Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2021-10-06-015125-b a6f0b272622f4659911c70ba8f6289b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Анатолійович Ткачук

+380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Олександр Анатолійович Ткачук
+380412474360
tender@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2021 19:54
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2021 18:00
Початок аукціону: 01 листопада 2021 14:29
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 30000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом надання банківської гарантії у розмірі 5 % від суми Договору, шляхом передачі електронного документу Замовнику. Учасник-переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі Акта виконаних робіт у строк не пізніше 25 числа звітного місяця. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію щодо даної підстави учасники надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання)
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію щодо даної підстави учасники надають у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання) (Замовник може також самостійно перевірити таку інформацію у Зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами АМКУ
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію щодо даної підстави учасники надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання). Додатково замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію щодо даної підстави учасники надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), додатково Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник подає інформацію про відсутність даної підстави у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник подає інформацію про відсутність даної підстави у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник надає інформацію у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі із підтверджуючими документами
Вимоги до документу: У разі наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Учасник може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника та/або сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію про відсутність підстави надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання). Додатково Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію про відсутність підстави надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання). У разі відсутності інформації в реєстрі надають інформацію з поясненням причин її відсутності Додатково Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник надає інформацію про відсутність даної підстави у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції.
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію щодо даної підстави учасники надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання)
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію щодо даної підстави учасники надають у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання) (Замовник може також самостійно перевірити таку інформацію у Зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами АМКУ
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію щодо даної підстави учасники надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання). Додатково замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію щодо даної підстави учасники надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання). Додатково замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник подає інформацію про відсутність даної підстави у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник подає інформацію про відсутність даної підстави у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник надає інформацію у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник надає інформацію у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник надає інформацію у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник надає інформацію у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Учасник надає інформацію у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію про відсутність підстави надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання). Додатково Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію про відсутність підстави надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання). У разі відсутності інформації в реєстрі надають інформацію з поясненням причин її відсутності Додатково Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію про відсутність підстави надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання). У разі відсутності інформації в реєстрі надають інформацію з поясненням причин її відсутності Додатково Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі
Вимоги до документу: Інформацію про відсутність підстави надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання). У разі відсутності інформації в реєстрі надають інформацію з поясненням причин її відсутності Додатково Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 19:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.

Сума забезпечення: 30000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно до діючого законодавства, на відповідну суму.
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 8 до Тендерній документації з урахуванням умов, викладених у тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30000,00 грн. (Тридцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену кваліфікованим електронним підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим PDF-файлом з роздільною здатністю не нижче 300 ppi. Документ підписаний КЕП та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Детальні умови викладено у тендерній документації.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом надання банківської гарантії у розмірі 5 % від суми Договору, шляхом передачі електронного документу Замовнику. Учасник-переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно до діючого законодавства та у відповідності до вимог тендерної документації.
Вимоги до документу: Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом надання банківської гарантії у розмірі 5 % від суми Договору, шляхом передачі електронного документу Замовнику. Учасник-переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. Реквізити: розрахунковий рахунок Замовника: р/р UA 918201720355109049002091523, відкритий в органах Казначейської служби України. Замовник: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації Юридична та фактична адреса: 10014 м. Житомир, майдан С.П.Корольова, 12. Договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів укладається не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю і не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Учасник у складі тендерної пропозиції подає згоду у письмовій формі щодо надання забезпечення виконання Договору не пізніше дати його укладення. Вимоги щодо забезпечення виконання Договору про закупівлю не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності Учасника. Внесення забезпечення виконання Договору про закупівлю не припиняє виконання зобов'язань учасника за Договором. Строк дії забезпечення виконання Договору про закупівлю спливає в останній день наступного місяця після закінчення строку дії укладеного договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
21 жовтня 2021 20:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 20:25
Тендерна документація.pdf
21 жовтня 2021 20:25
Перелік змін від 21.10.2021р..pdf
06 жовтня 2021 19:54
Додаток 7.rar
21 жовтня 2021 20:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2021 19:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2021 20:25
Тендерна документація.pdf
06 жовтня 2021 19:54
Тендерна документація.pdf
21 жовтня 2021 20:25
Перелік змін від 21.10.2021р..pdf
06 жовтня 2021 19:54
Додаток 7.rar

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-05-000041 ● 36ee0a7df50a4751bf488a731f3606a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2022 19:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

05.07.2022 № 174

Дніпро




Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ



Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2022 № 174

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2021-10-06-015125-b
06.10.2021 ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-07 10:49:17

Про надання пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-11 19:22:09

Відповідь на запит

Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної військової адміністрації, як Замовник по закупівлі за предметом "Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)" у відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби, повідомляємо наступне:

1) У відповідь надаємо Зведений кошторисний розрахунок на проєктні і вишукувальні роботи по даному предмету закупівлі, а також посилання на сторінку власного веб-сайту: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.

