Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
41 475,00 UAH
UA-2021-10-07-006506-b 95cdd4887bb44a03a9cf07f50f1d5319
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрченко Ірина Борисівна

380963360465 kremlit30buhg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №30 "ОЛІМП" ІМЕНІ Н. М. ШЕВЧЕНКО КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24826816
Місцезнаходження: 39626, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Автозаводський район, ПРОВУЛОК ОЛЕГА КОШОВОГО, будинок 3
Контактна особа: Юрченко Ірина Борисівна
380963360465
kremlit30buhg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2021 15:14
Очікувана вартість: 41 475,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 207,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


ДК 021:2015, код 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кг.
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39361, Україна, Полтавська область, Кременчук, провулок Олега Кошового, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
400 кг.
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39631, Україна, Полтавська область, Кременчук, провулок Олега Кошового, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
400 кг.
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39631, Україна, Полтавська область, Кременчук, провулок Олега Кошового, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
2 кг.
часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39631, Україна, Полтавська область, Кременчук, провулок Олега Кошового, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
350 кг.
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39631, Україна, Полтавська область, Кременчук, провулок Олега Кошового, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
40 кг.
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39631, Україна, Полтавська область, Кременчук, провулок Олега Кошового, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
450 кг.
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39631, Україна, Полтавська область, Кременчук, провулок Олега Кошового, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
220 кг.
банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39631, Україна, Полтавська область, Кременчук, провулок Олега Кошового, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2021 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 09:20
Оголошення спрощеної процедури проста.doc
07 жовтня 2021 12:38
Додаток 2.docx
07 жовтня 2021 12:38
Додаток 3 .docx
11 жовтня 2021 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2021 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2021 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 09:20
Оголошення спрощеної процедури проста.doc
08 жовтня 2021 14:42
Оголошення спрощеної процедури проста.doc
07 жовтня 2021 12:38
Оголошення спрощеної процедури проста.doc
07 жовтня 2021 12:38
Додаток 2.docx
07 жовтня 2021 12:38
Додаток 3 .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-07-006506-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3484502959
Дата подання: 29 жовтня 2021 09:34
Щодо відхилення пропозиції ФОП Верменич А.А.
У відповідності до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
На підставі вищезазначеного ФОП Верменич А.А. звертається до Замовника надати додаткову аргументацію щодо відхилення його тендерної пропозиції. У відповідності до п. 5 Додатку 3 до Оголошення спрощеної закупівлі учасник ФОП Верменич А.А. надав у складі своєї тендерної пропозиції сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь – яких організацій харчового ланцюга» так само, як і ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
Додатково повідомляємо, що безпідставно відхиливши пропозицію ФОП Верменич А.А., що є більш економічно вигідною за пропозицію визначеного переможця на 7 564,32 грн. (сім тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні тридцять дві копійки) або на 22,31%, Замовник завищує ціни на придбання продуктів харчування за сприяння своєї уповноваженої особи, що є порушенням конкурентного законодавства у державних закупівлях і підлягає накладанню штрафних санкцій на Замовника та/або уповноважену особу Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2021 09:33
Відповідно до ч.4 статті 14 Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. При оголошенні спрощеної процедури закупівлі, нами були встановлені вимоги до учасників – перелік документів, які учасники повинні надати в складі своєї пропозиції. Одним із документів, що містяться в цьому переліку є ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу». У складі пропозиції ФОП Верменич А.А – не міститься даного документу. Натомість надано ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга». Інформуємо Вас, що відповідно до наказу № 340 ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" скасовано чинність національних стандартів з 01 липня 2021 року: ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ISO 22000:2005, IDT).
Отже, виходячи з вищевказаного, ФОП Верменич А.А не виконав в повному обсязі вимоги до учасників, а саме: пропозиція учасника ФОП Верменич А.А не містить ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу».
Тому, відповідно до ч.13 статті 14 замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
На підставі цього, Ваша пропозиція була відхилена.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-10-29-000001 • 4ed08bfa35724e089b8a76a962d69259
Автор звернення: Верменич Андрій Андрійович
Дата створення звернення: 2021-10-29 10:07
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
У відповідності до п. 5 Додатку 3 до Оголошення спрощеної закупівлі учасник ФОП Верменич А.А. надав у складі своєї тендерної пропозиції сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь – яких організацій харчового ланцюга», ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Але ж Замовник безпідставно відхиляє пропозицію ФОП Верменич А.А., як таку, що не відповідає вимогам Замовника в частині надання сертифіката відповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь – яких організацій харчового ланцюга», таким чином, порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі». До того ж, зазначаємо, що безпідставно відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП Верменич А.А., що є найбільш економічно вигіднішою за пропозицію визначеного переможця на 7 564,32 грн. (сім тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні тридцять дві копійки) або на 22,31% Замовник завищує ціни на придбання продуктів харчування за сприяння своєї уповноваженої особи, що є порушенням конкурентного законодавства у державних закупівлях та нераціонального використання бюджетних коштів.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ" 33 900,00
UAH з ПДВ
33 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДІАДЕМА" 41 464,32
UAH з ПДВ
41 464,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2021 17:58
Електронний підпис
18 жовтня 2021 17:57
IS0 .pdf
18 жовтня 2021 17:57
овощи скан от 04.10.2021.jpg
18 жовтня 2021 17:57
Рішення власника.pdf
18 жовтня 2021 17:57
ЛИМОН АРГЕНТИНА до 01.12.jpg
18 жовтня 2021 17:57
Довідка МТБ.pdf
18 жовтня 2021 17:57
Наказ про призначення.pdf
18 жовтня 2021 17:57
Проект договору.pdf
18 жовтня 2021 17:57
Техвимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ"

ПП "ДІАДЕМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#3484502959
Відхилено 33 900,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2021 11:03
ПП "ДІАДЕМА"
#21078029
Переможець 41 464,32
UAH з ПДВ
28 жовтня 2021 11:28

Документи

28 жовтня 2021 11:03
Електронний підпис
28 жовтня 2021 10:52
протокол.pdf

Документи

28 жовтня 2021 11:28
Електронний підпис
28 жовтня 2021 11:15
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2021 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДІАДЕМА"
#21078029
41 464,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2021 11:28
Електронний підпис
28 жовтня 2021 11:15
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 10:04
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 12:42
Договір овочі.pdf укладений
10 листопада 2021 11:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 41 464,32
UAH (в тому числі ПДВ 6 910,72 UAH)