядовий рівень», виданий учаснику Європейською федерацією друку та цифрових комунікацій (INTERGRAF).
Наголошуємо, що згідно з даними міжнародної організації з стандартизації (ISO: https://www.iso.org/standard/80070.html) міжнародний стандарт ISO 14298:2013 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» - був переглянутий (втратив чинність), у зв’язку із опублікуванням міжнародного стандарту ISO 14298:2021 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку», який опубліковано лише у серпні 2021 року(!!!), і як зазначає Європейська федерацією друку та цифрових комунікацій (INTERGRAF) жоден виробник на території України на сьогоднішній день не має сертифікату про відповідність систем менеджменту режиму та безпеки щодо виготовлення документів з елементами захисту (захищених документів) вимогам міжнародного стандарту ISO 14298:2021 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» чинної редакції з рівнем сертифікації «Урядовий рівень».
При цьому, відповідно до нормативно-правових актів України сама сертифікація Європейською федерацією друку та цифрових комунікацій «INTERGRAF» не є обов’язковою на території України, а «документ про проходження на підтвердження наявності успішної практики проходження процедури сертифікації» взагалі не передбачений жодним актом вищої юридичної сили як вимога щодо підтвердження відповідності предмета закупівлі характеристикам, встановленим замовником до предмета закупівлі у тендерній документації.
Відповідно до вимог частини першої статті 5 Закону, принципом закупівлі, зокрема є максимальна економія, ефективність та пропорційність, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини четвертої статті 5 Закону, замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
За правилами частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Встановлення такої вимоги, є ні чим іншим, як, як штучно створеним бар’єром для недопущення до участі у закупівлі небажаних учасників та є додатковою гарантією для замовника, що у закупівлі переможе той учасник, який його (замовника) влаштовує.
Аналіз викладеного дає всі правові підстави стверджувати, що встановлення обов’язку для участі у зазначеної закупівлі щодо подання «документу на підтвердження наявності успішної практики проходження процедури сертифікації відповідності системи менеджменту режиму та безпеки стосовно виготовлення документів з елементами захисту (захищених документів) вимогам міжнародного стандарту ISO 14298 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» чинної редакції з рівнем сертифікації «Урядовий рівень», виданий учаснику Європейською федерацією друку та цифрових комунікацій (INTERGRAF)» є дискримінаційною вимогою.
Очевидно, що за викладених вище умов, охоронювані законом інтереси ТОВ «ПОЛЛІ-СЕРВІС» на вільну та конкурентну підприємницьку діяльність порушуються внаслідок встановлення Державним підприємством «Національні інформаційні системи» дискримінаційних вимог в тендерній документації від 08.10.2021 р. відкритих торгів на закупівлю Друкованої продукції з елементами захисту, код ДК 021:2015 – 22450000-9 (Спеціальні бланки нотаріальних документів), що позбавляє ТОВ «ПОЛЛІ-СЕРВІС» можливості належним чином прийняти участь у вказаній закупівлі, оскільки, за умови існування зазначеної дискримінаційної вимоги в тендерній документації, пропозиція ТОВ «ПОЛЛІ-СЕРВІС» буде визнана такою, що не відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам.
Водночас, замовником не взято до уваги чинний міжнародний стандарт ISO 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою».
Відповідно до органу сертифікації ISO Система управління інформаційною безпекою є системним підходом щодо управління конфіденційною інформацією в компанії безпечним способом. До цієї системи входить персонал, виробничі процеси та ІТ-системи, об'єднані шляхом впровадження процесів ризик-менеджменту – https://www.iso.org/ru/isoiec-27001-information-security.html.
Звертаємо увагу, що незалежно від сфери діяльності підприємства, стандарт ISO 27001:2013 застосовується до конкретної виробничої сфери діяльності підприємства, зокрема до виробництва бланкової продукції.
Так, низка підприємств в Україні мають діючи чинні сертифікати на відповідність стандарту ISO 27001:2013 у сфері діяльності: бланки документів, які відповідно до законодавчих актів України потребують використання спеціальних елементів захисту, паспортні документи (які є друкованою продукцією з елементами захисту), тощо. Таким чином, ці сертифікати ISO 27001:2013 підтверджують, що система управління інформаційною безпекою цих підприємств включає не лише сферу безпеки усієї конфіденціальної інформації під час виробничого циклу щодо бланків документів, а й сферу захисту конфіденційних даних цифровими методами згідно із стандартом ISO 27001:2013. Таким чином, зазначені сертифікати ISO 27001:2013 забезпечують рівень безпеки усієї конфіденціальної інформації у зазначеній виробничій сфері на всіх етапах розробки, виготовлення, зберігання та постачання бланків документів не нижчий за встановлений стандартом ISO 14298:2021.
