Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 05523814 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Дутка-Сухович Віра Василівна 380931810592 zakupivli.lvivavtodor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2021 11:10 |
Очікувана вартість: | 2 275 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48620000-0: Операційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з моменту отриманої від Постачальника Заявки, Покупець перераховує Постачальнику авансовий платіж у розмірі – 30% (тридцять відсотків) від вартості замовленого Товару, що зазначається в Заявці на постачання, та на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Iнша подія | Покупець проводить остаточний розрахунок з Постачальником з урахуванням авансового платежу рівними частинами протягом 12 (дванадцяти) місяців з моменту належним чином оформленої Сторонами видаткової накладної та на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2021 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2021 16:44 |
ТД_Програмне_забезпечення_АСКОП.docx | |
08 жовтня 2021 16:44 |
Додаток_4_ТЗ_ПЗ.docx | |
08 жовтня 2021 16:44 |
Додаток_3_Договір_Постачання_ПЗ_АСКОП.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-02-000001 ● 43aead22fc0c43ecac980f2b57c1978b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2022 17:18 |
01.11.2022 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2022 №317
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-10-08-005235-c 08.10.2021 ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 05523814 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-03 08:45:25
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-07 15:20:12
Відповідь на запит
На Ваш запит від 03.11.2022 про надання замовником пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі: Програмне забезпечення для автоматизації системи оплати послуг паркування, обліку платіжних транзакцій та контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів у м. Львові ДК 021:2015:48620000-0: Операційні системи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-08-005235-c) ЛКП «Львівавтодор» повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 7 Технічного завдання, яке викладено у додатку 4 до тендерної документації вимагалось:
«7. Доповнення (вимоги відповідності)
З метою забезпечення законності збору, обробки та зберігання даних та законності функціонування ПЗ автоматизації контролю у складі Системи, а також для підтвердження майбутньої придатності та працездатності програмно-технічних комплексів Cистеми, створених із використанням ПЗ автоматизації контролю, для застосування Замовником в межах своїх завдань та повноважень у повній відповідності до вимог чинного законодавства України, в тому числі законодавства у сфері захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах, Замовником вимагається документальне підтвердження відповідності предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції учасника шляхом надання копій наступних діючих сертифікатів відповідності та атестатів на програмне забезпечення та / або відповідні інформаційно-телекомунікаційні системи, створені із використанням вказаного програмного забезпечення із відповідним належним підтвердженням:
- Копія Атестату відповідності комплексної системи захисту інформації або інший офіційний документ державного профільного сертифікаційного органу, виданий на підтвердження відповідності вимогам законодавства у сфері захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.
- Копія сертифікату або експертного висновку, виданого державним профільним сертифікаційним органом на підтвердження відповідності вимогам законодавства України в частині вимірювання просторово-часових параметрів.
Для підтвердження зазначеної інформації достатньо лише основного документу без додатків
У вартість предмета закупівлі включається вартість усіх затребуваних сертифікатів, атестатів, експертних висновків (сертифікація здійснюється за рахунок постачальника).»
На підтвердження вимог пункту 7 Технічного завдання ТОВ «КУЛЬТУРА ПАРКУВАННЯ» надав наступні документи:
1. Копію атестату відповідності, виданого Системою технічного захисту інформації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, зареєстрованого в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 28.12.2019 за № 21028 (назва файлу в переліку наданих документів «38_Атестат_відповідності_КСЗІ.pdf»);
2. Копію сертифікату перевірки типу, виданого Державним підприємством «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») від 25.03.2020 № UA.TR.001 34-20 Rev.0 (назва файлу в переліку наданих документів «41_ Сертифікат_перевірки_типу.pdf»);
3. Копію сертифікату відповідності, виданого Державним підприємством «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») від 09.06.2020 № UA.TR.001 11 6-20 (назва файлу в переліку наданих документів «37_Сертифікат_відповідності_ метрології_1.pdf»).
Для підтвердження надаємо копії наступних документів:
1.Копія атестату відповідності, виданого Системою технічного захисту інформації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, зареєстрованого в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 28.12.2019 за № 21028, на 1 аркуші;
2.Копія сертифікату перевірки типу, виданого Державним підприємством «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») від 25.03.2020 № UA.TR.001 34-20 Rev.0, на 2 аркушах;
3.Копія сертифікату відповідності, виданого Державним підприємством «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») від 09.06.2020 № UA.TR.001 11 6-20, на 2 аркушах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТУРА ПАРКУВАННЯ" |
2 120 000,00
UAH
|
2 120 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІВСЕРВІС" |
2 200 000,00
UAH
|
2 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТУРА ПАРКУВАННЯ" #43382773 |
Переможець |
2 120 000,00
UAH
|
02 листопада 2021 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 13:18
|
Договір Програмне забезпечення.pdf | укладений |
18 листопада 2021 13:16
|