Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об’єкту: «Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: с. Більськ, вул. Миру, 10 під музей Комунальної установи «Історико-культурний заповідник «Більськ» Полтавської обласної ради з адміністративними приміщеннями та благоустроєм території»
Очікувана вартість
12 147 479,00 UAH
UA-2021-10-07-014604-b 60681e42135a41038cdc3a3bdd1a0b32
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Єгорова

+380532560631 yehorova999@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ірина Єгорова
+380532560631
yehorova999@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури: ст. 13 та п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021 17:10
Оскарження наміру укласти договір: 18 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації (далі - Департамент) одержав від Експертної організації Філія ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Полтавській області Експертний звіт від 27 вересня 2021 року № 17-0291/01-21 щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: с. Більськ, вул. Миру, 10 під музей Комунальної установи «Історико-культурний заповідник «Більськ» Полтавської обласної ради з адміністративними приміщеннями та благоустроєм території. Коригування».
Між Департаментом та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будімперія 2017» укладено договір № 03-21/2 від 12.01.2021 на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: с. Більськ, вул. Миру, 10 під музей Комунальної установи «Історико-культурний заповідник «Більськ» Полтавської обласної ради з адміністративними приміщеннями та благоустроєм території» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
В ході розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: с. Більськ, вул. Миру, 10 під музей Комунальної установи «Історико-культурний заповідник «Більськ» Полтавської обласної ради з адміністративними приміщеннями та благоустроєм території. Коригування», виникла необхідність виконання додаткових робіт, не зазначених у початковому проекті, очікувана вартість яких становить 12 147 479,00 грн. з ПДВ.
Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Керуючись ст. 13 та п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, для закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: с. Більськ, вул. Миру, 10 під музей Комунальної установи «Історико-культурний заповідник «Більськ» Полтавської обласної ради з адміністративними приміщеннями та благоустроєм території» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) потрібно застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи, по об’єкту: «Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: с. Більськ, вул. Миру, 10 під музей Комунальної установи «Історико-культурний заповідник «Більськ» Полтавської обласної ради з адміністративними приміщеннями та благоустроєм території»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38610, Україна, Полтавська область, с. Більськ, вул. Миру, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 червня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 70
Виконання робіт Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

07 жовтня 2021 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2021 17:03
Більськ 27.09.2021.pdf
07 жовтня 2021 17:03
r_50_СД_СВР.xls
07 жовтня 2021 17:03
r_50_СД_ВОБ.xls

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-05-03-000006 ● 1856b8e84c8b45d5a2dcd1733c69a08b
  • Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2022 13:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.05.2022 №7-з

Івано-Франківськ



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 31.03.2022 №003100-18/2570-2022

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.05.2022 № 7-з

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу



№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-10-07-014604-b 07.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 травня 2022
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІМПЕРІЯ 2017"
#41543893
Переможець 12 147 453,60
UAH з ПДВ
07 жовтня 2021 17:10

Документи

07 жовтня 2021 17:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2021 17:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІМПЕРІЯ 2017"
#41543893
12 147 453,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2021 17:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2022 10:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:55
Д.У. 3 Більськ.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:20
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 09:49
Договір підряду дод.роботи.PDF укладений
19 жовтня 2021 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/146
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2021 — 28 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 620 561,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 436 760,20 UAH)