Водночас стандарт ISO 27001:2013 на сьогодні діючий стандарт! Тобто наявні у низки підприємств України сертифікати відповідають найсучаснішим вимогам безпеки щодо конфіденціальної інформації у зазначеній в них сфері діяльності.
Положеннями статті 42 Основного Закону України закріплено право кожного на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Положеннями Господарського кодексу України встановлено, що Держава підтримує конкуренцію як змагання, між суб’єктами господарювання, що забезпечує завдяки їх власним досягненням здобуття ними певних економічних переваг (стаття 25). Дискримінація суб’єктів господарювання не допускається (частина друга статті 31).
З огляду на викладене та з метою створення конкуренції у підприємницькій діяльності (конкуренції як змагання між суб’єктами господарювання) замовнику необхідно прирівняти наявність сертифікатів ISO 14298:2021 та ISO 27001:2013 у сфері виготовлення бланків документів в формі книжечки, паспортних сторінок, незалежно від форм-фактора, як такі що відповідають кваліфікаційним критеріям замовника.
Частиною дев’ятою статті 18 Закону передбачено право органу оскарження прийняття рішення щодо усунення будь-яких дискримінаційних умов (у тому числі тих, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Зважаючи на викладене вище та керуючись вимогами статті 18 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти подану скаргу до розгляду та розглянути її по суті.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі у відкритих торгах, оголошених Державним підприємством «Національні інформаційні системи» на проведення закупівлі Друкованої продукції з елементами захисту, код ДК 021:2015 – 22450000-9 (Спеціальні бланки нотаріальних документів), та необхідність приведення їх у відповідність із вимогами законодавства шляхом усунення дискримінаційної умови, а саме – виключення із умов Переліку документів, що подаються учасниками для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 1 до тендерної документації) вимоги щодо надання «документу на підтвердження наявності успішної практики проходження процедури сертифікації відповідності системи менеджменту режиму та безпеки стосовно виготовлення документів з елементами захисту (захищених документів) вимогам міжнародного стандарту ISO 14298 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» чинної редакції з рівнем сертифікації «Урядовий рівень», виданий учаснику Європейською федерацією друку та цифрових комунікацій (INTERGRAF)», що виданий учаснику закупівлі.
Додатки:
1. Сканкопія довіреності від 03.07.2020 р. на підписанта скарги – на 2 арк.;
2. Витяг з Переліку документів, що подаються учасниками для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 1 до тендерної документації) тендерної документації на закупівлю за предметом: Друкована продукція з елементами захисту, код ДК 021:2015 – 22450000-9 (Спеціальні бланки нотаріальних документів) процедура закупівлі – відкриті торги (з публікацією англійською мовою) – на 3 арк.;
3. Скріншот сайту Міжнародної організації стандартизації (ISO) щодо призначення стандарту ISO 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою» - на 1 арк.;
4. Скріншот сайту Міжнародної організації стандартизації (ISO) щодо втрати чинності стандарту ISO 14298:2013 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» - у зв’язку із опублікуванням міжнародного стандарту ISO 14298:2021 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку», який опубліковано у серпні 2021 року – на 2 арк.;
5. Сканкопія Сертифікату ТОВ «ПОЛЛИ-СЕРВИС» ISO 27001:2013 – на 1 арк.;
6. Сканкопія Сертифікату ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» ISO 27001:2013 – на 1 арк.
Виконавчий директор В.М. Солтан
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 листопада 2021 17:13
рішення від 08.11.2021 № 25084.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2021 17:13
інформація про резолютивну частину рішення від 17.11.2021 № 25819.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2021 12:51
рішення від 17.11.2021 № 25819.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2021 15:23
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" |
Код ЄДРПОУ: | 39787008 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ "САМ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ "САМ" | — | Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2021 13:28 |
Кінець періоду оскарження: | 24 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 13 грудня 2021 13:28 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Технічне завдання до тендерної документації було розроблено відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2009 р. № 812 “Про затвердження Порядку витрачання, зберігання, обігу спеціальних бланків нотаріальних документів і звітності про їх використання та опису і зразка тако |
Документи:
13 грудня 2021 13:28
|
Електронний підпис |
13 грудня 2021 13:26
|
Протокол УО Відміна торгів Бланки.docx |