Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина Петрівна 380442498700 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 13:32 |
Очікувана вартість: | 17 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 85000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія відповідно до умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі (по мірі надходження коштів з держбюджету та інших джерел фінансування на рахунок Замовника), після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт протягом 7 робочих днів. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2021 12:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2021 12:14 |
Перелік змін 28.10.2021 ПКД рек-ція Р-01 0-20.docx | |
28 жовтня 2021 12:14 |
Нова редакція ТД ПКД рек-ція Р-01 0-20 28.10.2021.docx | |
23 жовтня 2021 12:43 |
Перелік змін 23.10.2021 ПКД рек-ція Р-01 0-20.docx | |
23 жовтня 2021 12:43 |
Нова редакція Проект Договору Додаток № 5 ПКД Рек-ція Р-01 0-20 23.10.2021.docx | |
11 жовтня 2021 14:36 |
Перелік змін 11.10.2021 рек-ція Р-01 0-20.docx | |
07 жовтня 2021 09:57 |
Додаток № 3 Завдання Р-01 км0+000-км20+308.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-09-000005 ● 7d1d35ae75f6478a91114c5ed656b8c3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 20:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2022 № 137
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2022 № 137
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
5. UA-2021-10-07-000383-c Служба автомобільних доріг у Київській області Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Р-01 Київ - Обухів на ділянці км 0+000 – км 20+308, Київська область (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
17 000 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-11 13:28:37
Запит про надання інформації
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-12 15:25:25
Пояснення на запит
Служба автомобільних доріг у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі робіт з розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Р-01 Київ - Обухів на ділянці км 0+000 – км 20+308, Київська область (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-07-000383-c) та надає наступні пояснення:
Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45, ДБН А.2.2-3-2014, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 17 000 000,00 грн визначена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво".
Обсяг бюджетних коштів для фінансування розробки проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Р-01 Київ - Обухів на ділянці км 0+000 – км 20+308, Київська область (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) затверджений Постановою КМУ № 122 від 17 лютого 2021 р. (зі змінами).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо наступне пояснення:
24 лютого офіційний сайт Державного агентства автомобільних доріг України, в тому числі Служби автомобільних доріг у Київській області піддався хакерській атаці. З того часу тривають відновлювальні роботи. Найближчим часом сайт відновить свою роботу, але інформація за 2020-2022 р.р. не збереглась. Вся необхідна інформація буде поступово відновлюватись.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
15 499 000,00
UAH з ПДВ
|
15 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" |
16 999 000,00
UAH з ПДВ
|
16 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
Переможець |
15 499 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 08:30
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 листопада 2021 08:30
Учасник | Пропозиція | Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
15 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:04
|
ДУ № 2 від 29.12.2022.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2022 15:24
|
ДУ № 1 від 29.07.2022.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2022 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 10:41
|
Договір від 01.12.2021р. № 67-21.647-21.pdf | укладений |
03 грудня 2021 10:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 Договору Сторони погодились продовжити термін виконання робіт та п. 5.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок – з дня підписання Договору; Закінчення – по 31 грудня 2022 року». |
Номер договору про закупівлю: | 67-21/647-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 12.3 Договору Сторони погодились продовжити термін виконання робіт та строк дії договору і п. 5.1 та п. 11.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по «31» грудня 2023 року.» «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного виконання» |
Номер договору про закупівлю: | 67-21/647-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |