Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картка працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду; 025-6/о Талон амбулаторного пацієнта А5; 063-2/о Інформована згода щеплення А4
Очікувана вартість
8 190,00 UAH
UA-2021-10-06-009433-b d76d8367cb144a2993ca93b652205656
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Миколаївна ЄРЕЦЬКА

+380577251201
+380577251178
25_pk.economist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003445
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., місто Харків, вулиця Руставелі, будинок 14
Контактна особа: Марина Миколаївна ЄРЕЦЬКА
+380577251201, +380577251178
25_pk.economist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Згідно з договором. Постачальник зобов’язаний передати Товар, якість і комплектність якого відповідає технічній документації виробника для даного виду Товару. У разі виявлення недоліків щодо якості Товару, тощо, Постачальник зобов’язується замінити Товар за власний рахунок протягом 5 (п’яти) робочих днів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16000 штуки
Картка працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду; 025-6/о Талон амбулаторного пацієнта А5; 063-2/о Інформована згода щеплення А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Руставелі, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Товару на підставі підписаних видаткових накладних шляхом безготівкового переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

06 жовтня 2021 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ КИСЛЯК КАТЕРИНА ЮРІЇВНА
#3289605067
Переможець 8 190,00
UAH
06 жовтня 2021 14:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 14:50
Договір №248_10 від 06.10.2021 р..pdf укладений
06 жовтня 2021 14:49
Додаток №1 до Договору №248_10 від 06.10.2021 р..pdf укладений
06 жовтня 2021 14:49