2) Дану невідповідність документів учасника, враховуючи її малозначність та дату виявлення, було віднесено до формальних помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції та не призведуть до її відхилення, про що складено відповідний протокол тендерного комітету.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-20 09:23:08

Про надання пояснення

Питання 2 у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-25 19:23:31

Відповідь на запит

У відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби щодо продовження строку дії забезпечення виконання договору про закупівлю, повідомляємо наступне.
Відповідно до умов Розділу 10 Договору №59/21/ПР від 23.11.2021р., Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили (форс-мажор), які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). У цьому випадку виконання умов цього Договору відкладається на термін протягом якого будуть діяти такі умови.
Листом від 01.04.2022р. за № 2022/04/01 контрагентом за вказаним договором – ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ», повідомлено Департамент про настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) за Договором №59/21/ПР від 23.11.2021р., які викликані військовою агресію російської федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX - є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), що підтверджено загальним офіційним листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1.
Керуючись викладеними обставини, які призводять до тимчасового невиконання зобовʼязань за чинним Договором, відсутності фінансування витрат, а також у звʼязку з тим, що банківська гарантія забезпечення виконання договору №59/21/ПР від 23.11.2021р. припиняє свою дію, ТОВ«БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ» листом від 01.04.2022р. за № 2022/04/01 запропоновано продовжити термін виконання робіт та термін дії вказаного договору до 31.12.2022р., водночас надавши обгрунтування неможливості продовження терміну дії банківської гарантії № BGV/UA/03-2-15438 від 22.10.2021р. забезпечення виконання договору про закупівлю. Окрім того, ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ» запевнив, що ним будуть докладені усі зусилля для виконання при першій можливості своїх зобовʼязань за Договором та гарантував надати нову банківську гарантію забезпечення виконання договору після скасування воєнного стану в Україні (копія листа від 01.04.2022р. за № 2022/04/01 додається).
З огляду на викладене, враховуючи зазначені форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) спричинені дією особливого періоду воєнного стану, Замовником було прийнято рішення продовжити термін дії Договору №59/21/ПР від 23.11.2021р. до 31.12.2022, з урахуванням зобовʼязання ТОВ«БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ» щодо надання банківської гарантії забезпечення виконання даного договору після скасування воєнного стану в Україні.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-20 09:55:40

Про надання пояснення

Питання 3 у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-25 19:12:50

Відповідь на запит

Згідно п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) розроблення проєктної документації на об’єкти будівництва належить до робіт. Замовник при оголошенні закупівлі станом на 06.10.2021 керуючись п. 4 ч. 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 року № 708 (далі – Порядок), визначив предмет закупівлі робіт відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Відповідно до п. 13 Порядку, в разі визначення предмета закупівлі – роботи, Замовник зазначає код за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. ДК 021:2015 складається з основного і додаткового словників. Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр, своєю чергою, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Додатковий словник містить докладніший опис предмета контракту. Він базується на системі абетково-цифрових кодів, яким відповідає формулювання, що деталізує характер чи призначення товарів. Абетково-цифровий код складається з трьох рівнів: перший - це літера, що позначає секцію; другий - літера, що позначає групу; третій - три цифри, що позначають підрозділ. Остання цифра - контрольна.
Справді, за основним словником ДК 021:2015 проєктування зазначене як послуга. Однак за додатковим словником проєктування та будiвництвo мiстяться пiд одним абетково-цифровим кодом у секцiї I «Додаткові характеристики будiвництва/робіт» групи А «Характеристики будiвництва/робіт», а саме: IА01-9. З огляду на це, у будь-якому випадку предмет закупівлі для проєктування слід визначати як роботи, і вирішальним є об’єкт будiвництва.
Крім того, при визначенні предмета закупівлі замовники керуються умовами фінансування. В даному випадку, фінансування проєктних робіт здійснюється за КЕКВ – 3142 - Реконструкція та реставрація інших об’єктів.
Згідно Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012р. № 333 до коду 3142 – «Реконструкція та реставрація інших об’єктів» відносяться:
1) видатки на реконструкцію та модернізацію інших об’єктів (у тому числі з елементами реставрації) або їх складових частин, що не включені до коду 3141;
2) видатки на технічне переоснащення діючих підприємств (за винятком придбання обладнання і предметів довгострокового користування);
3) видатки на розширення діючих підприємств;
4) видатки на придбання будівельних матеріалів за рахунок коштів, що передбачаються на реконструкцію (у тому числі з елементами реставрації) і використовуються в процесі робіт;
5) видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим);
6) виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію (у тому числі з елементами реставрації) будівель, споруд і об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт;
7) видатки на найм транспорту для виконання робіт з реконструкції інших об’єктів (у тому числі з елементами реставрації).
Отже, враховуючи вищезазначене та зміст Єдиного закупівельного словника, визначення предмету закупівлі проектно-вишукувальних робіт по об'єкту: Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) не порушує норм чинного законодавства в сфері закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок за результатами моніторингу

2022-08-03 15:03:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2022

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 4 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в частині заповнення назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі. За результатами аналізу питання своєчасності забезпечення виконання зобов'язань за Договором встановлено порушення частини 6 розділу VI тендерної документації, частини 1 статті 548 Цивільного кодексу України.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 4 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в частині заповнення назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі. За результатами аналізу питання своєчасності забезпечення виконання зобов'язань за Договором встановлено порушення частини 6 розділу VI тендерної документації, частини 1 статті 548 Цивільного кодексу України.) • не усунуто

Східним офісом Держаудитслужби розглянуто Ваше звернення по суті та повідомляємо, що всі питання щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які виявлені в ході проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID:UA-2021-10-06-015125-b відображені у висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі, який оприлюднений в електронній системі закупівель 2022-07-28 та знаходиться у загальному доступі.

2022-08-25 09:41:10

Оскарження в суді

Опис: На виконання вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Замовник (Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації) не погоджується з встановленими порушеннями викладеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель 28.07.2022 року Східним офісом Держаудитслужби України по закупівлі «Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), номер оголошення UA-2021-10-06-015125-b. Як наслідок, 07.09.2022 року Замовником було оскаржено вищезазначений Висновок до Житомирського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 07 вересня 2022
Номер відкриття провадження: № 240/19596/22
Дата відкриття провадження: 26 вересня 2022

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" 5 990 000,00
UAH з ПДВ
5 990 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 5 999 905,00
UAH з ПДВ
5 999 905,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 листопада 2021 12:45
Електронний підпис
15 листопада 2021 12:44
Довідка МВС.pdf
15 листопада 2021 12:44
Довідка 2.pdf
15 листопада 2021 12:44
Довідка 1.pdf
10 листопада 2021 13:02
Електронний підпис
10 листопада 2021 13:01
Довідка Працівники.pdf
29 жовтня 2021 16:35
Електронний підпис
29 жовтня 2021 16:31
9.2 Субпідряд.rar
29 жовтня 2021 16:31
28.3 ISO екологія.pdf
29 жовтня 2021 16:31
2.2 МТБ бурові.pdf
29 жовтня 2021 16:31
21.1 Опис.PDF
29 жовтня 2021 16:31
33.4.1 Наказ, Інструктаж.pdf
29 жовтня 2021 16:31
33.4.2 Журнал.pdf
29 жовтня 2021 16:31
Договір.pdf
29 жовтня 2021 16:31
3.3 Лист-пояснення.pdf
29 жовтня 2021 16:31
28.2 ISO ох. здоров'я.pdf
29 жовтня 2021 16:31
2 МТБ довідка.pdf
29 жовтня 2021 16:31
3 Працівники.pdf
29 жовтня 2021 16:31
1 Тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2021 16:31
виписка 30 000.pdf
29 жовтня 2021 16:31
11 Дозвільні.rar
29 жовтня 2021 16:31
Свідоцтво_УБІБ.zip
29 жовтня 2021 16:31
9.3 Субпідряд.rar
29 жовтня 2021 16:31
2.3 МТБ АВК.pdf
29 жовтня 2021 16:31
21 Статут.PDF
29 жовтня 2021 16:31
26 Листи.pdf
29 жовтня 2021 16:31
12 Листи.pdf
29 жовтня 2021 16:31
2.1 МТБ інв.картки.pdf
29 жовтня 2021 16:31
11.1 Ліцензія АВК.pdf
29 жовтня 2021 16:31
2.4 МТБ випр. лаб..pdf
29 жовтня 2021 16:31
3.1 Сертифікати.pdf
29 жовтня 2021 16:31
5 Довідка Ст.17.pdf
29 жовтня 2021 16:31
4.2 Досвід лист-відгук.PDF
29 жовтня 2021 16:31
2.1.1 МТБ довідка.pdf
29 жовтня 2021 16:31
7 Уповноважена особа.pdf
29 жовтня 2021 16:31
Licenziya vityag povnovazhennya zgoda PD.zip
29 жовтня 2021 16:31
9.1 Субпідряд.rar
29 жовтня 2021 16:31
9 Субпідряд.pdf
29 жовтня 2021 16:31
20 Витяг ПДВ.pdf
29 жовтня 2021 16:31
13 Лист Мова пропозиції.pdf
29 жовтня 2021 16:31
3.2.1 Накази.pdf
29 жовтня 2021 16:31
4.1 Досвід Аналог.дог..pdf
29 жовтня 2021 16:31
23 Виписка.pdf
29 жовтня 2021 16:31
4 Досвід Довідка.pdf
29 жовтня 2021 16:31
п.8 ч.1 ст.17.pdf
29 жовтня 2021 16:31
п.13 ч.1 ст.17.pdf
29 жовтня 2021 16:31
п.11 ч.1 ст.17.pdf
29 жовтня 2021 16:31
п.9 ч.1 ст.17.pdf
29 жовтня 2021 16:31
п.4 ч.1 ст.17.pdf
29 жовтня 2021 16:31
п.2 ч.1 ст.17.pdf
29 жовтня 2021 16:31
п.12 ч.1 ст.17.pdf
29 жовтня 2021 16:31
п.3 ч.1 ст.17.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2021 20:31
Електронний підпис
18 жовтня 2021 16:51
Електронний підпис
18 жовтня 2021 16:50
установчі.rar
18 жовтня 2021 16:50
довідки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

