Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Єгорова +380532560631 yehorova999@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 17:10 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 жовтня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Між Департаментом та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будімперія 2017» укладено договір № 03-21/2 від 12.01.2021 на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: с. Більськ, вул. Миру, 10 під музей Комунальної установи «Історико-культурний заповідник «Більськ» Полтавської обласної ради з адміністративними приміщеннями та благоустроєм території» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
В ході розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: с. Більськ, вул. Миру, 10 під музей Комунальної установи «Історико-культурний заповідник «Більськ» Полтавської обласної ради з адміністративними приміщеннями та благоустроєм території. Коригування», виникла необхідність виконання додаткових робіт, не зазначених у початковому проекті, очікувана вартість яких становить 12 147 479,00 грн. з ПДВ.
Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Керуючись ст. 13 та п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, для закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: с. Більськ, вул. Миру, 10 під музей Комунальної установи «Історико-культурний заповідник «Більськ» Полтавської обласної ради з адміністративними приміщеннями та благоустроєм території» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) потрібно застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 | |
Виконання робіт | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
07 жовтня 2021 17:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 17:03 |
Більськ 27.09.2021.pdf | |
07 жовтня 2021 17:03 |
r_50_СД_СВР.xls | |
07 жовтня 2021 17:03 |
r_50_СД_ВОБ.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-03-000006 ● 1856b8e84c8b45d5a2dcd1733c69a08b
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2022 13:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.05.2022 №7-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 31.03.2022 №003100-18/2570-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.05.2022 № 7-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-10-07-014604-b 07.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІМПЕРІЯ 2017" #41543893 |
Переможець |
12 147 453,60
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 17:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2022 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:55
|
Д.У. 3 Більськ.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 09:49
|
Договір підряду дод.роботи.PDF | укладений |
19 жовтня 2021 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-21/146 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |