Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Контактна особа: |
Дєлієргієв Геннадій Георгійович +380963616027 udh@omr.odessa.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2021 11:37 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2021 11:02 |
Очікувана вартість: | 2 936 773,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,02% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 50 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2021 11:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2021 11:32 |
проект догорову.doc | |
08 жовтня 2021 11:32 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-12-000011 ● 2e5c1ff7ada84c8cb67ab1f478c27a12
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2022 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.07.2022 №11-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 12 липня 2022 року № 11-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2021-10-08-003992-b від 08.10.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-15 15:11:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-08-003992-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. З яких підстав Вами визначено переможцем учасника Приватне акціонерне товариство «Ремонтно-Будівельна Дільниця «Одесголовпостач», якщо:
- у складі тендерної пропозиції даного учасника, в супереч вимог Додатку №5 до тендерної документації, відсутні скановані копії з оригіналу ліцензії Дочірнього підприємства «Одеський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ДРСУ-1», що визначені учасником згідно з довідкою від 12.10.2021 №В/90/8 як субпідрядні організації, яким передбачається доручити виконання певних видів робіт, що підлягають ліцензуванню у випадку передбаченому законодавством;
- у довідці про наявність матеріально-технічної бази від 12.10.2021 №В/90/6 учасник не зазначив інформацію щодо залучення з екіпажем чи без екіпажу орендованих котків (SAKAI TG-41, HAMM DV40VV), відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-20 15:35:49
Пояснення
Моніторинг до закупівлі робіт
«Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів)
вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5» ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг».
UA-2021-10-08-003992-b
На Ваш запит від 15.07.2022 15:11 пояснюємо наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5» від 24.09.2021 року № 16 – 1130/01 – 21 затверджений т.в.о. директора філії ДП «Укрдержекспертиза» в Одеській області М. Шадріної та наказ начальника Управління дорожнього господарства Одеської міської ради № 50 від 28.09.2021 року про затвердження проектно – кошторисної документації на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5».
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 39 від 25.02.2016. Управління дорожнього господарства Одеської міської ради призначено замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та об’єктів благоустрою комунальної власності та загального користування, розташованих у м. Одесі.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб – сайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020. https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/
Аналогічне питання було розглянуто при проведені моніторингу Департаментом моніторингу закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-13-002599-a). За результатами проведеного моніторингу порушень не встановлено.
2. Стосовно надання у складі пропозиції Приватного акціонерного товариства «Ремонтно-Будівельна Дільниця «Одесголовпостач» сканованих копій з оригіналу ліцензій Дочірнього підприємства «Одеський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ДРСУ-1», що визначені відповідним учасником згідно з довідкою від 12.10.2021 №В/90/8 як субпідрядні організації пояснюємо наступне.
Відповідно до вимог Додатку № 5 до тендерної документації учасники торгів зобов’язані надати скановану копію з оригіналу ліцензії субпідрядних організацій на виконання видів робіт, які передбачається доручити субпідрядникам лише у випадку передбаченому законодавством.
Проте, відповідно до вимог статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» види робіт, які передбачається доручити субпідряднику не належать до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню.
Додатки:
1. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5» від 24.09.2021 року № 16 – 1130/01 – 21 затверджений т.в.о. директора філії ДП «Укрдержекспертиза» в Одеській області М. Шадріної;
2. Наказ начальника Управління дорожнього господарства Одеської міської ради № 50 від 28.09.2021 року про затвердження проектно – кошторисної документації на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5»;
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5».
Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-20 10:42:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-08-00399-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином Вами визначено відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця Приватного акціонерного товариства «Ремонтно-Будівельна Дільниця «Одесголовпостач» (далі – ПАТ «РБД «Одесголовпостач») умовам тендерної документації в частині відповідності виконання всіх видів та обсягів робіт, передбачених технічною специфікацією (технічним завданням), якщо у складі його тендерної пропозиції відсутні розрахунки договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з усіма змінами та доповненнями?
2. Чи перевірялися Вами розрахунки договірної ціни (як це зазначено у пункті 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації), які є її складовими та визначені ДСТУ, а саме: Локальний кошторис Форма № 1 (додаток А ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013); Відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма № 1а (додаток Д ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013); Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів; Загально-виробничі та адміністративні витрати на підставі обгрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період; Розрахунок прибутку; Розрахунки інших витрат. Надайте копії таких розрахунків договірної ціни учасника ПАТ «РБД «Одесголовпостач».
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-21 12:56:53
Пояснення
Моніторинг до закупівлі робіт
«Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів)
вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5» ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг».
UA-2021-10-08-003992-b
На Ваш запит від 20.07.2022 10:42 пояснюємо наступне.
Відповідно до п. 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закон) тендерна документації містить чіткі вимоги до учасників інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При складанні тендерної документації враховано рекомендації уповноваженого органу у сфері публічних закупівель викладені у листах Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06.
