Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Diesel fuel (09130000-9 - Petroleum and distillates)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 13:44 |
Очікувана вартість: | 607 085 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 035 428,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.3.3 Р.3 та Додатку 6 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18212572.8 UAH |
Publication date: | 08 жовтня 2021 14:06 |
Enquiries until: | 12 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 листопада 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 607 085 760 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 035 429 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2021 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 15:45 |
Додаток № 7_нова редакція від 12.11.2021.docx | |
12 листопада 2021 15:45 |
4698 ТД дизельне паливо нова редакція від 12.11.2021.docx | |
12 листопада 2021 15:45 |
Зміни до тендеру 4698 від 12.11.2021.docx | |
02 листопада 2021 13:35 |
Зміни до тендеру 4698 від 02.11.2021.docx | |
29 жовтня 2021 13:57 |
Зміни до тендеру 4698 від 29.10.2021.docx | |
26 жовтня 2021 13:27 |
Зміни до тендеру 4698 від 26.10.2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Крім того, згідно з абз.3 ч.1 ст.28 Закону: «У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції».
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-15-000105 ● 41ee58f14ca74b41859294f5dc6384c5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 13:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.02.2022 № 73
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
15.02.2022 № 73
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-08-003475-c, 08.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-21 10:00:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-08-003475-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-24 14:23:34
Відповідь на запит
Повідомляємо, що на виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/
Необхідність у здійсненні закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо) (код ЄЗС 09130000-9). визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи з планованого обсягу. Визначення очікуваної вартості здійснено згідно з примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2021 № 275.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-23 11:35:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-08-003475-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому не відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ТОВ «АНВІТРЕЙД», якщо учасником в складі тендерної пропозиції не надано витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ (скановану копію оригіналу або копії завіреної нотаріально) або скановану копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (оригінал або завірену нотаріально (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.)), або лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків, чим не виконано вимоги пункту 3 розділу 3 «Інші документи (наявність обов’язкова)» додатку № 2 тендерної документації?
Просимо надати документальне підтвердження надходження від переможця процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 14:54:16
Про зупинення заходів державного фінансового контролю
зупинення
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 14:54:22
Про зупинення заходів державного фінансового контролю
зупинення
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ТОРУМ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" |
607 084 800,00
UAH з ПДВ
|
600 999 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТОРУМ |
601 000 000,00
UAH з ПДВ
|
601 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" |
601 200 000,00
UAH з ПДВ
|
601 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА |
607 085 760,00
UAH з ПДВ
|
607 085 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
607 085 760,00
UAH з ПДВ
|
607 085 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" #39898416 |
Переможець |
600 999 600,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2022 16:44
|
ЦЗВ-14-15121-01.pdf | укладений |
29 квітня 2022 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2022 13:55
|
ЦЗВ-14-15121-01.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 16:44
|
ЦЗВ-14-15121-01.pdf | укладений |
20 грудня 2021 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-15121-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |