Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, молоді та спорту виконавчого комітету Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05396534 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 89 |
Контактна особа: |
Світлана Лохманюк +380681387756 svitlanapetrivna1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 16:39 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 жовтня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок по оплаті місячної вартості здійснюється за розрахунковий період до 10 числа місяця, наступного за місяцем постачання газу, на підставі виставленого Постачальником рахунку на оплату та Акту приймання-передачі природного газу | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
07 жовтня 2021 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 16:37 |
Повідомлення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000009 ● 2fe6fb2159a2467f8d529856545590fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 №742
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток № 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 №742
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-07-013930-b від 07.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 14:32:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Природний газ», код ДК 021:2015 – 09120000-6 — Газове паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-07-013930-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Згідно інформації в обґрунтуванні застосування переговорної процедури зазначено підстава для застосування - пункт 1 частини 2 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Управлінням культури, молоді та спорту виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) було двічі відмінені відкриті торги за номерами UA-2021-08-17-007495-a та UA-2021-09-03-002812-c. Разом з тим, згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником було оголошено та в подальшому відмінено відкриті торги на закупівлю природного газу (код ДК 021:2015 – 09120000-6 — Газове паливо) за номером UA-2021-09-20-001933-b у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Враховуючи вищезазначене, просимо надати аргументовані пояснення з підтверджуючими документами щодо відміни процедури закупівель за номером UA-2021-09-20-001933-b?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-06 17:39:35
Пояснення на запит ДАСУ від 02 грудня 2021року про надання пояснень щодо закупівлі UA-2021-10-07-013930-b від 07.10.2021
Пояснення на запит ДАСУ від 02 грудня 2021року про надання пояснень щодо закупівлі UA-2021-10-07-013930-b від 07.10.2021
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що зауваження з приводу закупівлі враховані та здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою за організацію та проведення закупівель. Зобов’язуємось дотримуватися норм чинного законодавства та в майбутньому не допускати порушень у сфері закупівель.
2021-12-15 09:33:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено невідповідність принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності здійснення закупівель визначеного у статті 5 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" #39589216 |
Переможець |
1 935 000,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 13:47
|
Додаткова угода.PDF | укладений |
02 грудня 2021 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2021 13:33
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
23 жовтня 2021 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2021 15:43
|
Договір №41FB437-10997-21.pdf | укладений |
20 жовтня 2021 15:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 41FB437-10997-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |