Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу по вулиці Кизила Андрія, 12 у місті Умань, Черкаської області» (Коригування), з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель
Очікувана вартість
32 133 053,57 UAH
UA-2021-10-08-005491-c dbcf4bfd86f94ddb9b53d181c5683744
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбонос Сергій Васильович

+380474431562 agent39358320@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Горбонос Сергій Васильович
+380474431562
agent39358320@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
«Під час виконання Договору підряду № 112 від 30 квітня 2021 року (далі – Договір № 112), укладеному за результатами процедури закупівлі [номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-03-24-008043-c виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт. На підставі ДБН А.2.1-1:2014 Розділ 6 «Спеціалізовані вишукування» проектом передбачене попереднє статичне випробування натурних паль. Мета випробувань — визначення фактичної довжини та геометрії палі, що забезпечує розрахункову несучу здатність. За результатами випробування, для забезпечення розрахункової несучої здатності будівлі виникла необхідність в уточнені геометрії та кількості паль. На підставі звіту про результати випробувань генеральним проектувальником внесено відповідні корективи в проектну документацію, а саме в розділ влаштування фундаментів та підземної частини будівлі. Також з метою збереження значної кількості великорозмірних дерев, при виконанні земляних робіт та розміщенні великогабаритної бурової техніки, виникла потреба в проведенні санітарної обрізки та виконанні додаткових робіт з планування території будівництва. Коригований проект пройшов експертизу в спеціалізованій організації ТОВ «ПРОЕКСП» та отримав експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво від 29 вересня 2021 року № 0675-21/ПРОЕКСП. Зазначені роботи безпосередньо технологічно пов’язані з роботами початкового проекту, їх виконання буде здійснюватись в межах зони проектування. Проведення зазначених додаткових будівельних робіт, які не зазначені у початковому проекті, забезпечать якісну та повноцінну реалізацію проекту. Додаткові будівельні роботи прямо пов’язані з Договором № 112 в силу причин технічного характеру, що у свою чергу підтверджує необхідність укладення договору з Генпідрядником за головним договором – ТОВ «МБП – Тепломережа». Без виконання додаткових робіт неможливо продовжити виконання робіт по об’єкту «Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу по вулиці Кизила Андрія, 12 у місті Умань, Черкаської області», що передбачено Договором № 112, а це, в свою чергу підтверджує необхідність виконання цих додаткових робіт саме існуючим Генпідрядником. ТОВ «МБП – Тепломережа» під час виконання підрядних робіт по вищезазначеному об’єкті зарекомендувало себе, як добросовісний Генпідрядник із належною технічною та професійною спроможністю. Прийнято рішення, що для закупівлі зазначених додаткових аналогічних послуг використати переговорну процедуру закупівлі згідно підстав, визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону, а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Згідно з частиною другою статті 13 Закону закупівля буде здійснюватися шляхом застосування переговорної процедури закупівлі. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, містяться у розділі «Документи» Повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2021 18:17
Оскарження наміру укласти договір: 19 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу по вулиці Кизила Андрія, 12 у місті Умань, Черкаської області» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, вулиця Кизила Андрія, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс у розмірі не більше 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше 3 (трьох) місяців Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі належним чином оформлених документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) Пiсляоплата 50 Календарні 70

Тендерна документація

08 жовтня 2021 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-30-000050 ● 23d4124edf6d405cbd135f611cc9e11b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2021 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.11.2021 № 402

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-10-08-005491-c 08.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-02 19:23:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з будівництва багатофункціонального спортивного комплексу по вулиці Кизила Андрія, 12 у місті Умань, Черкаської області (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-08-005491-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-06 16:24:20

Пояснення

За результатами розгляду вашого запиту про надання інформації, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради щодо кожного питання повідомляє таке.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена за результатами переговорів, на підставі кошторисного розрахунку вартості будівництва, відповідність якого вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та підтверджена ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ (позитивним) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 29 вересня 2021 року № 0675-21/ПРОЕКСП (міститься у розділі «Документи» Повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель).
Інформація згідно з пунктом 4-1 Постанови № 710 оприлюднена на веб-сайті Уманської міської ради у розділі «Публічні закупівлі» за посиланням - https://uman-rada.gov.ua/index.php/hromadskosti/publichni-zakupivli.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА"
#14180891
Переможець 32 133 053,57
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 18:17

Документи

08 жовтня 2021 18:17
Електронний підпис
08 жовтня 2021 18:16
Протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2021 18:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА"
#14180891
32 133 053,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2021 18:17
Електронний підпис
08 жовтня 2021 18:16
Протокол рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2023 09:45
6_317_басейн.PDF зміни до договору
30 листопада 2023 09:44
Електронний підпис укладений
03 березня 2023 12:02
5_317_басейн.PDF зміни до договору
03 березня 2023 11:57
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 13:45
4_317_Басейн.PDF зміни до договору
28 грудня 2022 13:38
Електронний підпис укладений
01 листопада 2022 14:44
3_317.PDF зміни до договору
01 листопада 2022 14:43
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 09:20
2_317.PDF зміни до договору
16 лютого 2022 09:10
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 14:59
1_317_ДР_басейн.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 17:26
Договір укладений
19 жовтня 2021 17:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу по вулиці Кизила Андрія, 12 у місті Умань, Черкаської області» (Коригування) 1 роб 32 133 053,57
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2021 рік, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.1.3. та 10.5. підряду № 317 від 19.10.2021р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 32 133 053,57 грн. (тридцять два мільйони сто тридцять три тисячі п’ятдесят три гривні, 57 копійок), в тому числі ПДВ 5 355 508,93 грн. Річний план асигнувань на 2021 рік зменшується на 3 655 464,53 грн (три мільйони шістсот п’ятдесят п’ять тисяч чотириста шістдесят чотири гривні, 53 копійки) та становить 28 477 589,04 грн (двадцять вісім мільйонів чотириста сімдесят сім тисяч п’ятсот вісімдесят дев’ять гривень, 04 копійки) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 3 655 464,53 грн (три мільйони шістсот п’ятдесят п’ять тисяч чотириста шістдесят чотири гривні, 53 копійки)з ПДВ підлягає виконанню у 2022 році». 1.2. Внести зміни до Плану фінансування будівництва та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.4. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і діє до 31.12.2022 року при наявності своєчасного фінансування». 1.4. Внести зміни до пункту 11.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2022 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2022 рік, рішення міської ради від 21.01.2022 № 3-32/8, керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.1.2. та 10.5. Договору підряду № 317 від 19.10.2021р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 32 133 053,57 грн. (тридцять два мільйони сто тридцять три тисячі п’ятдесят три гривні, 57 копійок), в тому числі ПДВ 5 355 508,93 грн. Вартість виконаних робіт у 2021 рік становить 28 477 589,04 грн (двадцять вісім мільйонів чотириста сімдесят сім тисяч п’ятсот вісімдесят дев’ять гривень, 04 копійки) з ПДВ. Вартість робіт, що підлягає виконанню у 2022 році становить 3 655 464,53 грн (три мільйони шістсот п’ятдесят п’ять тисяч чотириста шістдесят чотири гривні, 53 копійки) з ПДВ». 1.2. Внести зміни до Плану фінансування будівництва та викласти його у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2022 рік, рішення міської ради від 28 жовтня 2022 року № 2-42/8, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.1.3., 10.5., 11.2. Договору підряду від 19.10.2021р. № 317 (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 32 133 053,57 грн. (тридцять два мільйони сто тридцять три тисячі п’ятдесят три гривні, 57 копійок), в тому числі ПДВ 5 355 508,93 грн. Вартість виконаних робіт у 2021 рік становить 28 477 589,04 грн (двадцять вісім мільйонів чотириста сімдесят сім тисяч п’ятсот вісімдесят дев’ять гривень, 04 копійки) з ПДВ. Річний план асигнувань на 2022 рік зменшується на 1 322 428,91 грн. (один мільйон гривень, 00 копійок) та становить 2 333 035,62 грн. (два мільйони триста тридцять три тисячі тридцять п’ять гривень, 62 копійки) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 1 322 428,91 грн. (один мільйон гривень, 00 копійок)з ПДВ підлягає виконанню у 2023 році». 1.2. Внести зміни до Плану фінансування будівництва та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.4. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і діє до 31.12.2023 року при наявності своєчасного фінансування». 1.4. Внести зміни до пункту 11.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2023 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2022 рік, рішення міської ради від 28 жовтня 2022 року № 2-42/8, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.1.3., 10.5., 11.2. Договору підряду від 19.10.2021р. № 317 (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 32 133 053,57 грн. (тридцять два мільйони сто тридцять три тисячі п’ятдесят три гривні, 57 копійок), в тому числі ПДВ 5 355 508,93 грн. Вартість виконаних робіт у 2021 рік становить 28 477 589,04 грн (двадцять вісім мільйонів чотириста сімдесят сім тисяч п’ятсот вісімдесят дев’ять гривень, 04 копійки) з ПДВ. Річний план асигнувань на 2022 рік зменшується на 84 838,11 грн. (вісімдесят чотири тисячі вісімсот тридцять вісім гривень, 11 копійок) та становить 2 248 197,51 грн. (два мільйони двісті сорок вісім тисяч сто дев’яносто сім гривень, 51 копійка) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 1 407 267,02 грн. (один мільйон чотириста сім тисяч двісті шістдесят сім гривень, 02 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2023 році». 1.2. Внести зміни до Плану фінансування будівництва та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились до Розділу «15. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін» внести зміни та доповнити реквізити Генпідрядника наступним спеціальним казначейським рахунком для сплати податкових зобов’язань: «UA888201720355399590000701653 в банку Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172».
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із коригуванням проектної документації, керуючись пунктами 1 та 4 частини 5 статті 41 Закону, підпунктами 1 та 4 пункту 19 Постанови №1178, пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.4., 10.1.1., 10.1.3., 10.5., 11.2. Договору підряду від 19.10.2021 № 317 (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Ціну Договору зменшити на 1 004 662,12 грн (один мільйон чотири тисячі шістсот шістдесят дві гривні, 12 копійок) та пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 31 128 391,45 грн (тридцять один мільйон сто двадцять вісім тисяч триста дев’яносто одна гривня, 45 копійок), в тому числі ПДВ 5 188 065,24 грн. Вартість виконаних робіт у 2021 рік становить 28 477 589,04 грн (двадцять вісім мільйонів чотириста сімдесят сім тисяч п’ятсот вісімдесят дев’ять гривень, 04 копійки) з ПДВ. Вартість виконаних робіт у 2022 році становить 2 248 197,51 грн (два мільйони двісті сорок вісім тисяч сто дев’яносто сім гривень, 51 копійка) з ПДВ. У 2023 році роботи за Договором не виконувались. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 402 604,90 грн (чотириста дві тисячі шістсот чотири гривні, 90 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2024 році». 1.2. Продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі та викласти в наступних редакціях пункти 5.1. та 11.1. Договору: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і діє до 31.12.2024 року при наявності своєчасного фінансування». «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». 1.3. Договірну ціну викласти у новій редакції (додається). 1.4. План фінансування будівництва викласти у новій редакції (додається). 1.5. Календарний графік виконання робіт викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу по вулиці Кизила Андрія, 12 у місті Умань, Черкаської області» (Коригування) 1 31 128 391,45
UAH з ПДВ