Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (15113000-3 Свинина (лопатка, шинка), 15111100-0 яловичина (великий шматок без кістки)
Очікувана вартість
268 200,00 UAH
UA-2021-10-08-004349-c 274e53dea80144d4a6a8db2343274488
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бенедюк Наталія Федорівна

+380412485047 zt_tbc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний протитуберкульозний диспансер " Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991441
Вебсайт: https://ztoptd.itmed.org/
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 62
Контактна особа: Бенедюк Наталія Федорівна
+380412485047
zt_tbc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
cт. 35, п 4. Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2021 15:24
Оскарження наміру укласти договір: 19 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кг
Свинина (лопатка, шинка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт. Гуйва, вул. Бердичівська 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
1200 кг
яловичина (великий шматок без кістки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт. Гуйва, вул. Бердичівська 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Товар поставляється за місцем знаходження Замовника, за попередньо сформованою, узгодженою заявкою Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

08 жовтня 2021 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Якімець Галина Михайлівна"
#2190815200
Переможець 268 200,00
UAH
08 жовтня 2021 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2021 15:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Якімець Галина Михайлівна"
#2190815200
268 200,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 09:36
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 09:35
додаткова угода 2.JPG зміни до договору
14 січня 2022 09:34
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 13:24
Додаткова угода 1.jpg зміни до договору
17 листопада 2021 13:23
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 08:38
договір 123.rar укладений
19 жовтня 2021 08:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору (реквізити Виконавця)
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виконання Договору
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 89 700,00
UAH