Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання для початкової школи (НУШ)
Очікувана вартість
37 200,00 UAH
UA-2021-10-07-014432-b ● ab14d7c0b596428b90fd6fccb434a80a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗАТИШНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43944393 |
Місцезнаходження: | 52363, Україна , Дніпропетровська обл., Криничанський р-н, село Затишне, вул.Центральна, будинок 09 |
Контактна особа: |
Катерина Куценко +380972257398 zatishne.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2021 16:52 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2021 16:53 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2021 12:15 |
Очікувана вартість: | 37 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 186,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Обладнання для початкової школи (НУШ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52363, Україна, Дніпропетровська область, с. Затишне, вул. Центральна, 09
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 листопада 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2021 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 16:55 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-07-014432-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3363515956
Дата подання: 03 листопада 2021 11:59
Оскарження рішення замовника
Шановний Замовнику ! Просимо Вас скасувати відхилення Прозиції по закупівлі uA-2021-10-07-014432-b, Учасника ФОП Левчук О.Е. згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 25 від 02.11.2021р.. Причина відхилення: "Учасником запропоновано товар , який не відповідає моделі предмета закупівлі згідно оголошення ". Інформуємо Вас, що згідно опублікованого оголошення про закупівлю не вказано вимоги, що еквіваленти моделі не приймаються. Учасником ФОП Левчук О.Е. з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015року, було запропоновано еквівалент моделі L3100, а саме L3151, що є більш сучасною, удосконаленою моделлю з WI-FI , інші технічні характеристики та візуальні є рівні моделі L3100 за конкурентну ціну та у відповідності до вимог Замовника до предмету закупівлі . Звертаємо Вашу увагу на те, що публічні закупівлі, у тому числі допорогові закупівлі, здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Своїм рішенням Замовник порушує дані принципи, а особливо прицип - максимальна економія та ефектиіність, адже відхиляє можливість придбання якісного , більш сучасного модельного ряду за конкурентною ціною , не зберігаючи державні кошти та кошти платників податків, Враховуючи вище сказане просимо Вас скасувати рішення Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 25 від 02.11.2021р. та визнати ФОП Левчук О.Е. переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2021 12:22
Шановний учасник! Згідно оголошення, нами як замовником не вказувалося, що учасник може надати еквівалент. Згідно п.4 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено що: "замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників" тобто, вимагати чи ні еквівалент це право замовника, а не обов'язок.
Також хочемо зазначити, що згідно п.7 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" "У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі". В період уточнень від Вас чи інших учасників не надходило запитань або вимог щодо предмета закупівлі (моделі, характеристик чи ін.), чи вимоги додати формулювання "або еквівалент", отже на момент подачі пропозицій всі учасники були згодні з вимогами в Оголошені до закупівлі.
Отже на підставі вище зазначеного, та оскільки у нас прописана конкретна модель, нажаль ми не можемо придбати будь-яку іншу модель чи марку.
Ми, як замовник зацікавлені в придбані якіснішого та дешевшого товару, але не порушуючи законодавства України.
Також хочемо зазначити, що згідно п.7 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" "У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі". В період уточнень від Вас чи інших учасників не надходило запитань або вимог щодо предмета закупівлі (моделі, характеристик чи ін.), чи вимоги додати формулювання "або еквівалент", отже на момент подачі пропозицій всі учасники були згодні з вимогами в Оголошені до закупівлі.
Отже на підставі вище зазначеного, та оскільки у нас прописана конкретна модель, нажаль ми не можемо придбати будь-яку іншу модель чи марку.
Ми, як замовник зацікавлені в придбані якіснішого та дешевшого товару, але не порушуючи законодавства України.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" #3363515956 |
Відхилено |
33 600,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 17:08
|
ФОП "КРУТЬКО МИРОСЛАВА ВАЛЕРІЇВНА" #3306704727 |
Переможець |
37 000,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2021 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 14:55
|
Додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2021 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 09:13
|
Договір 115.21.PDF | укладений |
16 листопада 2021 09:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 115/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |