Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021:2015 66110000-4 - Banking services (Financial leasing services for the purchase of a road vacuum cleaner (vacuum sweeper) based on Ford Trucks 1833D DC or equivalent)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05445296 |
Місцезнаходження: | 18003, Україна , Черкаська область обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Світлана СВІТЛОВА +380965670429 svitlana_svitlova@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Олександ ГУЛЕНКО +380674222878 avtodorogi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo "Cherkaske ekspluatatsiine liniine upravlinnia avtomobilnykh shliakhiv" Cherkaskoi miskoi rady |
National ID: | 05445296 |
Contact point: |
Svitlana SVITLOVA +380965670429 svitlana_svitlova@ukr.net |
Additional contacts: |
Олександ ГУЛЕНКО +380674222878 avtodorogi@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2021 15:57 |
Очікувана вартість: | 8 695 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 жовтня 2021 12:35 |
Enquiries until: | 15 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 листопада 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 8 695 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 43 475 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 20 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 18:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 17:59 |
Інформація Зміни Лізинг.pdf | |
05 листопада 2021 17:59 |
ТД Ford з публ.англ.мовою Лізинг зі змінами.docx | |
08 жовтня 2021 12:35 |
Додаток 4 - ДФЛ Ford Trucks 1833D DC.docx | |
08 жовтня 2021 12:35 |
ТД Ford з публ.англ.мовою Лізинг.docx |
05 листопада 2021 18:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 листопада 2021 17:59 |
Інформація Зміни Лізинг.pdf
|
||||||
05 листопада 2021 17:59 |
ТД Ford з публ.англ.мовою Лізинг зі змінами.docx
|
||||||
08 жовтня 2021 12:35 |
Додаток 4 - ДФЛ Ford Trucks 1833D DC.docx
|
||||||
08 жовтня 2021 12:35 |
ТД Ford з публ.англ.мовою Лізинг.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-01-000040 ● a6e38facc84f4b1cad13a32c311ad169
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 10:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.12.2022 № 49-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.12.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.12.2022 № 49-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 6 UA-2021-10-08-005431-b 08.10.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-06 10:19:53
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-09 10:40:32
Відповідь на запит від 06 грудня 2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015 66110000-4 – Банківські послуги (Послуги фінансового лізингу на придбання Дорожнього пилосмока (вакуумно-підмітальної машини) на базі Ford Trucks 1833D DC або еквівалент)
На Ваш запит від 06 грудня 2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015 66110000-4 – Банківські послуги (Послуги фінансового лізингу на придбання Дорожнього пилосмока (вакуумно-підмітальної машини) на базі Ford Trucks 1833D DC або еквівалент) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-08-005431-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі Рішення Черкаської міської ради від 07.10.2021 № 11-4 «Про надання дозволу комунальному підприємству «Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» Черкаської міської ради на укладання договору фінансового лізингу» (Копія Рішення додається).
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі – Постанова № 1266) про запровадження чергових заходів підвищення ефективності використання державних коштів адресована головним розпорядникам бюджетних коштів, розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня та суб’єктам господарювання державного сектору економіки. Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів на веб-сторінці Казначейства підприємство (код ЄДРПОУ 05445296) як Замовник не являється ні головним розпорядником бюджетних коштів, ні розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (скрін сторінки-запиту додається). Згідно веб-сторінці Фонду державного майна України Замовник не відноситься до суб’єктів господарювання сектору економіки.
Тому, Замовник не підпадає під Постанову № 1266 та не розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті. При оголошенні закупівлі очікувана вартість предмета закупівлі та інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі міститься в тендерній документації Замовника, сама очікувана вартість предмета закупівлі публікується при оголошенні процедури закупівлі, а отже є загальнодоступною.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-08 12:45:16
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до пункту 4.1 Додатку 4 «Проект договору» до тендерної документації Замовника, невід’ємними частинами цього Договору є, зокрема Додаток № 15 «Довідка про стан виконання бізнес-плану» (застосовується згідно із рішенням Банку за лізинговою операцією).
Разом з тим, в договорі фінансового лізингу від 29.12.2021 № 21-7LL0010 (далі – Договір про закупівлю), укладеного з Акціонерним товариством «Державний експортно-імпортний банк України» за результатами проведення процедури закупівлі відсутній додаток «Довідка про стан виконання бізнес-плану».
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити причини відсутності та/або не оприлюднення в електронній системі закупівель вищевказаного додатку до Договору про закупівлю.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-12 16:49:37
Відповідь на запит від 08 грудня 2022 року
На Ваш запит від 08 грудня 2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015 66110000-4 – Банківські послуги (Послуги фінансового лізингу на придбання Дорожнього пилосмока (вакуумно-підмітальної машини) на базі Ford Trucks 1833D DC або еквівалент) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-08-005431-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 повідомляємо наступне.
Протоколом Уповноваженої особи № 282 від 08.10.2021 року було затверджено тендерну документацію разом з проектом договору. П. 1.1. частиною 1 Розділом ІІІ Тендерної документації передбачається, що «… - у зв’язку з особливостями затверджених форм договорів фінансового лізингу різними фінансовими установами, проект договору приєднується учасником з урахуванням істотних умов договору та особливостей предмету закупівлі з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.» Відповідно до пункту 4.1 Додатку 4 «Проект договору» до тендерної документації Замовника, невід’ємними частинами цього Договору є, зокрема Додаток № 15 «Довідка про стан виконання бізнес-плану». В примітках до цього пункту зазначено, що даний додаток «застосовується згідно із рішенням Банку за лізинговою операцією». Тому, в договорі фінансового лізингу від 29.12.2021 № 21-7LL0010 (далі – Договір про закупівлю), укладеного з Акціонерним товариством «Державний експортно-імпортний банк України» за результатами проведення процедури закупівлі додаток «Довідка про стан виконання бізнес-плану» не застосовувався.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уважно вивчивши висновок у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015 66110000-4 – Банківські послуги (Послуги фінансового лізингу на придбання Дорожнього пилосмока (вакуумно-підмітальної машини) на базі Ford Trucks 1833D DC або еквівалент) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-08-005431-b) повідомляємо наступне. Листом Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 року № 1/06-3-1587 щодо надання роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг зазначено, що до 31.12.2021 є можливість використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Разом з тим, пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 № 193 встановлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для реалізації органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону; - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; - застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; - вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом. Замовник не відноситься до жодних із перелічених вище виключень. З 01.01.2022 року здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме уповноваженою особою оформлено КЕП. Також, додатково повідомляємо, що з урахуванням передумов та взаємних домовленостей укладено Договір про розірвання договору фінансового лізингу від 29.12.2021 № 21-7LL0010, який в подальшому буде опубліковано.
2022-12-14 16:51:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 3 Порядку № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 3 Порядку № 1082.) • усунуто
-
2022-12-19 14:17:53
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05445296 |
Місцезнаходження: | 18003, Україна, Черкаська область обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЛФ-ФІНАНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
8 333 497,75
UAH з ПДВ
|
8 333 497,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЛФ-ФІНАНС" |
8 694 570,75
UAH з ПДВ
|
8 694 570,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" #00032112 |
Переможець |
8 333 497,75
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2021 19:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2022 16:55
|
Договір розірвання Лізингу.pdf | укладений |
14 грудня 2022 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 11:19
|
21-7LL00010.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:13
|