Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)
Очікувана вартість
3 390 023,00 UAH
UA-2021-10-06-015656-b ● 623b18b52cff486d83b84ff246061163
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38377934 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Котляревського, 20/8 |
Контактна особа: |
Михайлик Світлана Миколаївна 380532607539 centrfsmt1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2021 23:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2021 11:06 |
Очікувана вартість: | 3 390 023,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 951,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та має відповідати формі та вимогам затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строкуподання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 33 900,00 грн.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи Гаранта на підписання гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 33900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
249 штуки
Обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 17:05 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
13 жовтня 2021 17:04 |
Тендерна документація із змінами.doc | |
07 жовтня 2021 11:08 |
Тендерна документація.doc |
13 жовтня 2021 17:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2021 17:05 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
|||
13 жовтня 2021 17:04 |
Тендерна документація із змінами.doc
|
|||
07 жовтня 2021 11:08 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо цінових показників
Дата подання: 11 жовтня 2021 10:35
Дата відповіді: 13 жовтня 2021 16:54
Шановний замовник згідно ТД розділ IV.Подання та розкриття тендерної пропозиції п. 2 Дата та час розкриття тендерної пропозиції вказано:
Дата і час розкриття тендерних пропозицій, крім випадку, встановленого п.10 ч.2 ст. 21 Закону, та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до ч. третьої ст. 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції.
Для забезпечення виконання цих вимог, учасники не подають файли, які містять інформацію про ціну тендерної пропозиції. Подання таких файлів та, відповідно, розкриття інформації про ціну буде вважатись підставою для відхилення такого учасника, як такого, що не відповідає встановленим аб. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак згідно Розділ І. Загальні положення п. 6 Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції вказано, що:
Тендерна пропозиція надається згідно з Додатка 3 до ТД у валюті – гривня. Також згідно Додатку 1 до ТД
Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», ПОВТОРНО протягом одного робочого дня надає (прикріпляє) ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
ВИХОДЯЧИ З ВИЩЕНАВЕДЕНОГО ПРОШУ УТОЧНИТИ, ЧИ НАДАВАТИ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ЗГІДНО ДОДАТКУ 1 З ВКАЗАНИМИ ЦІНОВИМИ ПОКАЗНИКАМИ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ,,Шановний учаснику!
В пункті 6 ,,Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиці” Розділу І ,,Загальні положення” тендерної документації зазначено, що ,,… Тендерна пропозиція надається згідно з Додатка 3 до ТД у валюті – гривня. …”. Це означає, що пропозиція учасника повинна бути розрахована у відповідності та з урахуванням вимог Додатку 3 до тендерної документації ,,Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі: обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)”.
Учасники при поданні пропозиції через авторизований електронний майданчик зазначають свою цінову пропозицію для участі в аукціоні, але не подають у складі пропозиції.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації цінова пропозиція відповідно до зазначеної форми надається учасником, пропозиція якого за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
З повагою, уповноважена особа.”.
В пункті 6 ,,Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиці” Розділу І ,,Загальні положення” тендерної документації зазначено, що ,,… Тендерна пропозиція надається згідно з Додатка 3 до ТД у валюті – гривня. …”. Це означає, що пропозиція учасника повинна бути розрахована у відповідності та з урахуванням вимог Додатку 3 до тендерної документації ,,Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі: обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)”.
Учасники при поданні пропозиції через авторизований електронний майданчик зазначають свою цінову пропозицію для участі в аукціоні, але не подають у складі пропозиції.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації цінова пропозиція відповідно до зазначеної форми надається учасником, пропозиція якого за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
З повагою, уповноважена особа.”.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 11 жовтня 2021 10:39
Дата відповіді: 13 жовтня 2021 16:54
Шановний замовник згідно Додатку 2 до ТД вказано, що Аналогічним договором слід вважати договір, предметом якого є постачання товарів відповідно до предмету закупівлі: код ДК 021:2015: 42210000-1 – Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробки тютюну (пароконвектомати).
Однак предмет закупівлі Обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)
Уточніть згідно, якого коду Вам потрібний аналогічний договір, або внесіть відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ,,Шановний учаснику!
До підпункт 3.2 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації (стор. 31) буде внесено зміни.
З повагою, уповноважена особа.”.
До підпункт 3.2 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації (стор. 31) буде внесено зміни.
