Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Current average repair of the public road of local significance C200721 Yaroslavychi-Yarchivtsi-to H-02 of Ternopil region»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Контактна особа: |
Явний Володимир Михайлович 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration |
National ID: | 04014074 |
Contact point: |
Yavnyi Volodymyr 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2021 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2021 11:26 |
Очікувана вартість: | 4 785 483,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 927,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія), виданої банком (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 №275/35897 та вимог чинного законодавства України. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 140 000,00 грн. (сто сорок тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Гарантія повинна передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати – заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, тендерної документації, буде відхилена замовником. У разі виникнення обставин, передбачених у частині 10 тендерної документації, перерахування коштів у сумі забезпечення тендерної пропозиції здійснюється на рахунок Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації №UA548201720355289009000013696, Код за ЄДРПОУ 04014074. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 140000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник- переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі двох відсотків вартості договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору. |
Publication date: | 06 жовтня 2021 14:51 |
Enquiries until: | 02 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 листопада 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 4 785 484 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 23 927 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт (вартості послуг). На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.» | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2021 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2021 12:30 |
Тендерна документація із змінами від 03.11.2021.doc | |
03 листопада 2021 12:29 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії із змінами 03.11.2021.docx | |
03 листопада 2021 12:28 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 03.11.2021.pdf | |
06 жовтня 2021 15:14 |
Додаток 2 до ТД Технічне завдання.docx | |
06 жовтня 2021 15:13 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.doc | |
06 жовтня 2021 15:13 |
Титульна ТД.pdf |
03 листопада 2021 12:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 листопада 2021 12:30 |
Тендерна документація із змінами від 03.11.2021.doc
|
|||
03 листопада 2021 12:29 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії із змінами 03.11.2021.docx
|
|||
03 листопада 2021 12:28 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 03.11.2021.pdf
|
|||
06 жовтня 2021 15:14 |
Додаток 2 до ТД Технічне завдання.docx
|
|||
06 жовтня 2021 15:13 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.doc
|
|||
06 жовтня 2021 15:13 |
Титульна ТД.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-02-000015 ● 294bf34e8672462d810fb39d1a72818b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 19:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.08.2022 №14-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2,15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 02.08.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 02.08.2022 №14-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№4 UA-2021-10-06-009647-b 06.10.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 15:58:44
Запит Замовнику
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С200721 Ярославичі – Ярчівці - до Н-02 Тернопільської області» (ДК 021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-08 08:13:20
Пояснення на запит УПРАВЛІННЮ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 03.08.2022 року.
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаю пояснення на запит від 03.08.2022 року.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення очікуваної вартості. Об’єкт закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С200721 Ярославичі-Ярчівці-до Н-02 Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), включено до переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 та 2022 році. Відповідно визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі робочого проекту який містить кошторисні розрахунки по яких отримано експертну оцінку № 05-0575 від 22.09.2021 року та складено технічне завдання (міститься у Додаток 2 до тендерної документації) по закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С200721 Ярославичі-Ярчівці-до Н-02 Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на ProZorro - UA-2021-10-06-009647-b.
Очікувана вартість закупівлі послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С200721 Ярославичі-Ярчівці-до Н-02 Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на ProZorro - UA-2021-10-06-009647-b, у сумі 4 785 483,60 грн., визначена з урахуванням Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». А також виходячи із виділеного фінансування згідно Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2022 році затвердженого Тернопільською обласною державною адміністрацією та погоджено Державним агенством автомобільних доріг України.
Зазначаємо, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://oda.te.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupilvi.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-15 15:21:02
Запит Замовнику
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С200721 Ярославичі-Ярчівці-до Н-02 Тернопільської області» за адресою: 40000, Україна, Тернопільська область, автомобільна дорога, загального користування місцевого значення С200721 Ярославичі – Ярчівці - до Н-02 (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Надати документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 23 тендерної документації та п. 9.1 договору від 13.12.2021 № 391, в частині надання забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі двох відсотків вартості договору?
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-17 08:38:03
Пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 15.08.2022 року.
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаю пояснення на запит від 15.08.2022 року:
Переможцем тендеру ТОВ «АВАКС ПРОФ» по закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С200721 Ярославичі-Ярчівці-до Н-02 Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на ProZorro - UA-2021-10-06-009647-b на виконання вимог пункту 23 тендерної документації, перед укладанням договору за результатами закупівлі укладено договір забезпечення від 10.12.2021 року №387 відповідно до якого учасником внесено забезпечення виконання договору платіжне доручення №5204 від 10.12.2021р. (документи додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації щодо усунення порушень на висновок ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЮ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 23.08.2022 року Відповідно до положень частини восьмої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надати інформацію на висновок від 23.08.2022 року наступного змісту: На виконання вимог частини третьої статті 10 Закону Замовником при публікації оголошення про закупівлю UA-2021-10-06-009647-b відповідно до рекомендацій заповнено усі необхідні поля про інформацію, яка вимагається відповідно до вимог частини 2 статті 21 Закону проте на майданчику немає полів для внесення на англійській: місцезнаходження Замовника, обсяг і місце надання послуг, строк надання послуг, умови оплати, мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників, що підтверджено при консультуванні із фахівцями електронного майданчику E-TENDER через який вноситься інформація про закупівлю оскільки ДП «ПРОЗОРРО» не ставило вимог щодо наявності даних полів. Замовником направлено лист №418/10-13 від 24.08.2022 року ДП «ПРОЗОРРО» для отримання підтвердження щодо відсутності полів для внесення англійською мовою: місцезнаходження Замовника, обсяг і місце надання послуг, строк надання послуг, умови оплати, мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників; на лист отримано відповідь від ДП «ПРОЗОРРО» зміст якого підтверджує які поля заповнюються англійською. (Додається) Зважаючи на вимогу УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, Замовником проведено роз’яснювальна робота із уповноваженими особами Департаменту капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації, щодо не допущення у подальшому порушення вимог частини 2 статті 21 Закону, при оприлюдненні оголошення про закупівлю у разі публікації відповідно до частини 3 статті 10 Закону.
2022-08-30 11:16:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону в частині не розміщення англійською мовою інформації, передбаченої пунктами 5, 7, 8, 9 частини другої статті 21 Закону, в оголошенні про проведення відкритих торгів.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2021 18:01
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
4 739 000,00
UAH з ПДВ
|
4 739 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" |
4 780 000,00
UAH з ПДВ
|
4 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Переможець |
4 739 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2021 09:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 14:38
|
Дод_угода №3 до договору 391.pdf | укладений |
04 липня 2023 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 08:43
|
Додаткова угода №2 до дог №391.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 08:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 20:54
|
додат.угода № 1 до Договору № 391.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 20:45
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 17:33
|
Договір №391.pdf | укладений |
14 грудня 2021 17:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 15.1.3. розділу 15 "Додатки до договору" План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 16 "Юридичні адреси сторін" Замовника викласти в новій редакції Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились: Пункт 13.1. Розділу 13"Строк дії договору" викласти в новій редакції: "13.1. Договір набирає законної сили з моменту його підписання і діє до 31.12.2023 р., а в частині розрахунків до повного його виконання сторонами зобов'язань за даним договором. " Розділ 15 "Додатки до договору" Календарний план фінансування (Додаток 3 до договору) та Календарний графік надання послуг (Додаток 2) викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 грудня 2021 — 04 липня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. Припинити з дня підписання даної додаткової угоди дію Договору № 391 від 13 грудня 2021 року шляхом розірвання за взаємною згодою Сторін. 2. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь – яких невиконаних сторонами зобов’язань. |