Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ "УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ" |
Код ЄДРПОУ: | 39408088 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, 97 |
Контактна особа: |
Ігор Шевчук +380444242514, +380444243597 ubaz_srda@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 17:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 13:06 |
Очікувана вартість: | 69 691 422,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 348 457,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія з грошовим покриттям |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 348457.11 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія з грошовим покриттям |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2021 17:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2021 17:25 |
тд 497 зміни 3.PDF | |
26 жовтня 2021 17:25 |
протокол 497 3.PDF | |
26 жовтня 2021 17:25 |
додаток 2 зміни.PDF | |
26 жовтня 2021 17:25 |
перелік змін 497 3.PDF | |
19 жовтня 2021 15:34 |
перелік змін 497 2.PDF | |
19 жовтня 2021 15:34 |
протокол 497 зміни.PDF | |
11 жовтня 2021 11:26 |
протокол зміни 497.PDF | |
11 жовтня 2021 11:26 |
перелік змін 497.PDF | |
07 жовтня 2021 17:53 |
Додаток 3.PDF | |
07 жовтня 2021 17:53 |
Додаток 1 технічне завдання.PDF | |
07 жовтня 2021 17:53 |
Додаток 1 технічне завдання 2.PDF |
26 жовтня 2021 17:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 жовтня 2021 17:25 |
тд 497 зміни 3.PDF
|
|||||||||
26 жовтня 2021 17:25 |
протокол 497 3.PDF
|
|||||||||
26 жовтня 2021 17:25 |
додаток 2 зміни.PDF
|
|||||||||
26 жовтня 2021 17:25 |
перелік змін 497 3.PDF
|
|||||||||
19 жовтня 2021 15:34 |
перелік змін 497 2.PDF
|
|||||||||
19 жовтня 2021 15:34 |
протокол 497 зміни.PDF
|
|||||||||
11 жовтня 2021 11:26 |
протокол зміни 497.PDF
|
|||||||||
11 жовтня 2021 11:26 |
перелік змін 497.PDF
|
|||||||||
07 жовтня 2021 17:53 |
Додаток 3.PDF
|
|||||||||
07 жовтня 2021 17:53 |
Додаток 1 технічне завдання.PDF
|
|||||||||
07 жовтня 2021 17:53 |
Додаток 1 технічне завдання 2.PDF
|
Скарги до процедури
Дата подання: 18 жовтня 2021 23:30
Дата подання: 25 листопада 2021 23:38
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-18-000004 ● 649143193e1d4b6c8d5bc369e74bd9bc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2021 12:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.11.2021 № 661
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
17.11.2021 № 661
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-10-07-015224-b 07.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-19 09:21:54
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-24 14:19:30
Відповідь на звернення
Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 17.11.2021 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт - «Реконструкція приміщень на вулиці Академіка Корольова, 5-А для відновлення роботи дошкільного навчального закладу №497» (завершення робіт) UA-2021-10-07-015224-b надає пояснення:
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (реконструкція) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проведено закупівлю UA-2021-08-17-008980-a. За результатами вказаної закупівлі укладеного договір з ТОВ "ГРЕЙТ-БУД ЛТД", яке розробило коригування проектної документації. Відкорегована проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу в ТОВ «Проексп», за результатами проходження експертизи отримано позитивний експертний висновок від 20.09.2021 № V-0261-21/ПРОЕКСП.
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі відкорегованої проектної документації, визначено перелік робіт які не було включено до первинної проектної документації.
Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та зведеному кошторисному розрахунку визначено очікувану вартість закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу в завершенні робіт було заплановано та проведено закупівлю робіт.
Інформація щодо веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/4F2C262CAB66496BC225876B00391A00
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-06 13:23:53
Наказ про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2021 № 695
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2021-10-07-015224-b.a2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-10-07-015224-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 07 жовтня
2021 року, відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 17 листопада 2021 року № 661 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" |
69 190 036,80
UAH з ПДВ
|
69 190 036,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд" |
69 691 296,00
UAH з ПДВ
|
69 342 838,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЮГСТРОЙ 17 |
69 690 000,00
UAH з ПДВ
|
69 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" #41752215 |
Рішення скасоване |
69 190 036,80
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 09:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" #41752215 |
Відхилено |
69 190 036,80
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 10:40
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд" #43386810 |
Відхилено |
69 342 838,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 10:46
|
ПП ЮГСТРОЙ 17 #41466039 |
Відхилено |
69 690 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2021 12:51
|