Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Апарат УЗД (тип1.); Апарат УЗД (тип2.) ; Апарат УЗД (тип3.); Апарат УЗД (тип4.); Апарат УЗД портативний (тип 1.); Апарат УЗД портативний (тип 2.); Доплер; Апарат УЗД преміум класу; )
code SC 021:2015 – 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use The device of ultrasonic diagnostics, type1; The device of ultrasonic diagnostics, type 2; The device of ultrasonic diagnostics, type 3; The device of ultrasonic diagnostics, type 4; (Тhe device of ultrasonic diagnostics is portable, type1) Тhe device of ultrasonic diagnostics is portable, type2) Doppler).The device of ultrasonic diagnostics of a premium class)
code SC 021:2015 – 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use The device of ultrasonic diagnostics, type1; The device of ultrasonic diagnostics, type 2; The device of ultrasonic diagnostics, type 3; The device of ultrasonic diagnostics, type 4; (Тhe device of ultrasonic diagnostics is portable, type1) Тhe device of ultrasonic diagnostics is portable, type2) Doppler).The device of ultrasonic diagnostics of a premium class)
Очікувана вартість
50 158 300,00 UAH
UA-2021-10-07-015374-b ● 1d5769ce59af4dd3b4155cabdb75fbb3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа "Національний інститут раку" |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , м. Київ обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛОМОНОСОВА, будинок 33/43 |
Контактна особа: |
Каліущенко Дмитро Миколайович +380442597057 zakupkipremium1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National cancer institute |
National ID: | 02011976 |
Contact point: |
Kaliushchenko Dmitry Nikolaevich +380442597057 zakupkipremium1@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 50 158 300,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 07 жовтня 2021 18:24 |
Enquiries until: | 03 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 листопада 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 50 158 300 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Scope of the procurement
Тендерна документація
05 листопада 2021 18:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 18:44 |
Перелiк_змiн__що_вносят_ся.docx | |
05 листопада 2021 18:44 |
ТД_Обладнання_зi_змiнами_(1).doc | |
07 жовтня 2021 18:24 |
Додаток_3_-_Договiр.doc |
05 листопада 2021 18:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 листопада 2021 18:44 |
Перелiк_змiн__що_вносят_ся.docx
|
||||||
05 листопада 2021 18:44 |
ТД_Обладнання_зi_змiнами_(1).doc
|
||||||
07 жовтня 2021 18:24 |
Додаток_3_-_Договiр.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 24 жовтня 2021 19:59
Дата відповіді: 27 жовтня 2021 17:23
Шановний Замовник! просимо надати відповідь на наступні питання 1) Як ми бачимо після вимоги щодо підпису документів КЕП вами внесено деякі зміни та на закупівлю накладено КЕП. Але при цьому не підписано КЕП відповідний річний план: "Підписувачі Підписувач Каліущенко Дмитро Миколайович П.І.Б. Каліущенко Дмитро Миколайович РНОКПП 3027104190 Організація (установа) НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РАКУ Код ЄДРПОУ 02011976 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 19:22:51 04.10.2021 Сертифікат виданий КНЕДП - ІДД ДПС Серійний номер 58E2D9E7F900307B04000000D6483000B1218A00 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований" Враховуючи вищенаведене, вважаємо що закупівлі є недійсною та оприлюднена з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі". А ЯК ВВАЖАЄ ЗАМОВНИК? 2) Після підпису документів тендерної закупівлі КЕП Замовник зобов"язаний продовжити строк подання пропозицій на 30 днів, так как попередні дні не можуть бути враховані, так як інформацію було оприлюднено з неправомірним накладенням УЕП. А ЯК ВВАЖАЄ ЗАМОВНИК?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Запитання учасника, оприлюднені в електронній системі закупівель, не мають відношення до тендерної документації і стосуються винятково трактування вимог та положень Закону України «Про публічні закупівлі» замовником/учасником. З урахуванням викладеного, просимо конкретизувати питання щодо положень/вимог тендерної документації або вказати норми/положення/вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», які були порушені замовником при проведенні даної процедури закупівлі.
Запитання учасника, оприлюднені в електронній системі закупівель, не мають відношення до тендерної документації і стосуються винятково трактування вимог та положень Закону України «Про публічні закупівлі» замовником/учасником. З урахуванням викладеного, просимо конкретизувати питання щодо положень/вимог тендерної документації або вказати норми/положення/вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», які були порушені замовником при проведенні даної процедури закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-07-015374-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВЛАСОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3325102679
Дата подання: 19 жовтня 2021 09:52
Вимога
За результатом перевірки на вебпорталі Центрального засвідчувального органу наданого Замовником електронного підпису було
встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис. Однак, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 11.06.2020 року № 1082 (далі – Порядку № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється
замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених
адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце
замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис
посадової особи. Отже, Замовником порушено пункт 3 Порядку № 1082. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо відмінити закупівлю у зв"язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. У протилежному випадку ми змушені будемо звернутися до відповідних органів фінансового контролю
Розгорнути
Згорнути
встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис. Однак, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 11.06.2020 року № 1082 (далі – Порядку № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється
замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених
адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце
замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис
посадової особи. Отже, Замовником порушено пункт 3 Порядку № 1082. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо відмінити закупівлю у зв"язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. У протилежному випадку ми змушені будемо звернутися до відповідних органів фінансового контролю
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 жовтня 2021 18:54
Доброго дня шановний учаснику. Ваше вимога уважно розглянута та буде врахована при подальшому проведенні процедури закупівлі. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2021-10-07-015374-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Сірченко Артур Владиславович", Код ЄДРПОУ:3506111213
Дата подання: 21 жовтня 2021 15:12
Вимога
Шановний Замовнику! Використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. При завантаженні документів у систему, Учасники закупівель в ProZorro можуть використовувати водяні знаки але всі ключові дані документів при цьому добре видно, чим користуються шахраї, і що не дозволяє повністю захистити персональні дані підприємців від несанкціонованого використання та шахрайства. Команда ProZorro, занепокоєна запитом Замовниками БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Додаткового повідомляємо, що подаючи документи для участі в тендерної закупівлі, Учасник фізична особа чи фізична особа-підприємець підписує їх особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), який він теж отримує лише особисто, підтверджуючи свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків). Враховуючи вищевикладене, і запобігаючи потраплянню БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками - фізичними особами-підприємцями, копії паспорту та картки платника податків.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2021 18:54
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Отже, вказаний пункт Тендерної документації не є дискримінаційним. У випадку неможливості виконати таку вимогу тендерної документації, Ви маєте можливість подати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення.
Отже, вказаний пункт Тендерної документації не є дискримінаційним. У випадку неможливості виконати таку вимогу тендерної документації, Ви маєте можливість подати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення.
Номер вимоги: UA-2021-10-07-015374-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 27 жовтня 2021 10:57
Вимога
Вимога щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 жовтня 2021 13:29
У відповідь на вказане питання зазначимо, що Тендерна документація містить ті вимоги до предмету закупівлі, які відповідають потребі Замовника.
Державна установа «Національний інститут раку» під час складання тендерної документації, в тому числі під час визначення вимог до предмету закупівлі, керується чинним законодавством України. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації має бути, зокрема, зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
У своїй тендерній документації Національний інститут раку, зокрема у Додатку № 2, визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Потенційний учасник, що має намір прийняти участь у закупівлі та відповідає всім вимогам тендерної документації може запропонувати товар будь-якого виробника, що відповідає вимогам, зокрема, Додатку № 2 до тендерної документації та іншим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та має технічні характеристики, що не гірші за визначені замовником.
За таких обставин, вважаємо, що учасник не довів та не обґрунтував необхідність внесення змін у Тендерну документацію
Державна установа «Національний інститут раку» під час складання тендерної документації, в тому числі під час визначення вимог до предмету закупівлі, керується чинним законодавством України. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації має бути, зокрема, зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
У своїй тендерній документації Національний інститут раку, зокрема у Додатку № 2, визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Потенційний учасник, що має намір прийняти участь у закупівлі та відповідає всім вимогам тендерної документації може запропонувати товар будь-якого виробника, що відповідає вимогам, зокрема, Додатку № 2 до тендерної документації та іншим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та має технічні характеристики, що не гірші за визначені замовником.
За таких обставин, вважаємо, що учасник не довів та не обґрунтував необхідність внесення змін у Тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2021-10-07-015374-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 27 жовтня 2021 15:08
Вимога
Лист з вимогою про внесення змін
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 жовтня 2021 13:30
У відповідь на вказане питання зазначимо, що Тендерна документація містить ті вимоги до предмету закупівлі, які відповідають потребі Замовника.
Державна установа «Національний інститут раку» під час складання тендерної документації, в тому числі під час визначення вимог до предмету закупівлі, керується чинним законодавством України. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації має бути, зокрема, зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
У своїй тендерній документації Національний інститут раку, зокрема у Додатку № 2, визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Потенційний учасник, що має намір прийняти участь у закупівлі та відповідає всім вимогам тендерної документації може запропонувати товар будь-якого виробника, що відповідає вимогам, зокрема, Додатку № 2 до тендерної документації та іншим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та має технічні характеристики, що не гірші за визначені замовником.
За таких обставин, вважаємо, що учасник не довів та не обґрунтував необхідність внесення змін у Тендерну документацію
Державна установа «Національний інститут раку» під час складання тендерної документації, в тому числі під час визначення вимог до предмету закупівлі, керується чинним законодавством України. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації має бути, зокрема, зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
У своїй тендерній документації Національний інститут раку, зокрема у Додатку № 2, визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Потенційний учасник, що має намір прийняти участь у закупівлі та відповідає всім вимогам тендерної документації може запропонувати товар будь-якого виробника, що відповідає вимогам, зокрема, Додатку № 2 до тендерної документації та іншим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та має технічні характеристики, що не гірші за визначені замовником.
За таких обставин, вважаємо, що учасник не довів та не обґрунтував необхідність внесення змін у Тендерну документацію
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Апарат УЗД (тип1.); Апарат УЗД (тип2.) ; Апарат УЗД (тип3.); Апарат УЗД (тип4.); Апарат УЗД портативний (тип 1.); Апарат УЗД портативний (тип 2.); Доплер; |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 42 458 300,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 212 291,50 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної безвідкличної банківської гарантії (надалі – Гарантія), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Учасник оформлює Гарантію в банку, який повинен мати ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Електронна банківська гарантія повинна бути чинною. Гарантія набирає чинності з дати початку строку її дії, яка не може бути пізнішою ніж дата закінчення строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути чинною строком не менше дев’яносто днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції). Дата видачі Гарантії не є датою набрання нею чинності, якщо в тексті не зазначено інакше. У разі, якщо електронна банківська гарантія містить посилання на договір/тощо, у складі тендерної пропозиції надається копія договору у повному обсязі/тощо. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Мінекономіки України від 14.12.2020 № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) або КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот 1 – 1 273 749,00 грн. Лот 2 – 231 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківськa гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Відповідно до частини першої статті 547 Цивільного кодексу України (далі – Кодекс) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною першою статті 207 Кодексу правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Частиною другою статті 207 Кодексу передбачено, що правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. При цьому учасник надає у тендерній пропозиції копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банка-гаранта. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1273749 UAH |
Title: Imaging equipment for medical, dental and veterinary use The device of ultrasonic diagnostics, type1; The device of ultrasonic diagnostics, type 2; The device of ultrasonic diagnostics, type 3; The device of ultrasonic diagnostics, type 4; (Тhe device of ultrasonic diagnostics is portable, type1) Тhe device of ultrasonic diagnostics is portable, type2) Doppler)
Current status: Complete
Estimated total value: 42 458 300,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 212 291,50 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 22 листопада 2021 15:11
Auction planned date: 22 листопада 2021 15:11
Закінчення: 22 листопада 2021 15:34
Позиції
4 комп
Апарат УЗД (тип1.)
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ломоносова, будинок 33/43
Дата доставки:
28 грудня 2021
The device of ultrasonic diagnostics, type1
CPV: 33110000-4
1 комп
Апарат УЗД (тип2.)
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ломоносова, будинок 33/43
Дата доставки:
28 грудня 2021
The device of ultrasonic diagnostics, type 2
CPV: 33110000-4
1 комп
Апарат УЗД (тип3.)
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ломоносова, будинок 33/43
Дата доставки:
28 грудня 2021
The device of ultrasonic diagnostics, type 3
CPV: 33110000-4
1 комп
Апарат УЗД (тип4.)
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ломоносова, будинок 33/43
Дата доставки:
28 грудня 2021
The device of ultrasonic diagnostics, type 4
CPV: 33110000-4
7 комп
Апарат УЗД портативний (тип 1.)
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ломоносова, будинок 33/43
Дата доставки:
28 грудня 2021
Тhe device of ultrasonic diagnostics is portable, type1
CPV: 33110000-4
2 комп
Апарат УЗД портативний (тип 2.)
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ломоносова, будинок 33/43
Дата доставки:
28 грудня 2021
Тhe device of ultrasonic diagnostics is portable, type2
CPV: 33110000-4
1 комп
Доплер
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ломоносова, будинок 33/43
Дата доставки:
28 грудня 2021
Doppler
CPV: 33110000-4
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 10 | Робочі | 90 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 10 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 листопада 2021
Найменування: | Державна установа "Національний інститут раку" |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна, м. Київ обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛОМОНОСОВА, будинок 33/43 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Астріум" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ІМД +" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ДІАГНОСТИКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІМД +" |
42 384 300,69
UAH з ПДВ
|
42 384 300,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ДІАГНОСТИКА" |
42 458 239,00
UAH з ПДВ
|
42 458 239,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМД +" #43113507 |
Переможець |
42 384 300,69
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 18:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 19:55
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 21:02
|
400.pdf | укладений |
09 грудня 2021 21:01
|