п.4 ч.1 ст.17.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

п.2 ч.1 ст.17.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

п.3 ч.1 ст.17.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

п.12 ч.1 ст.17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

п.13 ч.1 ст.17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

п.8 ч.1 ст.17.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

п.9 ч.1 ст.17.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

п.11 ч.1 ст.17.pdf

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
#42297001
Переможець 5 990 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2021 19:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2021 17:59

Вимога про усунення невідповідностей

Після детального розгляду пропозиції Учасника: ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації), а саме: 1. У наданій учасником довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт вказано кваліфікаційний сертифікат Шестак Л.Д. від 24.06.2016 р. серія АА №003195, однак у складі тендерної документації наявний сертифікат АА №003195 датований 29.06.2016р.; 2. У наданій учасником довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт вказано свідоцтво про підвищення кваліфікації Тіщенка А.Г. від 17.09.2019р. серія АА 0906, однак у складі тендерної документації наявне свідоцтво АА 0906 датоване 11.06.2019 р. Перелік виявлених невідповідностей стосується інформації про підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, які встановлені вимогами тендерної документації у відповідності до ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно виправити вказані невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учаснику необхідно завантажити до електронної системи виправлену Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, з урахуванням вищевказаних зауважень.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2021 19:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
#42297001
5 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2023 08:53
Додаткова угода № 5 до Договору № 59-21-ПР.pdf укладений
19 липня 2023 08:51
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2023 17:12
Додаткова угода №5 до договору №59-21-ПР від 01.05.2023р..pdf зміни до договору
04 травня 2023 17:11
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 10:30
Додаткова угода №4 до Договору №59_21_ПР від 23.11.2021.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 10:29
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2022 13:12
ДУ № 3 до Д-ру № 59-21.PDF зміни до договору
05 квітня 2022 21:40
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 09:05
ДУ № 2 до Д-ру № 59-21-ПР.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 09:04
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 11:55
ДУ № 1 до Д-ру № 59-21-ПР.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 11:51
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 09:33
Забезпечення договору лікарня Станишівка.rar укладений
25 листопада 2021 09:31
Договір № 59-21-ПР.pdf укладений
25 листопада 2021 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: Додаток № 2 "Календарний план виконання робіт" викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 59/21/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 2 "Календарний план виконання робіт" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 59/21/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору та виконання робіт до 31.12.2022, та викласти Додаток № 2 до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 59/21/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 01.05.2023 та термін дії договору до 01.05.2023. У тексті Договору №59/21/ПР від 23.11.2021 дату "31.12.2022" замінити датою "01.05.2023" у всіх випадках. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: № 59/21/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 20.12.2023 та термін дії договору до 20.12.2023р. Додаток №2 до договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 59/21/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2021 — 17 липня 2023
Сума оплати за договором: 2 281 930,40
UAH (в тому числі ПДВ 380 321,74 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони домовились розірвати договір за згодою сторін.