Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13 |
Контактна особа: |
Дмитро Жуков +380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2021 13:28 |
Очікувана вартість: | 3 342 101,59 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 045,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) – тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 260,00 грн; (сто тисяч двісті шістдесят гривень) Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком), оформлена згідно до діючого законодавства. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Банківські реквізити ДП «МТП «Южний» п/р Замовника: №UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЄДРПОУ ДП «МТП «Южний» 04704790. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерних пропозицій, або надане учасником забезпечення тендерних пропозицій не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Увага!!! Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року №639. Банківська гарантія повинна бути оформлена у чіткій відповідності до «Форми забезпечення тендерної пропозиції», та відповідати «Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції» затвердженим Наказом № 2628 від 14.12.2020 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100260 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави на п/р Замовника: №UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЕДРПОУ ДП «МТП «Южний» 04704790. - розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5 % (п’ять відсотків) вартості договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює розрахунок за кожну окрему надану послугу протягом 60 (шістдесяти) банківських днів після підписання сторонами відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, згідно виставленого Виконавцем рахунку шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на рахунок Виконавця.(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти). Додаткова інформація щодо закупівлі: Назва предмету закупівлі: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки. Місце надання послуг: спеціалізована ремонтна база Виконавця, територія ДП «МТП «Южний». Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій : Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації. Кількість: 9 послуг. Надання послуг протягом 2021-2022 років. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2021 14:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 14:27 |
ДОДАТОК 2.docx | |
07 жовтня 2021 14:27 |
ТД.docx | |
07 жовтня 2021 14:27 |
ДОДАТОК 3.doc | |
07 жовтня 2021 14:27 |
ДОДАТОК 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно з закупівлєю №14102154 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Послуги з ремонту та діагностики електродвигунів приводів конвеєрів комплексу вагоноперекидачів та ремонту електродвигунів портальних кранів.
Замовник ДП МТП «Порт Южний» закупає послугу з ремонту високовольтних та низьковольтних електродвигунів, якщо замовник зацікавлений у якісному виконанні ремонту вимагаємо додати до пунктів 2.2.1 та 2.2.2 Додатку 1, наступні змiни:
До пункту 2.2.1, так як виконується ремонт високовольтних електродвигунів, додати наступне електрообладнання, необхідне для якісного випробування електродвигунів - Надати копії документів про наявність стендів для випробування електрообладнання та свідоцтв, що підтверджують їх атестацію(Стенд випробування електричних машин постійного та змінного струму напругою до 1000В; Установка міцності ізоляції електричних машин; Стенд випробування електричних машин змінного струму понад 1000В; Установка випробування міцності ізоляції електричних машин; Стенд високовольтний стаціонарний СВС-35; Апарат випробувальний діодний; Прилад для випробування електричної міцності виткової ізоляції обмоток. А також документально підтвердити наявнiсть додаткової технологічної документації: ремонтної документації, методики випробувань вiдремонтованого обладнання, технології ремонту.
Для підтвердження кваліфікованих співробітників які будуть виконувати ремонт електродвигунів, вимагаємо п. 2.2.2 викласти у наступній редакції: «Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник надає довідку складену учасником в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги, зокрема: майстер або керівник, з групою електробезпеки V до та вище 1000 В – не менше двох; обмотувальник електричних машин, з групою електробезпеки ІV до та вище 1000 В – не менше двох; електрослюсар, з групою електробезпеки ІІІ до та вище 1000 В – не менше двох, з додаванням до неї наступних документів:
- копії протоколів (окремих сторінок журналу) з перевірки знань з електробезпеки працівників які зазначені в Довідці згідно НПАОП 40.1-1.21-98 (або еквівалент);
- копії протоколів перевірки знань з охорони праці, працівників які зазначені в Довідці, наступних нормативних документів з охорони праці: НПАОП 0.00 -1.15-07, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-1.12-01 (або еквівалент);
Вищезазначені працівники, повинні мати кваліфікаційні документи встановленого зразка (посвідчення або ін.), які підтверджують необхідну кваліфікацію та є дійсними. Копії кваліфікаційних документів надаються Учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції. Якщо строк дії кваліфікаційних документів у працівників завершується до закінчення терміну надання кожної окремої послуги, Виконавець повинен надати Замовнику завірену копію нових діючих документів до початку її надання.
Наявність вищезазначених працівників відповідної кваліфікації повинно підтверджуватись Учасником процедури копією штатного розкладу підприємства або іншими документами, що підтверджують трудові відносини учасника з цими працівниками.»
Виходячи з вищевикладеного, Вашу пропозицію стосовно внесення змін до тендерної документації вважаємо необґрунтованою та залишаємо без розгляду.
Скарги до процедури
Дата подання: 09 листопада 2021 09:48
Дата подання: 06 січня 2022 10:33
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-30-000003 ● b2f20391cdeb49d495d2e15e65c5d90f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2022 10:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.06.2022 № 24-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 30.06.2022 № 24-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2021-10-07-009198-b, яку проведено ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ «ЮЖНИЙ» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-07-009198-b : Органом державного фінансового контролю за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення ч. 16 ст. 29 Закону та ч. 9 ст. 26 Закону, п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. При проведенні процедури закупівлі учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ" було подано скаргу щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження). Предметом розгляду Органу оскарження було дотримання Замовником вимог ч.16 ст. 29 Закону та ч. 9 ст. 26 Закону, п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону про що зазначається у Рішенні №26195-р/пк-пз від 23.11.2021. Враховуючи вище викладене, органом державного фінансового контролю були встановлені порушення щодо тих статей Закону, які були розглянуті раніше органом оскарження. Дії органу державного фінансового контролю порушують умови ч. 12 ст. 8 Закону де чітко зазначено, якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. Також слід зазначити, що у висновку органу державного фінансового контролю не зазначено чіткий та конкретизований опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі, що суперечить п.4 ч.7 ст. 8 Закону. Моніторингом встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 02.11.2021 №117-2Т, Замовником прийнято рішення про визначення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Укрремелектромаш» переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Проте, Замовник, не виявивши невідповідність в документах, які містяться у складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрремелектромаш» та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Висновок не містить перелік виявлених невідповідностей в документах, які містяться у складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрремелектромаш» та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, що унеможливлює Замовника зрозуміти стосовно яких документів моніторингом встановлено невідповідність. Також, моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Укрремелектромаш» не відповідала вимогам пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Звертаємо увагу на те, що державним органом фінансового контролю не зазначено, який саме документ тендерної пропозиції ТОВ «Укрремелектромаш» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чітко не вказано підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрремелектромаш», а лише посилання на пункт 1 частини першої статті 31 Закону, який в свою чергу містить 7 (сім) підстав для відхилення тендерних пропозицій, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону. Системний аналіз приписів статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Порядку № 552 дає підстави дійти висновку про те, що з метою виконання вимоги щодо обґрунтованості висновку органу державного фінансового контролю не достатньо вказати у його змісті на факт відповідного(их) порушення (порушень). Орган державного фінансового контролю зобов`язаний навести опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу закупівлі, а також, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, окремо зазначити структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути в установленому законодавством порядку виявлені порушення, а також зобов`язання щодо їхнього усунення. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їхня обґрунтованість та вмотивованість. Звертаємо увагу, що зазначивши у висновку про наявність порушень норм Закону, орган державного фінансового контролю не конкретизував в чому саме полягає порушення Замовником норм ч.16 ст. 29 Закону та ч. 9 ст. 26 Закону, п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Відповідну правову позицію Верховний Суд висловив, зокрема, у постановах від 10 грудня 2019 року в справі №160/9513/18, від 05 березня 2020 року в справі №640/467/19, від 23 квітня 2020 року в справі №160/5735/19, від 11 червня 2020 року в справі №160/6502/19, від 12 серпня 2020 року в справі №160/11304/19, від 21 січня 2021 року в справах №240/9993/19, №400/4458/19, №420/3411/19 та №480/3179/19, від 28 січня 2021 року в справі №160/12925/19, від 05 лютого 2021 року в справі №160/4347/19, від 19 квітня 2021 року в справі №1.380.2019.006879 та від 13 травня 2021 року в справі №160/13090/19. З такою правовою позицією ДП «МТП «Южний», погодився Верховний суд в своїй постанові від 12.08.2021 № 420/2785/19 задовольняючи касаційну скаргу ДП «МТП «Южний» подану на рішення судів попередніх інстанцій у справі за позовом Державного підприємства «Морський торговельний порт «Южний» до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним і скасування висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до ч.5 ст. 13 Закону «Про судоустрій і статус суддів» висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов’язковими для всіх суб’єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права. Слід звернути увагу, що чинним законодавством не передбачено права органу державного фінансового контролю зобов’язувати суб’єкта перевірки усувати виявлені порушення шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
2022-07-19 15:09:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 26.07.2022 року ДП «МТП «Южний» направив до Одеського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання незаконним та скасування висновку Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-07-009198-b. |
Дата публікації: | 27 липня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 420/10444/22 |
Дата відкриття провадження: | 26 серпня 2022 |
Документи:
30 серпня 2022 13:19
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Укрремелектромаш" |
2 802 000,00
UAH з ПДВ
|
2 608 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ" |
2 974 394,81
UAH з ПДВ
|
2 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬКОНТ ПЛЮС" |
3 282 000,00
UAH з ПДВ
|
3 282 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Укрремелектромаш" #38200215 |
Рішення скасоване |
2 608 800,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 09:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2021 16:37
|
ТОВ "Укрремелектромаш" #38200215 |
Відхилено |
2 608 800,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 12:24
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ" #25021316 |
Переможець |
2 610 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 12:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2021 16:27
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 30 грудня 2021 12:24
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ" #25021316 |
2 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 11:32
|
дод угода № 1 від 30-12-2022 до договору № Т-ВМ-11-22 ТОВ Електропромремонт.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 14:45
|
Т-ВМ-11-22 ТОВ ВКФ ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ.pdf | укладений |
08 лютого 2022 11:10
|
Протокол про подовження строків.pdf | укладений |
08 лютого 2022 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст. 41 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIІІ «Про публічні закупівлі» та п. 9.1 Договору, уклали цю додаткову угоду (далі – Угода) до договору № Т/ВМ-11/22 від 03.02.2022 (далі – Договір) про нижченаведене: Сторони досягли згоди: Продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, але не пізніше ніж по 31.05.2023, в обсязі 399 785,22 грн (Триста дев’яносто дев’ять тисяч сімсот вісімдесят п’ять грн 22 коп.) з ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | Т/ВМ-11/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |