Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
1 935 000,00 UAH
UA-2021-10-07-013930-b 5725287455c04b0093d0f7db79b8065b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Лохманюк

+380681387756 svitlanapetrivna1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, молоді та спорту виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05396534
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 89
Контактна особа: Світлана Лохманюк
+380681387756
svitlanapetrivna1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Уповноваженою особою Управління культури, молоді та спорту виконавчого комітету Ковельської міської ради 17 серпня 2021року було оголошено процедуру закупівлі «Природний газ» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-17-007495-a), проте було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені. 03 вересня 2021року Замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-03-002812-c), проте знову ж таки було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. У зв’язку з вищевикладеним та згідно п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідне застосування переговорної процедури, щодо предмету закупівлі Природний газ (код ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021 16:39
Оскарження наміру укласти договір: 18 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38700 метри кубічні
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, Межі балансової належності об'єктів Споживача
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок по оплаті місячної вартості здійснюється за розрахунковий період до 10 числа місяця, наступного за місяцем постачання газу, на підставі виставленого Постачальником рахунку на оплату та Акту приймання-передачі природного газу Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

07 жовтня 2021 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2021 16:37
Повідомлення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-29-000009 ● 2fe6fb2159a2467f8d529856545590fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2021 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 №742
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток № 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 №742
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-07-013930-b від 07.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-02 14:32:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Природний газ», код ДК 021:2015 – 09120000-6 — Газове паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-07-013930-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

2) Згідно інформації в обґрунтуванні застосування переговорної процедури зазначено підстава для застосування - пункт 1 частини 2 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Управлінням культури, молоді та спорту виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) було двічі відмінені відкриті торги за номерами UA-2021-08-17-007495-a та UA-2021-09-03-002812-c. Разом з тим, згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником було оголошено та в подальшому відмінено відкриті торги на закупівлю природного газу (код ДК 021:2015 – 09120000-6 — Газове паливо) за номером UA-2021-09-20-001933-b у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Враховуючи вищезазначене, просимо надати аргументовані пояснення з підтверджуючими документами щодо відміни процедури закупівель за номером UA-2021-09-20-001933-b?

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-06 17:39:35

Пояснення на запит ДАСУ від 02 грудня 2021року про надання пояснень щодо закупівлі UA-2021-10-07-013930-b від 07.10.2021

Пояснення на запит ДАСУ від 02 грудня 2021року про надання пояснень щодо закупівлі UA-2021-10-07-013930-b від 07.10.2021

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що зауваження з приводу закупівлі враховані та здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою за організацію та проведення закупівель. Зобов’язуємось дотримуватися норм чинного законодавства та в майбутньому не допускати порушень у сфері закупівель.

2021-12-15 09:33:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено невідповідність принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності здійснення закупівель визначеного у статті 5 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ"
#39589216
Переможець 1 935 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2021 16:39

Документи

07 жовтня 2021 16:39
Електронний підпис
07 жовтня 2021 16:38
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2021 16:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ"
#39589216
1 935 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2021 16:39
Електронний підпис
07 жовтня 2021 16:38
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 13:47
Додаткова угода.PDF укладений
02 грудня 2021 13:47
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2021 13:33
Додаткова угода.PDF зміни до договору
23 жовтня 2021 13:32
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 15:43
Договір №41FB437-10997-21.pdf укладений
20 жовтня 2021 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 41FB437-10997-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2021 — 31 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 289 076,29
UAH (в тому числі ПДВ 48 179,38 UAH)