Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проектно-кошторисної документації «Заміна пасажирського ліфта № 4 на 3-му під’їзді Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Ремонт реставраційний», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013
Очікувана вартість
305 000,00 UAH
UA-2021-10-07-014763-b 9b376775138141638ca3fe0086cb6b6d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151, +380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
При проведенні робіт на об’єкті будівництва «Заміна пасажирського ліфта № 4 на 3-му під’їзді Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Ремонт реставраційний», які виконуються згідно Договору від 18.06.2021 № 03/21-КР, з’явились додаткові роботи, які неможливо було передбачити заздалегідь, про що зроблені записи в журналі авторського нагляду за будівництвом: п. 3 від 11.08.2021, п. 7 від 20.08.2021, п. 8 від 25.08.2021, п. 9 від 12.09.2021, п. 10 від 17.09.2021, п. 11 від 22.09.2021 та не були враховані в проектно-кошторисній документації. Для завершення робіт виникла потреба в коригуванні проектно-кошторисної документації «Заміна пасажирського ліфта № 4 на 3-му під’їзді Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Ремонт реставраційний».
З урахуванням вище вказаного необхідно здійснити закупівлю робіт по коригуванню проектно-кошторисної документації по об’єкту «Заміна пасажирського ліфта № 4 на 3-му під’їзді Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Ремонт реставраційний».
Робочий проект був розроблений ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ІЗОБУД».
При обранні процедури закупівлі Замовник керувався пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера за номером оголошення UA-2019-11-07-003220-b за результатами якого укладений договір від 13.12.2019 № 29/19-КР.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021 17:15
Оскарження наміру укласти договір: 18 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Коригування проектно-кошторисної документації «Заміна пасажирського ліфта № 4 на 3-му під’їзді Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Ремонт реставраційний», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані Роботи здійснюється у безготівковій формі протягом 15 робочих днів з моменту отримання ПКД та оригіналу позитивного експертного звіту на ПКД, на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

07 жовтня 2021 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2021 17:11
Обґрунтування.pdf
07 жовтня 2021 17:11
UA-2019-11-07-003220-b-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІЗОБУД"
#37313199
Переможець 304 851,95
UAH з ПДВ
07 жовтня 2021 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2021 17:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІЗОБУД"
#37313199
304 851,95
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2022 17:35
Звіт про виконання договору.pdf укладений
22 січня 2022 17:34
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:16
Додаткова угода від 20.12.2021 №1.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:12
Повідомлення про внесення змін - 1.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 11:56
Договір від 18.10.2021 №09_21-КР.pdf укладений
20 жовтня 2021 11:55

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 18:46
259 844,95 UAH UA448201720343110001000001910
УАБ ГФД СКМ України
UA433808050000000026003447613
ТОВ "Будівельна компанія ""Ізобуд"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. На підставі позитивного експертного звіту від 18.11.2021 р. № 1320-21Е щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом коригування проєктно-кошторисної документації «Заміна пасажирського ліфта №4 на 3-му під’їзді Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Ремонт реставраційний» відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п.п. 2.4., 2.11., 8.2. Договору Сторони домовились зменшити вартість Робіт по коригуванню проєктно-кошторисної документації у сумі 45 007,00 грн. (сорок п’ять тисяч сім гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ 7 501,17 грн. (сім тисяч п’ятсот одна гривня 17 коп.), та викласти п. 2.1. Договору у новій редакції: «2.1. Вартість Робіт по коригуванню ПКД згідно цього Договору визначена на підставі Договірної ціни та кошторисів до неї (Додаток № 3), які є невід’ємною частиною даного Договору, та складає 259 844,95 грн. (двісті п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот сорок чотири гривні 95 копійок), в тому числі ПДВ у розмірі 43 307,49 грн. (сорок три тисячі триста сім гривень 49 копійок).».
Номер договору про закупівлю: 09/21-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 259 844,95
UAH (в тому числі ПДВ 43 307,49 UAH)