Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці для дошкільного закладу за кодом ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Очікувана вартість
9 906,00 UAH
UA-2021-10-08-000642-b d782a473275a452b89112609eb9580c0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Бойко

+380671470819 boiko135sad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №135 "КРАПЛИНКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36599736
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Троїцька, 83
Контактна особа: Вікторія Бойко
+380671470819
boiko135sad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Стільці дитячі регульовані по висоті -20 шт. Стілець офісний для дорослих - 3 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
стільці дитячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
3 штуки
стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

08 жовтня 2021 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОВС ПЛЮС"
#30988274
Переможець 9 906,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 09:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:38
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 10:45
Доп.угода 1 стільці ОВС Плюс.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 09:50
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 09:33
img20211008_09290987.pdf укладений
08 жовтня 2021 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з додаванням технічних характеристик до Додатку 1 «Специфікація» до договору № 135/1 від 08.10.2021р., викласти цей додаток в новій редакції. 2. Ця Додаткова угода про внесення змін до Договору № 135/1 від 08.10.2021 року набуває чинності з момента її підписання повноважними представниками сторін та скріплення печатками Сторін, є невід’ємною частиною Договору, та не виключає інших умов Договору. 3. Всі інші умови Договору, що не суперечать цій Додатковій угоді, залишаються без змін. 4. Ця Додаткова угода про внесення змін до Договору № 135/1 від 08.10.2021 року складена у трьох примірниках (по одному примірнику для кожної із Сторін), українською мовою, кожний з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 135/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 906,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 651,00 UAH)