Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
1 655,00 UAH
UA-2021-10-07-002960-a 43b0abb198724b7d9ab6e684bea35cac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жук Лариса Григорівна

+380322765465 hm_zdorovye@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013337
Вебсайт: https://www.doz.adm-km.gov.ua
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Шевченка, будинок 46
Контактна особа: Жук Лариса Григорівна
+380322765465
hm_zdorovye@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


відповідно до договору, Вавульська Ірина Дмитрівна, 29013, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Гагаріна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 пачка
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

07 жовтня 2021 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2021 16:55
2.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Вавульська Ірина Дмитрівна
#1965608402
Переможець 1 655,00
UAH
07 жовтня 2021 17:15

Документи

07 жовтня 2021 17:15
Електронний підпис
07 жовтня 2021 17:13
Договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 17:19
Договір укладений
07 жовтня 2021 17:18