У відповідному листі детально роз’яснено право замовника не вимагати надання у складі пропозиції розрахунків договірної ціни до проведення електронного аукціону. За неодноразовими зверненнями замовників за консультаціями до уповноваженого органу Міністерство економіки України повідомляло, що позиція Мінекономіки щодо погодження договірної ціни у разі закупівлі робіт залишилась незмінною та розглянута в листі від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06 “Щодо здійснення закупівлі робіт”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=24782-06
Слід зазначити, що Закон не містить вимоги щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни, таким чином, у складі тендерних пропозицій учасниками надаються перелік та обсяг робіт відповідно до технічної специфікації, відповідно до тендерної документації, без зазначення вартості окремих складових робіт.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного Підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його Замовником.
При цьому, пунктом 6.2.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ) визначено, що ціна пропозиції Переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується Генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із Замовником.
Разом з тим, пунктом 3.15. ДСТУ визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (Замовником та Підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Враховуючи, що ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватися за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису, та те, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна (кошторис) на закупівлю робіт може надаватися переможцем разом з проектом договору на закупівлю, який підписаний з його сторони, та погоджуватися Замовником у строк, визначений частиною шостою статті 33 Закону для укладання договору.
Пунктом 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено вимоги до порядку складання та проведення розрахунків договірної ціни. У п. 2 розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації чітко визначено порядок дій учасника процедури після визначення його пропозиції переможною. Управлінням дорожнього господарства в обов’язковому порядку проводиться перевірка розрахунків договірної ціни перед підписанням договору про закупівлі. Вимоги щодо оприлюднення цих розрахунків до договірної ціни у законодавстві відсутні.
Додатки на 25 аркушах.
Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-07-20 15:53:43
Пояснення з власної ініціативи
Моніторинг до закупівлі робіт
«Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів)
вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5» ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг».
UA-2021-10-08-003992-b
На Ваш запит від 15.07.2022 15:11 пояснюємо наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5» від 24.09.2021 року № 16 – 1130/01 – 21 затверджений т.в.о. директора філії ДП «Укрдержекспертиза» в Одеській області М. Шадріної та наказ начальника Управління дорожнього господарства Одеської міської ради № 50 від 28.09.2021 року про затвердження проектно – кошторисної документації на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5».
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 39 від 25.02.2016. Управління дорожнього господарства Одеської міської ради призначено замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та об’єктів благоустрою комунальної власності та загального користування, розташованих у м. Одесі.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб – сайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020. https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/
Аналогічне питання було розглянуто при проведені моніторингу Департаментом моніторингу закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-13-002599-a). За результатами проведеного моніторингу порушень не встановлено.
2. Стосовно надання у складі пропозиції Приватного акціонерного товариства «Ремонтно-Будівельна Дільниця «Одесголовпостач» сканованих копій з оригіналу ліцензій Дочірнього підприємства «Одеський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ДРСУ-1», що визначені відповідним учасником згідно з довідкою від 12.10.2021 №В/90/8, як субпідрядні організації пояснюємо наступне.
Відповідно до вимог Додатку № 5 до тендерної документації учасники торгів зобов’язані надати скановану копію з оригіналу ліцензії субпідрядних організацій на виконання видів робіт, які передбачається доручити субпідрядникам лише у випадку передбаченому законодавством.
Дочірнього підприємства «Одеський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ДРСУ-1» відповідно до довідки від 12.10.2021 №В/90/8 передбачається доручити виконання ущільнення дорожнього полотна та улаштування асфальтобетонних покриттів відповідно.
Так, відповідно до вимог статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» види робіт, які передбачається доручити субпідряднику не належать до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню.
Стосовно не зазначення у довідці про наявність матеріально-технічної бази від 12.10.2021 №В/90/6 інформації щодо залучення транспортних засобів (орендованих котків (SAKAI TG-41, HAMM DV40VV) з екіпажом чи без екіпажу, пояснюємо, що відповідна помилка не є підставою для відхилення у зв’язку з тим, що відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Так, відповідно до п. 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації чітко визначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, зокрема:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Ремонтно-Будівельна Дільниця «Одесголовпостач» надано договір оренди транспортних засобів від 31.03.2021 № 31/03-21 з фізичною особою-підприємцем Кузьменко Вероніка Володимирівна відповідно до якого інформація про екіпаж відсутня.
Також, надано наказ Приватного акціонерного товариства «Ремонтно-Будівельна Дільниця «Одесголовпостач» від 05.04.2021 № 3 відповідно до якого за транспортними засобами коток дорожній SAKAI TG-41 закріплено водія Томашпольского Віталія Вікторовича та коток дорожній HAMM DV40VV – Дмитрука Руслана Михайловича, які є працівниками учасника, що підтверджено документально (в наявності накази, трудові книжки, посвідчення, що підтверджують право на керування транспортними засобами, медичні довідки про проходження медогляду).
Таким чином, відповідні транспортні засоби передані в оренду без екіпажу.
Додатки:
1. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5» від 24.09.2021 року № 16 – 1130/01 – 21 затверджений т.в.о. директора філії ДП «Укрдержекспертиза» в Одеській області М. Шадріної;
2. Наказ начальника Управління дорожнього господарства Одеської міської ради № 50 від 28.09.2021 року про затвердження проектно – кошторисної документації на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5»;
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5».
Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-07-20 15:54:52
Пояснення з власної ініціативи
Моніторинг до закупівлі робіт
«Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів)
вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5» ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг».
UA-2021-10-08-003992-b
На Ваш запит від 15.07.2022 15:11 пояснюємо наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5» від 24.09.2021 року № 16 – 1130/01 – 21 затверджений т.в.о. директора філії ДП «Укрдержекспертиза» в Одеській області М. Шадріної та наказ начальника Управління дорожнього господарства Одеської міської ради № 50 від 28.09.2021 року про затвердження проектно – кошторисної документації на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5».
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 39 від 25.02.2016. Управління дорожнього господарства Одеської міської ради призначено замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та об’єктів благоустрою комунальної власності та загального користування, розташованих у м. Одесі.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб – сайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020. https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/
Аналогічне питання було розглянуто при проведені моніторингу Департаментом моніторингу закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-13-002599-a). За результатами проведеного моніторингу порушень не встановлено.
2. Стосовно надання у складі пропозиції Приватного акціонерного товариства «Ремонтно-Будівельна Дільниця «Одесголовпостач» сканованих копій з оригіналу ліцензій Дочірнього підприємства «Одеський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ДРСУ-1», що визначені відповідним учасником згідно з довідкою від 12.10.2021 №В/90/8, як субпідрядні організації пояснюємо наступне.
Відповідно до вимог Додатку № 5 до тендерної документації учасники торгів зобов’язані надати скановану копію з оригіналу ліцензії субпідрядних організацій на виконання видів робіт, які передбачається доручити субпідрядникам лише у випадку передбаченому законодавством.
Дочірнього підприємства «Одеський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ДРСУ-1» відповідно до довідки від 12.10.2021 №В/90/8 передбачається доручити виконання ущільнення дорожнього полотна та улаштування асфальтобетонних покриттів відповідно.
Так, відповідно до вимог статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» види робіт, які передбачається доручити субпідряднику не належать до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню.
Стосовно не зазначення у довідці про наявність матеріально-технічної бази від 12.10.2021 №В/90/6 інформації щодо залучення транспортних засобів (орендованих котків (SAKAI TG-41, HAMM DV40VV) з екіпажом чи без екіпажу, пояснюємо, що відповідна помилка не є підставою для відхилення у зв’язку з тим, що відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Так, відповідно до п. 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації чітко визначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, зокрема:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Ремонтно-Будівельна Дільниця «Одесголовпостач» надано договір оренди транспортних засобів від 31.03.2021 № 31/03-21 з фізичною особою-підприємцем Кузьменко Вероніка Володимирівна відповідно до якого інформація про екіпаж відсутня.
Також, надано наказ Приватного акціонерного товариства «Ремонтно-Будівельна Дільниця «Одесголовпостач» від 05.04.2021 № 3 відповідно до якого за транспортними засобами коток дорожній SAKAI TG-41 закріплено водія Томашпольского Віталія Вікторовича та коток дорожній HAMM DV40VV – Дмитрука Руслана Михайловича, які є працівниками учасника, що підтверджено документально (в наявності накази, трудові книжки, посвідчення, що підтверджують право на керування транспортними засобами, медичні довідки про проходження медогляду).
Таким чином, відповідні транспортні засоби передані в оренду без екіпажу.
Додатки:
1. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5» від 24.09.2021 року № 16 – 1130/01 – 21 затверджений т.в.о. директора філії ДП «Укрдержекспертиза» в Одеській області М. Шадріної;
2. Наказ начальника Управління дорожнього господарства Одеської міської ради № 50 від 28.09.2021 року про затвердження проектно – кошторисної документації на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5»;
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5».
Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 11:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" |
2 852 934,00
UAH з ПДВ
|
2 789 063,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСК АВТОШЛЯХ" |
2 931 640,00
UAH з ПДВ
|
2 799 459,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" #05514198 |
Переможець |
2 789 063,52
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2023 11:35
|
звіт | укладений |
12 травня 2023 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 11:55
|
Доп уг 5 (47-21).pdf | зміни до договору |
03 березня 2023 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 09:43
|
Доп уг 4 (47-21).pdf | зміни до договору |
22 лютого 2023 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 13:57
|
Доп уг 3 (47-21).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 13:57
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2022 12:02
|
Доп уг 2 (47-21).pdf | зміни до договору |
25 березня 2022 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 16:21
|
Доп уг 1 (47-21).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 15:15
|
договір | укладений |
05 листопада 2021 15:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5 | 1 | роб |
2 789 063,52
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | часткове виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | часткове виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | затримка фінансування витрат замовника у поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | затвердження бюджетних призначень на виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обягів закупівлі, дострокове виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт (відновлення) твердого покриття (з улаштуванням майданчиків для паркування транспортних засобів) вул. Академіка Воробйова, прилеглого до території КНП «МКЛ № 11» ОМР, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 5 | 1 | роб |
2 647 915,56
UAH з ПДВ
|