Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світлодіодні панелі
Очікувана вартість
11 320,00 UAH
UA-2021-10-07-011531-b 4550fa26f3a54dc1ac2a3905eba52510
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Халатян

+380634075064 ekaterinakh644@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Катерина Халатян
+380634075064
ekaterinakh644@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2021 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2021 23:59
Початок аукціону: 22 жовтня 2021 12:31
Очікувана вартість: 11 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Світлодіодна панель(універсальна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 31524120-2 — Настельні світильники
10 штуки
Світлодіодна панель (вбудована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 31524120-2 — Настельні світильники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 13 жовтня 2021 18:14
Шановний Замовнику! Посилаючись на моделі бажаних панелей, ви зазначаєте вимоги до терміну служби - не менше 50000 годин для кожної з моделей. Зауважимо, що виробник моделі DELUX CFQ LED 45 36W 6500K (595*595) призм зазначає термін служби 20000 годин, а гарантійний термін - 12 місяців від виробника (https://delux.ua/ru/product-catalog/product/6128-led-svitilnik-ofisniy-delux-cfq-led-45-36w-6500k-595*595-prizmatik). Виробник Feron AL2118 36W 4000K - 25000 годин (https://feron.ua/svetilniki/svetodiodnye-paneli/svetodiodnaya-panel-feron-al2118-36w-6400k-32941-1/, інструкція). Приведіть вимоги зазначених параметрів до значень прикладів, на які ви посилаєтесь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 13 жовтня 2021 18:20
Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить умову "- поставка товару на всі заклади здійснюється з підписання акту приймання-передачі Товару у присутності Постачальника або його представника.". Ситуація з пандемією COVID-19 тільки погіршується, переміщення обмежується, області - в червоних зонах; на дворі 21 століття з безліччю електронних засобів комунікацій та передачі даних на відстані. Вимагаємо прибрати вимогу присутності постачальника та/або представника постачальника при підписанні акту приймання-передачі Товару як дискримінаційну!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Незрозумілі вимоги
Дата подання: 13 жовтня 2021 18:25
Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розділ ІІ п.6 "Лист-гарантія щодо можливості надання послуг з транспортування, розвантаження, збірки та розстановки меблів у рамках договору поставки своїми силами та за власний рахунок." Які ми меблі будемо збирати та розставляти? Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розділ ІІ п.8 "Лист-гарантія про гарантійний термін на товар не менше 24 місяців." Питання задано раніше - гарантія від виробника, на якого ви посилаєтеся, складає 12 місяців (в іншого - 24 місяці). Внесіть, будь ласка зміни в тендерну документацію, приведіть у відповідність до ваших же вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 жовтня 2021 16:38
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель