Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

губки банні, губка для посуду, шкребок для посуду, віник (сорго), швабра з віджимом з насадкою з мікрофібри, швабра з металевою ручкою з насадкою з мікрофібри без віджиму, відро оцинковане 10л, урна для сміття з поворотною кришкою 9л, відро туалетне 15л, відро пластмасове для сміття 9л, відро пластмасове 10л з металевою учкою, відро пластмасове з кришкою 10л, таз пластмасовий 12л, миска з н/сталі 12л, туалетний йоршик з підставкою, чашка керамічна 300мл, тарілка дрібна, тарілка глибока (супова), каструля н/ст 5л, ополоник 0,25л, ополоник 0,5л, ложка роздавальна, термос 12л, термос 22л, термос-диспенсер на підставці для розливу напоїв 15л, протвень - жаровня 40х60, таці пластмасові, таці металеві, стакани одноразового використання 100шт, скляна форма для запікання, сковорода чавунна зі скляною кришкою, кондитерський мішок 100шт, казан чавунний (22л) з таганом, салатник скляний 3л, форма силіконова для випічки, килимок для розкочування тіста силіконовий
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2021-10-07-001325-a 360264e639bc41aeaa0f2d98b5c483aa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубовик Олександр Леонідович

+380506968487 alddubik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Оскільський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189601
Місцезнаходження: 64340, Україна , Харківська обл., село Оскіл, вулиця Лісна будинок 1
Контактна особа: Дубовик Олександр Леонідович
+380506968487
alddubik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції. У разі якщо пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення пропозиції встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Умови надання забезпечення пропозиції учас1ника спрощеної закупівлі: Учасник, під час подання пропозиції, одночасно надає забезпечення пропозиції: І. Розмір забезпечення пропозиції учасника (розмір гарантії, страхова сума): 4 850,00 грн. (у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків у разі проведення спрощеної закупівлі на закупівлю товарів на умовах, визначених оголошенням про проведення спрощеної закупівлі). ІІ. Вид забезпечення пропозиції: страхова гарантія. ІІІ. Строк дії забезпечення пропозиції: 60 днів з кінцевого строку подання пропозиції. Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно - телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: — дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є Додатком № 1 до Оголошення; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. У складі пропозиції надається гарантійний лист від страхової компанії про те, що договір, який укладається між гарантом та принципалом не містить вищезазначених додаткових умов. 6. Гарантія надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Гарантія надається у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої (посадової) особи на підписання гарантії та печатки фінансової установи у розширенні p7s з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис та печатку для можливості перевірки такого підпису. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником обов’язків виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням пропозиції. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед беніфіціаром обмежуються сумою гарантії. Положення гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків, зареєстрованих Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг або її правонаступниками, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правилам надання фінансових послуг, затвердженим фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, оголошенню про проведення спрощеної закупівлі. Учасник повинен документально підтвердити проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо надання страхової гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Додаткова інформація щодо забезпечення пропозиції: - за зверненням учасника спрощеної закупівлі, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону; - кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Учасник спрощеної закупівлі, разом з поданням пропозиції, надає свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ та ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг або її правонаступників (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг або її правонаступників, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Учасник спрощеної закупівлі має право внести зміни до своєї пропозиції або відкликати свою пропозицію до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4850 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 шт
губки банні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224320-7 — Губки
120 шт
губка для посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224320-7 — Губки
300 шт
Шкребок для посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224000-8 — Мітли, щітки та інше господарське приладдя
100 шт
Віник (сорго)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224300-1 — Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя
50 шт
Швабра з віджимом з насадкою з мікрофібри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224000-8 — Мітли, щітки та інше господарське приладдя
50 шт
Швабра з металевою ручкою з насадкою з мікрофібри без віджиму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224000-8 — Мітли, щітки та інше господарське приладдя
30 шт
Відро оцинковане 10л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224330-0 — Відра
10 шт
Урна для сміття з поворотною кришкою 9л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224340-3 — Відра для сміття
6 шт
Відро туалетне 15л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224330-0 — Відра
10 шт
Відро пластмасове для сміття 9л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224330-0 — Відра
20 шт
Відро пластмасове 10л з метатевою ручкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224330-0 — Відра
20 шт
Відро пластмасове з кришкою 10л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224330-0 — Відра
20 шт
Таз пластмасовий 12л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224330-0 — Відра
10 шт
Миска з н/сталі 12л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221240-1 — Миски
100 шт
Туалетний йоршик з підставкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39224000-8 — Мітли, щітки та інше господарське приладдя
100 шт
Чашка керамічна 300мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221121-1 — Чашки
150 шт
Тарілка дрібна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221210-2 — Тарілки
150 шт
Тарілка глибока (супова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221210-2 — Тарілки
10 шт
Каструля н/ст 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221110-1 — Посуд
10 шт
Ополоник 0,25л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221110-1 — Посуд
10 шт
Ополоник 0,5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221110-1 — Посуд
20 шт
Ложка роздавальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39223100-2 — Ложки
1 шт
Термос 12л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221150-3 — Термоси
1 шт
Термос 22л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221150-3 — Термоси
13 шт
Термос-диспенсер на підставці для розливу напоїв 15л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221150-3 — Термоси
4 шт
Протвень - жаровня 40х60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221000-7 — Кухонне приладдя
10 шт
Таці пластмасові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221160-6 — Таці
10 шт
Таці металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221160-6 — Таці
10 шт
Стакани одноразового використання 100шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39222120-1 — Стакани одноразового використання
2 шт
Скляна форма для запікання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221000-7 — Кухонне приладдя
1 шт
Сковорода чавунна зі скляною кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221000-7 — Кухонне приладдя
2 шт
Кондитерський мішок 100шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221000-7 — Кухонне приладдя
1 шт
Казан чавунний (22л) з таганом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221260-7 — Казанки
3 шт
Салатник скляний 3л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221000-7 — Кухонне приладдя
12 шт
Форма силіконова для випічки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221000-7 — Кухонне приладдя
1 шт
Килимок для розкочування тіста силіконовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64340, Україна, Харківська область, с. Оскіл, Ізюмський район, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39221000-7 — Кухонне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару проводити оплату за отриманий від Постачальника товар, згідно видаткової накладної, протягом 30 календарних днів з дня отримання товару на склад Замовника. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): післяплата у розмірі 100%. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції. У разі якщо пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення пропозиції встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Умови надання забезпечення пропозиції учас1ника спрощеної закупівлі: Учасник, під час подання пропозиції, одночасно надає забезпечення пропозиції: І. Розмір забезпечення пропозиції учасника (розмір гарантії, страхова сума): 4 850,00 грн. (у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків у разі проведення спрощеної закупівлі на закупівлю товарів на умовах, визначених оголошенням про проведення спрощеної закупівлі). ІІ. Вид забезпечення пропозиції: страхова гарантія. ІІІ. Строк дії забезпечення пропозиції: 60 днів з кінцевого строку подання пропозиції. Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно - телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: — дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є Додатком № 1 до Оголошення; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. У складі пропозиції надається гарантійний лист від страхової компанії про те, що договір, який укладається між гарантом та принципалом не містить вищезазначених додаткових умов. 6. Гарантія надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Гарантія надається у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої (посадової) особи на підписання гарантії та печатки фінансової установи у розширенні p7s з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис та печатку для можливості перевірки такого підпису. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником обов’язків виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням пропозиції. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед беніфіціаром обмежуються сумою гарантії. Положення гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків, зареєстрованих Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг або її правонаступниками, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правилам надання фінансових послуг, затвердженим фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, оголошенню про проведення спрощеної закупівлі. Учасник повинен документально підтвердити проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо надання страхової гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Додаткова інформація щодо забезпечення пропозиції: - за зверненням учасника спрощеної закупівлі, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону; - кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Учасник спрощеної закупівлі, разом з поданням пропозиції, надає свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ та ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг або її правонаступників (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг або її правонаступників, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Учасник спрощеної закупівлі має право внести зміни до своєї пропозиції або відкликати свою пропозицію до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання пропозицій.

Сума забезпечення: 4850 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: страхова гарантія
07 жовтня 2021 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2021 12:17
Форма забезпечення посуд 2021.docx
07 жовтня 2021 12:17
Проект договору (Додаток 4) 2021.docx
07 жовтня 2021 12:17
Вимоги посуд 2021.doc
07 жовтня 2021 12:17
Оголошення посуд 2021.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Куткова Світлана Миколаївна 163 978,00
UAH з ПДВ
163 978,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 жовтня 2021 17:54
Електронний підпис
14 жовтня 2021 17:53
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Куткова Світлана Миколаївна

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Куткова Світлана Миколаївна
#2313420383
Переможець 163 978,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 13:44

Документи

19 жовтня 2021 13:44
Електронний підпис
19 жовтня 2021 13:40
протокол 33/21 від 19.10.21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Куткова Світлана Миколаївна
#2313420383
163 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2021 13:44
Електронний підпис
19 жовтня 2021 13:40
протокол 33/21 від 19.10.21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 10:02
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 10:48
Договір 118 від 28.10.21 укладений
28 жовтня 2021 10:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 163 978,00
UAH