З повагою, уповноважена особа.”.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-06-015656-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ АРМ-ЕКО, Код ЄДРПОУ:33001226
Оскарження рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АРМ-ЕКО"
Антимонопольний комітет України
Замовник: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
_____________________________________
36000, м. Полтава, вул. Котляревського, 20/8
код ЄДРПОУ 38377934
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«АРМ-ЕКО»
_______________________________________
33024, м. Рівне, вул. Млинівська, 24
код ЄДРПОУ 33001226
СКАРГА
на проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-06-015656-b) “Обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)”
Комунальною установою "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради було проведено закупівлі у формі відритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-06-015656-b) “Обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)”.
ТОВ “АРМ-ЕКО” прийняло участь у вище згаданих відкритих торгах шляхом подачі своєї пропозиції через електронну систему закупівель.
Відповідно до перебігу аукціону пропозиція ТОВ “АРМ-ЕКО” була найбільш економічно вигідною.
Однак, рішенням уповноваженої особи Комунальної установи "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради Світлани Михайлик, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 57 від 01.11.2021 р. було відхилено тендерну пропозицію ТОВ “АРМ-ЕКО” з підстав, що передбачені підпунктом 2) частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” — тендерна пропозиція учасника не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ТОВ "АРМ-ЕКО" не погоджується з вище згаданим рішенням уповноваженої особи з наступних підстав.
Підпунктом 6 пункту 4 додатку 2 до Тендерної документації встановлено, що з метою застосування заходів із захисту довкілля, учасник у складі пропозиції повинен надати детальний опис того, яким чином проводитиме процедуру утилізації усіх відходів (упаковки, та ін.), які залишаються після використання предмету закупівлі. Процедура утилізації повинна передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
В мотивувальній частині рішення уповноваженої особи Комунальної установи "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради Світлани Михайлик, оформленого протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 57 від 01.11.2021 р., зазначено, що ТОВ “АРМ-ЕКО” не надало детальний опис того, яким чином учасник проводитиме процедуру утилізації усіх відходів (упаковки та ін.), які залишаються після предмету закупівлі.
Однак, ТОВ “АРМ-ЕКО” у складі своєї пропозиції надало Детальний опис № 1389 від 22.10.2021 р. (файл “25_Детальний опис.pdf”), у якому зазначено детальний опис процедури утилізації усіх відходів (упаковки та ін.), які залишаються після використання предмету закупівлі.
Таким чином уповноваженою особою Комунальної установи "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради Світланою Михайлик було протиправно відхилено тендерну пропозицію ТОВ “АРМ-ЕКО”.
Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскільки тендерна пропозиція ТОВ “АРМ-ЕКО” як найбільш економічно вигідна була відхилена протиправно, то порушується право та законний інтерес ТОВ “АРМ-ЕКО” на визначення його переможцем відкритих торгів та укладення з ним договору.
На підставі вище викладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
Зобов’язати Комунальну установу "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради скасувати рішення уповноваженої особи Комунальної установи "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради Світлани Михайлик, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 57 від 01.11.2021 р., про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “АРМ-ЕКО” по предмету закупівлі “Обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-06-015656-b.
03 листопада 2021 року
Т.в.о. директора
ТОВ «АРМ-ЕКО» І.Л. Пащук
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-10-06-015656-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АРМ-ЕКО, Код ЄДРПОУ:33001226
Дата подання: 04 листопада 2021 14:32
Дата подання: 04 листопада 2021 14:32
Оскарження рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АРМ-ЕКО"
Антимонопольний комітет України
Замовник: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
_____________________________________
36000, м. Полтава, вул. Котляревського, 20/8
код ЄДРПОУ 38377934
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«АРМ-ЕКО»
_______________________________________
33024, м. Рівне, вул. Млинівська, 24
код ЄДРПОУ 33001226
СКАРГА
на проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-06-015656-b) “Обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)”
Комунальною установою "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради було проведено закупівлі у формі відритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-06-015656-b) “Обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)”.
ТОВ “АРМ-ЕКО” прийняло участь у вище згаданих відкритих торгах шляхом подачі своєї пропозиції через електронну систему закупівель.
Відповідно до перебігу аукціону пропозиція ТОВ “АРМ-ЕКО” була найбільш економічно вигідною.
Однак, рішенням уповноваженої особи Комунальної установи "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради Світлани Михайлик, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 57 від 01.11.2021 р. було відхилено тендерну пропозицію ТОВ “АРМ-ЕКО” з підстав, що передбачені підпунктом 2) частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” — тендерна пропозиція учасника не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ТОВ "АРМ-ЕКО" не погоджується з вище згаданим рішенням уповноваженої особи з наступних підстав.
Підпунктом 6 пункту 4 додатку 2 до Тендерної документації встановлено, що з метою застосування заходів із захисту довкілля, учасник у складі пропозиції повинен надати детальний опис того, яким чином проводитиме процедуру утилізації усіх відходів (упаковки, та ін.), які залишаються після використання предмету закупівлі. Процедура утилізації повинна передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
В мотивувальній частині рішення уповноваженої особи Комунальної установи "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради Світлани Михайлик, оформленого протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 57 від 01.11.2021 р., зазначено, що ТОВ “АРМ-ЕКО” не надало детальний опис того, яким чином учасник проводитиме процедуру утилізації усіх відходів (упаковки та ін.), які залишаються після предмету закупівлі.
Однак, ТОВ “АРМ-ЕКО” у складі своєї пропозиції надало Детальний опис № 1389 від 22.10.2021 р. (файл “25_Детальний опис.pdf”), у якому зазначено детальний опис процедури утилізації усіх відходів (упаковки та ін.), які залишаються після використання предмету закупівлі.
Таким чином уповноваженою особою Комунальної установи "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради Світланою Михайлик було протиправно відхилено тендерну пропозицію ТОВ “АРМ-ЕКО”.
Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскільки тендерна пропозиція ТОВ “АРМ-ЕКО” як найбільш економічно вигідна була відхилена протиправно, то порушується право та законний інтерес ТОВ “АРМ-ЕКО” на визначення його переможцем відкритих торгів та укладення з ним договору.
На підставі вище викладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
Зобов’язати Комунальну установу "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради скасувати рішення уповноваженої особи Комунальної установи "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради Світлани Михайлик, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 57 від 01.11.2021 р., про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “АРМ-ЕКО” по предмету закупівлі “Обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-06-015656-b.
04 листопада 2021 року
Т.в.о. директора
ТОВ «АРМ-ЕКО» І.Л. Пащук
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 листопада 2021 16:42
рішення від 08.11.2021№25094.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2021 16:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.11.2021 №25845.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2021 13:40
рішення від 17.11.2021№25845.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2021 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення уповноваженої особи № 57 від 01.11.2021. Протокол № 65 від 25.11.2021 розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата виконання рішення замовником: 25 листопада 2021 07:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АРМ-ЕКО |
2 034 013,00
UAH з ПДВ
|
2 034 013,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" |
2 311 000,00
UAH з ПДВ
|
2 311 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації" |
3 350 486,00
UAH з ПДВ
|
3 350 486,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Клочко Олександр Сергійович |
3 371 520,00
UAH з ПДВ
|
3 371 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АРМ-ЕКО #33001226 |
Очікує рішення |
2 034 013,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2021 07:56
|
|
ТОВ АРМ-ЕКО #33001226 |
Рішення скасоване |
2 034 013,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2021 07:56
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" #39537875 |
Рішення скасоване |
2 311 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2021 07:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 листопада 2021 00:00
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 12:00 |
Кінець періоду оскарження: | 06 грудня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 13 січня 2022 16:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Частина 1 статті 32 Закону України ,,Про публічні закупівлі” |
Документи:
25 листопада 2021 12:00
|
Електронний підпис |
25 листопада 2021 11:58
|
Протокол № 66.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-10-06-015656-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АРМ-ЕКО, Код ЄДРПОУ:33001226
Дата подання: 03 грудня 2021 18:03
Дата подання: 03 грудня 2021 18:03
Оскарження рішення уповноваженої особи про відміну відкритих торгів
Антимонопольний комітет України
Замовник: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
_____________________________________
36000, м. Полтава, вул. Котляревського, 20/8
код ЄДРПОУ 38377934
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«АРМ-ЕКО»
_______________________________________
33024, м. Рівне, вул. Млинівська, 24
код ЄДРПОУ 33001226
СКАРГА
на проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-06-015656-b) “Обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)”
Комунальною установою "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради було проведено закупівлю у формі відритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-06-015656-b) “Обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)”.
ТОВ “АРМ-ЕКО” прийняло участь у вище згаданих відкритих торгах шляхом подачі своєї пропозиції через електронну систему закупівель.
Відповідно до перебігу аукціону пропозиція ТОВ “АРМ-ЕКО” була найбільш економічно вигідною.
Рішенням уповноваженої особи Комунальної установи "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради Михайлик Світлани Миколаївни, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 57 від 01.11.2021 р. було відхилено тендерну пропозицію ТОВ “АРМ-ЕКО” з підстав, що передбачені підпунктом 2) частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” — тендерна пропозиція учасника не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
03.11.2021 р. ТОВ “АРМ-ЕКО” оскаржило вище згадане рішення уповноваженої особи до Антимонопольного комітету України, який своїм рішенням №25845-р/пк-пз від 17.11.2021р. зобов’язав Комунальну установу "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРМ-ЕКО».
Однак, рішенням уповноваженої особи Комунальної установи "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради Світлани Михайлик, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 66 від 01.10.2021 р. було відмінено процедуру відкритих торгів з підстав, передбачених частиною 1 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів.
ТОВ "АРМ-ЕКО" не погоджується з вище згаданим рішенням уповноваженої особи з наступних підстав.
По-перше, рішення уповноваженої особи Комунальної установи "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради Михайлик Світлани Миколаївни, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 66 від 01.10.2021 р., яким було відмінено процедуру відкритих торгів датується 01.10.2021, тоді як 01.11.2021 р., тобто після прийняття рішення про відміну відкритих торгів, замовник розглядав пропозицію ТОВ “АРМ-ЕКО”.
По-друге, рішення уповноваженої особи Комунальної установи "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради Світлани Михайлик, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 66 від 01.10.2021 р., яким було відмінено процедуру відкритих торгів датується 01.10.2021.
Частиною 7 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що у разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення.
Однак, в порушення частини 7 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник опублікував рішення про відміну відритих торгів лише 25.11.2021 р. на веб-порталі Уповноваженого органу.
Водночас, звертаємо увагу, що відміна відкритих торгів по даній закупівлі збігається з рішення уповноваженої особи Комунальної установи "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради Світлани Михайлик, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 65 від 25.11.2021 р., про скасування рішення уповноваженої особи №57 від 01.11.2021 р. про відхилення пропозиції ТОВ «АРМ-ЕКО» керуючись при цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» та безпосередньо Рішенням постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №25845-р/пк-пз.
По-третє, частиною 7 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що у разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення.
В рішенні уповноваженої особи Комунальної установи "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради Михайлик Світлани Миколаївни, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 66 від 01.10.2021 р. зазначено, що відміна відкритих торгів відбулася у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів (ванна мийна в кількості 8 шт.).
При цьому замовник не зазначає з яких причин настала відсутність потреби у закупівлі товарів (ванна мийна в кількості 8 шт.), які були предметом закупівлі за даною процедурою.
Слід зауважити, що пунктом 1.4. проєкту договору про закупівлю було передбачено, що у разі відсутності фінансування на закупівлю повного об’єму Товару за Договором, обсяги закупівлі Товару зменшуються відповідно до реального фінансування видатків Замовника.
Однак, замовник 25.11.2021 р., тобто в день відміни даних відкритих торгів, опубліковує оголошення на проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-25-005701-b) “Обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)” фактично з тим самим переліком товарів і характеристиками, які є предметом закупівлі за даною процедурою.
По-четверте, відповідно до практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених в рішенням № 16405-р/пк-пз від 31.08.2020, №16908-р/пк-пз від 08.09.2020, №22708-р/пк-пз від 08.12.2020, вище викладені обставини є підставою для прийняття рішення про зобов’язання замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Отже, відмінюючи відкриті торги замовник порушив частину 1 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскільки тендерна пропозиція ТОВ “АРМ-ЕКО” є найбільш економічно вигідна, то порушується право та законний інтерес ТОВ “АРМ-ЕКО” на визначення його переможцем відкритих торгів та укладення з ним договору.
На підставі вище викладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
Зобов’язати Комунальну установу "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-06-015656-b.
03 грудня 2021 року
Т.в.о. директора
ТОВ «АРМ-ЕКО»
Пащук І.Л.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 грудня 2021 17:38
Рішення від 08.12.2021 № 27235.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2021 17:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.12.2021 № 27813.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2021 17:05
Рішення від 16.12.2021 № 27813.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2021 15:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунуто.
Дата виконання рішення замовником: 13 січня 2022 16:02
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 січня 2022 15:09 |
Кінець періоду оскарження: | 25 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 14 січня 2022 15:09 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Визнати процедуру відкритих торгів (ідентифікатор UA-2021-10-06-015656-b код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування, очікувана вартість 3 390 023,00 грн (з ПДВ) такою, що не відбулася, у зв’язку з «скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг» відповідно до підпункту 2 частини 5 статті 32 Закону. |
Документи:
14 січня 2022 15:08
|
Електронний підпис |
14 січня 2022 14:56
|
Додаток до протоколу.pdf |
14 січня 2022 14:56
|
Протокол №6.pdf |