Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світлодіодні панелі
Очікувана вартість
11 320,00 UAH
UA-2021-10-07-011531-b ● 4550fa26f3a54dc1ac2a3905eba52510
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Контактна особа: |
Катерина Халатян +380634075064 ekaterinakh644@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2021 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2021 12:31 |
Очікувана вартість: | 11 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Світлодіодна панель(універсальна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 31524120-2 — Настельні світильники
10 штуки
Світлодіодна панель (вбудована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 31524120-2 — Настельні світильники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2021 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 15:31 |
Додаток_2_-_Проект_договору.docx | |
07 жовтня 2021 15:31 |
Додаток__1_-_Технiчнi,_якiснi_та_кiл_кiснi_вимоги.doc | |
07 жовтня 2021 15:30 |
Оголошення_про_проведення_закупiвлi.doc | |
07 жовтня 2021 15:30 |
Додаток_3_-_Вимоги_до_учасникiв.docx | |
07 жовтня 2021 15:30 |
Додаток_4_-_Iнформацiйна_довiдка.doc | |
07 жовтня 2021 15:30 |
Додаток_5_-_Пропозицiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 13 жовтня 2021 18:14
Шановний Замовнику! Посилаючись на моделі бажаних панелей, ви зазначаєте вимоги до терміну служби - не менше 50000 годин для кожної з моделей. Зауважимо, що виробник моделі DELUX CFQ LED 45 36W 6500K (595*595) призм зазначає термін служби 20000 годин, а гарантійний термін - 12 місяців від виробника (https://delux.ua/ru/product-catalog/product/6128-led-svitilnik-ofisniy-delux-cfq-led-45-36w-6500k-595*595-prizmatik).
Виробник Feron AL2118 36W 4000K - 25000 годин (https://feron.ua/svetilniki/svetodiodnye-paneli/svetodiodnaya-panel-feron-al2118-36w-6400k-32941-1/, інструкція).
Приведіть вимоги зазначених параметрів до значень прикладів, на які ви посилаєтесь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 13 жовтня 2021 18:20
Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить умову "- поставка товару на всі заклади здійснюється з підписання акту приймання-передачі Товару у присутності Постачальника або його представника.". Ситуація з пандемією COVID-19 тільки погіршується, переміщення обмежується, області - в червоних зонах; на дворі 21 століття з безліччю електронних засобів комунікацій та передачі даних на відстані. Вимагаємо прибрати вимогу присутності постачальника та/або представника постачальника при підписанні акту приймання-передачі Товару як дискримінаційну!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Незрозумілі вимоги
Дата подання: 13 жовтня 2021 18:25
Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розділ ІІ п.6 "Лист-гарантія щодо можливості надання послуг з транспортування, розвантаження, збірки та розстановки меблів у рамках договору поставки своїми силами та за власний рахунок." Які ми меблі будемо збирати та розставляти?
Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розділ ІІ п.8 "Лист-гарантія про гарантійний термін на товар не менше 24 місяців." Питання задано раніше - гарантія від виробника, на якого ви посилаєтеся, складає 12 місяців (в іншого - 24 місяці).
Внесіть, будь ласка зміни в тендерну документацію, приведіть у відповідність до ваших же вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 жовтня 2021 16:38 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
18 жовтня 2021 16:38
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2021 16:37
|
Рішення про відміну закупівлі від 18.10.2021 року -світлодіодна панель.docx |