Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для початкової школи (НУШ)
Очікувана вартість
37 200,00 UAH
UA-2021-10-07-014432-b ab14d7c0b596428b90fd6fccb434a80a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Куценко

+380972257398 zatishne.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗАТИШНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43944393
Місцезнаходження: 52363, Україна , Дніпропетровська обл., Криничанський р-н, село Затишне, вул.Центральна, будинок 09
Контактна особа: Катерина Куценко
+380972257398
zatishne.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2021 16:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2021 16:53
Початок аукціону: 26 жовтня 2021 12:15
Очікувана вартість: 37 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 186,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Обладнання для початкової школи (НУШ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52363, Україна, Дніпропетровська область, с. Затишне, вул. Центральна, 09
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2021 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2021 16:55
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-07-014432-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3363515956
Дата подання: 03 листопада 2021 11:59
Оскарження рішення замовника
Шановний Замовнику ! Просимо Вас скасувати відхилення Прозиції по закупівлі uA-2021-10-07-014432-b, Учасника ФОП Левчук О.Е. згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 25 від 02.11.2021р.. Причина відхилення: "Учасником запропоновано товар , який не відповідає моделі предмета закупівлі згідно оголошення ". Інформуємо Вас, що згідно опублікованого оголошення про закупівлю не вказано вимоги, що еквіваленти моделі не приймаються. Учасником ФОП Левчук О.Е. з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015року, було запропоновано еквівалент моделі L3100, а саме L3151, що є більш сучасною, удосконаленою моделлю з WI-FI , інші технічні характеристики та візуальні є рівні моделі L3100 за конкурентну ціну та у відповідності до вимог Замовника до предмету закупівлі . Звертаємо Вашу увагу на те, що публічні закупівлі, у тому числі допорогові закупівлі, здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Своїм рішенням Замовник порушує дані принципи, а особливо прицип - максимальна економія та ефектиіність, адже відхиляє можливість придбання якісного , більш сучасного модельного ряду за конкурентною ціною , не зберігаючи державні кошти та кошти платників податків, Враховуючи вище сказане просимо Вас скасувати рішення Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 25 від 02.11.2021р. та визнати ФОП Левчук О.Е. переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2021 12:22
Шановний учасник! Згідно оголошення, нами як замовником не вказувалося, що учасник може надати еквівалент. Згідно п.4 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено що: "замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників" тобто, вимагати чи ні еквівалент це право замовника, а не обов'язок.
Також хочемо зазначити, що згідно п.7 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" "У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі". В період уточнень від Вас чи інших учасників не надходило запитань або вимог щодо предмета закупівлі (моделі, характеристик чи ін.), чи вимоги додати формулювання "або еквівалент", отже на момент подачі пропозицій всі учасники були згодні з вимогами в Оголошені до закупівлі.
Отже на підставі вище зазначеного, та оскільки у нас прописана конкретна модель, нажаль ми не можемо придбати будь-яку іншу модель чи марку.
Ми, як замовник зацікавлені в придбані якіснішого та дешевшого товару, але не порушуючи законодавства України.

Документи подані скаржником

03 листопада 2021 11:59
скарга 03.11.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" 33 600,00
UAH з ПДВ
33 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРУТЬКО МИРОСЛАВА ВАЛЕРІЇВНА" 37 000,00
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2021 13:19
Електронний підпис
21 жовтня 2021 13:18
L3150_L3151_DoC.pdf
21 жовтня 2021 13:18
Паспорт.pdf
21 жовтня 2021 13:18
договір погоджений.pdf
21 жовтня 2021 13:18
Досвід 2020р.pdf
21 жовтня 2021 13:18
Виписка з ЄДР.pdf
21 жовтня 2021 13:18
Витяг.pdf
21 жовтня 2021 13:18
Витяг 02.09.2021.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2021 13:12
Електронний підпис
20 жовтня 2021 13:10
Додаток 3 (Договір).pdf
20 жовтня 2021 13:10
Додаток 5.pdf
20 жовтня 2021 13:10
Уставні.pdf
20 жовтня 2021 13:10
Технічна частина.pdf
20 жовтня 2021 13:10
Кваліфікація.pdf
20 жовтня 2021 13:10
Цінова пропозиція.pdf
20 жовтня 2021 13:10
Уставні (копіі).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ"

ФОП "КРУТЬКО МИРОСЛАВА ВАЛЕРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ"
#3363515956
Відхилено 33 600,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 17:08
ФОП "КРУТЬКО МИРОСЛАВА ВАЛЕРІЇВНА"
#3306704727
Переможець 37 000,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 15:10

Документи

02 листопада 2021 17:08
Електронний підпис
02 листопада 2021 17:06
Протокол № 25.PDF

Документи

08 листопада 2021 15:10
Електронний підпис
08 листопада 2021 15:09
Протокол № 27.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРУТЬКО МИРОСЛАВА ВАЛЕРІЇВНА"
#3306704727
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2021 15:10
Електронний підпис
08 листопада 2021 15:09
Протокол № 27.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 10:14
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 14:55
Додаткова угода № 1.PDF зміни до договору
02 грудня 2021 14:28
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 09:13
Договір 115.21.PDF укладений
16 листопада 2021 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 115/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 37 000,00
UAH