Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з Розроблення проектно-кошторисної документації
Очікувана вартість
1 253 334,00 UAH
UA-2021-10-07-008434-b 088a88487fbc4c41a9ebf5181d4fdd95
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левіна Ірина Андріївна

380970316234 dp-reintegration-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕІНТЕГРАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ"
Код ЄДРПОУ: 43600078
Місцезнаходження: 01196, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл.Лесі Українки, будинок 1
Контактна особа: Левіна Ірина Андріївна
380970316234
dp-reintegration-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 253 334,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


КЕКВ:2610 - Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

Тендерна документація

11 жовтня 2021 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2021 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 18:34
Перелік змін.pdf
11 жовтня 2021 18:33
Оголошення проектно кошторисна зі змінами.doc
11 жовтня 2021 18:32
перелік змін до оголошення .doc
11 жовтня 2021 18:32
Лот 2 проектно кошторисна зі змінами.docx
11 жовтня 2021 18:32
Лот 1 проектно кошторисна зі змінами.docx
07 жовтня 2021 14:15
Лот 2 проектно кошторисна.docx
07 жовтня 2021 14:02
Лот 2 проектно кошторисна.docx
07 жовтня 2021 14:15
Лот 1 проектно кошторисна.docx
07 жовтня 2021 14:02
Лот 1 проектно кошторисна.docx
07 жовтня 2021 14:02
Оголошення проекти.pdf
07 жовтня 2021 14:02
Оголошення проектно кошторисна.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо видів та об'ємів робіт
Дата подання: 08 жовтня 2021 14:03
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 10:32
Доброго дня. Питання щодо одного з видів робіт, а саме "демонтаж (пересування під час виконання відновлювальних робіт) існуючих модульних конструкцій, існуючого сталевого зовнішнього та внутрішнього паркану, тротуару, існуючих перешкод з бетонних блоків". Пересування чи демонтаж? Чи потрібно передбачити монтування конструкцій в іншому місці? Кількість та розмір конструкцій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Передбачати монтування конструкцій в іншому місці не потрібно.
Питання щодо видів та об'ємів робіт
Дата подання: 11 жовтня 2021 14:45
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 16:49
Доброго дня. Дякую за відповідь, однак вона не повна. Надайте відповідь щодо кількісті та розмірів конструкцій; необхідно передбачити демонтаж чи пересування?
Відповідь: Доброго дня. Щодо Ваших запитань, повідомляємо наступне: кількість та розмір конструкцій, демонтаж чи пересування необхідно визначити проектом.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 – Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Облаштування (реконструкція) режимної зони контрольного пункту в’їзду на тимчасово окуповані території у Донецькій області та виїзду з них «Майорське»
Опис предмету закупівлі:
Строк виконання робіт: по Лоту № 1 - строк з моменту підписання договору до отримання Замовником кінцевого результату (виготовлення проектної документації та проходження експертизи) складає 20 календарних днів.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 620 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 400,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Облаштування (реконструкція) режимної зони контрольного пункту в’їзду на тимчасово окуповані території у Донецькій області та виїзду з них «Майорське»; Код визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 71242000-6 – «Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат»
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЖЕНЕРАЛ ПРОЖЕКТ КОМПАНІ" 590 000,00
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2021 16:38
Електронний підпис
20 жовтня 2021 16:37
17. Сертифікати.pdf.p7s.zip
20 жовтня 2021 16:37
6. Статут.pdf.p7s.zip
20 жовтня 2021 16:37
18. Довідка МВД.pdf.p7s.zip
20 жовтня 2021 16:37
6. Копія Статуту.pdf.p7s.zip
20 жовтня 2021 16:37
4. Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s.zip
20 жовтня 2021 16:37
3. Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЖЕНЕРАЛ ПРОЖЕКТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЖЕНЕРАЛ ПРОЖЕКТ КОМПАНІ"
#35237771
Переможець 590 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2021 14:11

Документи

22 жовтня 2021 14:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2021 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЖЕНЕРАЛ ПРОЖЕКТ КОМПАНІ"
#35237771
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2021 14:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 19:01
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 13:54
Протокольне рішення УО № 192.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 13:52
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 13:09
Дог 103-11-21.pdf укладений
01 листопада 2021 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлено, що під час оприлюднення рядку річного плану за ідентифікатором UA-P-2021-10-07-003200-a та в подальшому в оголошенні про проведення закупівлі за ідентифікатором UA-2021-10-07-008434-b по Лоту № 1 за предметом закупівлі «Роботи з Розроблення проектно-кошторисної документації» було допущено технічну (механічну, формальну помилку) під час зазначення коду КЕКВ, а саме було зазначено код КЕКВ: 2610 - Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям), замість іншого коду КЕКВ 3210 - Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям). У зв’язку з чим необхідно розмістити на веб-порталі уповноваженого органу рішення уповноваженої особи щодо виправлення помилки і вважати дійсним у закупівлі код КЕКВ 3210 - Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Вірним вважати КЕКВ 3210 - Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
Номер договору про закупівлю: №103/11-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 590 000,00
UAH