Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Контактна особа: |
Голяк О.Г. +380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2021 13:39 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2021 13:39 |
Очікувана вартість: | 4 038 384,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів
гідродинамічна промивка трубопроводів зовнішньої каналізації діаметром 150-800мм, очищення колодязів глибиною до 9м від мулистих відкладень, коренів дерев, гілля, каміння та ін. , також збір твердих/м’яких відходів IV -го класу небезпеки з їх утилізацією та аварійна прочистка каналізаційних колекторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2021 16:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 16:29 |
Додаток 4 (проект договору).doc | |
07 жовтня 2021 16:25 |
Додаток 1 Технічне завдання.doc | |
07 жовтня 2021 16:24 |
ТД -07.10.21-послуги.docx | |
07 жовтня 2021 16:24 |
Додаток 2.Перелік документів.doc | |
07 жовтня 2021 16:24 |
Додаток 3.Вимоги ст.17.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-17-000028 ● 1e2013f2b63b4eccbddd8303a69ce685
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2022 14:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.11.2022
№ 53-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.11.2022 №53-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
23. UA-2021-10-07-013263-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-29 13:35:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «гідродинамічна промивка трубопроводів зовнішньої каналізації діаметром 150-800мм, очищення колодязів глибиною до 9м від мулистих відкладень, коренів дерев, гілля, каміння та ін. , також збір твердих/м’яких відходів IV -го класу небезпеки з їх утилізацією та аварійна прочистка каналізаційних колекторів» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-07-013263-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-02 14:22:11
Відповідь на запит про надання пояснень
Обгрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі –Постанова). Відповідно до пункту 1 Постанови, Кабінет Міністрів України затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком до цієї Постанови.
Пунктом 4.1 вищевказаної Постанови передбачено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі для наступних категорій Замовників;
1)Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня),
2) Суб’єктам господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до Статуту Комунального підприємства «Кривбасводоканал», підприємство є комунальним підприємством, яке засновано на комунальній власності територіальної громади міста та здійснює закупівлі як Замовник, що здійснює діяльність в одній або декількох сферах господарювання, зокрема, забезпечення виробництва, транспортування та постачання питної води, забезпечення функціонування централізованого водовідведення та здійснює закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» за власні кошти, отримані від господарської діяльності підприємства. На офіційному сайті ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ- https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html - є відповідний перелік суб’єктів господарювання державного сектору економіки «Суб’єкти господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), станом на 01.04.2022», в якому КП «Кривбасводоканал» відсутній.
Виходячи з викладеного, можна зробити висновок, що наведена вище постанова Кабінету Міністрів України розповсюджує свою дію імперативно лише на розпорядників коштів державного бюджету та суб’єктів господарювання державного сектору економіки, а з урахуванням того, що комунальне підприємство не належить до жодної з визначених категорій, та зазначена закупівля здійснюється за власні кошти підприємства, немає підстав для формування та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до пункту 4.1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) .Відповідно до вищевикладеного КП «Кривбасводоканал» не зобов’язаний оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат.
КП «Кривбасводоканал», при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, використовує затверджену Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель Prozorro, тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Надання інформації про усунення порушення замовником
зобов’язання за договором про закупівлю від 15.11.2021 року № 195-ВЕВ припинені.
2022-12-13 13:29:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Екологічна Компанія "СЛОН" |
4 038 384,00
UAH з ПДВ
|
4 018 184,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОВЧЕГ-КР" |
4 038 384,00
UAH з ПДВ
|
4 038 384,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Екологічна Компанія "СЛОН" #42513461 |
Переможець |
4 018 184,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2021 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2022 13:53
|
ДУ 195-ВЕВ.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2022 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 10:08
|
195-ВЕВ.PDF | укладений |
16 листопада 2021 10:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зупинення дії Договору про закупівлю послуг №195-ВЕВ від 15.11.2021р. враховуючи встановлені під час проведення моніторингу порушення законодавства у сфері публічних закупівель |
Номер договору про закупівлю: | 195-ВЕВ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 до договору про закупівлю послуг №195-ВЕВ від 15.11.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 листопада 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 952 221,83
UAH (в тому числі ПДВ 325 370,31 UAH)
|