Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бітум
Очікувана вартість
1 749 960,00 UAH
UA-2021-10-06-014351-b 71eef232cdf643a48d06c6d5340cea4b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Суда Володимир Станіславович

+380324432927 kpsmutender@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43032947
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 15
Контактна особа: Суда Володимир Станіславович
+380324432927
kpsmutender@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
23 липня 2021 року опубліковано оголошення UA-2021-07-23-000321-a, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro, в якому було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій 23 серпня 2021 до 00:00год. Однак, станом на зазначену дату на участь у закупівлі було подано менше двох пропозицій, тож відповідно до абз. 1 п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи потребу у здійсненні закупівлі, було прийнято рішення повторно провести процедуру відкритих торгів на закупівлю. Відповідно до оголошення UA-2021-08-25-010850-a, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro, 25 серпня 2021 р. було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 27 вересня 2021 до 00:00 год. Однак, станом на зазначену дату на участь у закупівлі було подано менше двох пропозицій, тож відповідно до абз. 1 п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами), а саме: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2021 17:42
Оскарження наміру укласти договір: 17 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 т
Бітум
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, місто Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

06 жовтня 2021 17:31
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-18-000025 ● 8629a8de442c4173a569de29d51051d3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2022 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.07.2022 № 207

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.07.2022 № 207.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-06-014351-b, 06.10.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-20 17:38:47

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-06-014351-b, яка проводилась Комунальним підприємством «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у якому умовою застосування переговорної процедури закупівлі вказано: двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Згідно з нормою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Вказати причини не опублікування в електронній системі закупівель експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

За вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Також, відповідно до частини третьої статті 40 Закону замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Вказати, яким чином учасником-переможцем переговорної процедури закупівлі ТОВ «В-ТЕХ-ТРЕЙД» виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем вимог частини шостої статті 17 Закону.

Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
5. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем переговорної процедури закупівлі ТОВ «В-ТЕХ-ТРЕЙД» при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів).

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-25 12:57:52

Пояснення

На Ваш запит від 2022-07-20 17:38:47 надаємо наступну інформацію:
1. Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики продукції повинні відповідати ДСТУ 4044-2001 та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснюється на підставі закупівельних цін попередніх періодів шляхом коригування ціни договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції.

2. Посилання на сайт: https://drohobych-rada.gov.ua/обґрунтування-технічних-та-якісних-х-17/
3. Щодо підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі
Відповідно до частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Відповідно до ч. 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, а саме: обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно коментарів Додатку 1 листа Мінекономіки від 3304-04/60124-06 від 03.10.2021 р. «Щодо переговорної процедури закупівлі» підставу «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» застосовується у разі :
- відміни торгів на підставі абзацу другого пункту 1 частини другої статті 32 Закону (подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій) та за умови прийняття таких рішень щодо здійснення закупівлі у поточному році.
Не можуть змінюватись у разі здійснення переговорної процедури закупівлі вимоги, що були зазначені у тендерній документації замовника під час проведення відкритих торгів: предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону, забезпечення виконання договору (у разі якщо така вимога була зазначена у тендерній документації) та інші вимоги до учасника.
Можуть змінюватись у разі здійснення переговорної процедури закупівлі очікувана вартість та кількісні характеристики предмета закупівлі, строки поставки, виконання робіт, надання послуг. Не вимагається забезпечення тендерної пропозиції, оскільки таке забезпечення подається учасником у зв’язку із поданням тендерної пропозиції.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на звіти про результати проведення таких процедур закупівель у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників, предметом закупівлі в яких були ті самі товари, роботи і послуги, що є предметом закупівлі у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Також у даному листі Мінекономіки зазначено, що замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
При оголошенні даної переговорної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-06-014351-b) Замовником оприлюднено обгрунтування, у якому зазначаються причини застосування даної процедури, а також зазначено посилання на ідентифікатор закупівлі, які не відбулися, що є підставою для застосування переговорної процедури. Звертаємо Вашу увагу на те, що інформація яка міститься у систем прозоро є у відкритому доступі, тому кожна зацікавлена особа може перевірити достовірність інформація, яка відображена в обгрунтуванні Замовника.

4. Керуючись вимогами частини 3 статті 40 Закону Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
На момент проведення переговорів учасник переговорів ТОВ «В-ТЕХ-ТРЕЙД» надав всі необхідні документи, в тому чисті по статті 17, для прийняття замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю. Документи надані учасником на підтвердження відсутності підстав відмови йому в участі у процедурі закупівлі додаються у файлах «Довідка ст. 17», «Довідка ДПС» та «Довідка МВС».

5. Учасник ТОВ «В-ТЕХ-ТРЕЙД» у складі пропозиції надав підтверджуючі документи про право підписування договору, що додається у файлі «Рішення учасника» та «Рішення учасника 2». Що стосується надання дозволу чи ліцензії на провадження виду діяльності, Замовником не була встановлена така вимога, тому учасник не зобов’язаний надавати такі документи.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-01 13:25:18

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-06-014351-b, яка проводилась Комунальним підприємством «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Зокрема, під час моніторингу встановлено, що за умовами п.10.1 укладеного за результатами переговорів з ТОВ «В-ТЕХ-ТРЕЙД» договору про закупівлю від 18.10.2021 №181001 (далі – Договір №181001) договір діє до 31.12.2021 включно, а в частині проведення розрахунків – до їх повного здійснення.
В електронній системі закупівель додаткові угоди щодо зміни строку дії Договору №181001 не оприлюднено.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Чи продовжувався сторонами Договору №181001 строк його дії ? Якщо так – надати до моніторингу відповідні підтверджуючі документи.
2. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором №181001, в якому обсязі ? Чи здійснювались Замовником платежі за Договором №181001 (зазначити які саме та коли) ?
3. У разі виконання сторонами Договору №181001 договірних зобов’язань, в тому числі в частині розрахунків – пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-04 15:58:51

Пояснення

Доброго дня. У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступну інформацію.
Щодо питання першого: За результатами переговорної процедури UA-2021-10-06-014351-b укладено Договір №181001 від 18 жовтня 2021 року зі строком дії до 31.12.2021 включно, а в частині проведення розрахунків – до їх повного здійснення. Додаткових уговору до Договору №181001 про продовження строку його дії не укладалося.
Щодо питання другого: Замовником здійснювалися платежі за Договором №181001 від 18 жовтня 2021 року, на підтвердження чого надаємо копії платіжних доручень. Фактична сума оплати за Договором №181001 від 18 жовтня 2021 року становить 494 363,70 грн за 28,25 т бітуму, який був поставлений Замовнику.
Щодо питання третього: Не оприлюднення звіту про виконання договору №181001 від 18 жовтня 2021 року зумовлене завантаженістю уповноваженої особи Замовника, особливо наприкінці-на початку бюджетного року. Оскільки строк дії договорів до 31 грудня, а процедур проведених Замовником значний обсяг, об’єктивно не було можливості опублікувати звіти про виконання договорів. Крім того, в даний період спостерігається особлива завантаженість електронних авторизованих майданчиків, через що інформація з них може не синхронізуватись з центральною базою даних. Замовник гарантує , що звіт про виконання договору буде опубліковано найближчим часом.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-08-04 16:53:51

Пояснення з власної ініціативи

Додатково до пояснення від 04.08. 2022 року даємо копії платіжних доручень до Договору №181001 від 18 жовтня 2021 року.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня. Враховуючи зауваження Західного офісу Держаудитслужби і викладені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-06-014351-b Замовником прийнято рішення і вжито заходів наступного характеру: - проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою Замовника щодо недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель. На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку ДАС України про результати моніторингу закупівлі Замовником опубліковано звіт про виконання договору №181001 від 18 жовтня 2022 року. Додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось в подальшому дотримуватись положень Закону України «Про Публічні закупівлі».

2022-08-10 16:56:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 20 серпня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ В-ТЕХ-ТРЕЙД
#43430973
Переможець 1 749 960,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 17:42

Документи

06 жовтня 2021 17:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2021 17:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ В-ТЕХ-ТРЕЙД
#43430973
1 749 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2021 17:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 серпня 2022 16:24
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 16:42
CCF_000022.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 16:41
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 15:00
CCF_000017.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 11:56
Договір ВТТ бітум 181001.pdf укладений
18 жовтня 2021 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При укладенні договору була допущена арифметична помилка у Специфікації до договору, а саме у ціні за одиницю товару, у зв’язку з чим вважати договір оприлюднений 18 жовтня 2021 р. недійсним. Правильним договір слід вважати розміщений 19 жовтня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 181001
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 181001
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 494 363,70
UAH (в тому числі ПДВ 82 393,95 UAH)