Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2021-10-06-007462-b fe5d1471b67c412a9519a37e08480f1c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Абрамчук Наталія

380661575956 buh.vptu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волноваське професійно-технічне училище
Код ЄДРПОУ: 02542395
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., Волноваха, Менделєєва, 2
Контактна особа: Абрамчук Наталія
380661575956
buh.vptu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2021 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2021 10:00
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
ПК для вчителя – 2 шт., ПК для учнів – 10 шт., Ноутбук ASUSVivoBookX509JA – 1 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, Волноваха, Менделєєва, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2021 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2021 13:39
Проект договору.docx
06 жовтня 2021 13:39
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 06 жовтня 2021 21:34
Дата відповіді: 07 жовтня 2021 11:02
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник може пропонувати будь-яку форму поставки ліцензійної операційної системи, що повністю відповідає вимогам визначеним у Додатку технічних вимог Тендерної документації.
Щодо листа від виробника повідомляємо, що документація не містить вимоги надати листа від виробника, авторизаційного листа від виробника, або авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора, як зазначено у Вашому зверненні!
Вважаємо, що дискримінацією учасник може розглядати вимоги Замовника до листів у тому випадку, коли певний документ можна отримати лише у одного окремого виробника (і ніякого іншого) або лише на конкретно зазначену модель товару, що ставить у залежність від такого одного виробника і не дає можливості запропонувати продукцію іншого.
Також слід зазначити, що наведені Вами приклади рішень АМКУ містять індивідуальний характер розгляду певної ситуації та мають відношення до закупівлі витратних матеріалів (UA-2019-03-14-000597-a) та матеріалів для друку та поліграфії (UA-2019-03-15-000266-c), що не має відношення до даної закупівлі, оскільки предметом даної закупівлі є Портативні комп’ютери
Отже даною вимогою Замовник ніяким чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі. Дякуємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-06-007462-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 06 жовтня 2021 21:33
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу



Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.



Просимо ознайомитися з практикою Замовників.

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2021 11:14
Шановний учасник, повідомляємо, що тендерна документація не містить вимоги надати авторизаційний лист від виробника/договір з виробником. Зокрема вимога п.2.4 Додатку 1 ТД передбачає надання листа від будь-якого постачальника, що може підтвердити можливість поставки товару учасником, адже будь-який учасник що не є виробником товару здійснює його закупівлю у певного свого постачальника (або виробника). Враховуючи те, що Замовником у тендерній документації не зазначено жодних вимог до моделей або виробників товару учасники можуть пропонувати продукцію будь-якого виробника, що відповідає технічним та якісним вимогам визначеним у тендерній документації. Отже відповідно отримати такий лист може будь-який учасник.
Вважаємо, що дискримінацією учасник може розглядати вимоги Замовника у тому випадку, коли певний документ можна отримати лише у одного окремого виробника (і ніякого іншого) або лише на конкретно зазначену модель товару, що ставить у залежність від такого одного виробника і не дає можливості запропонувати продукцію іншого.
Також слід зазначити, що наведені Вами приклади рішень АМКУ містять індивідуальний характер розгляду певної ситуації та мають відношення до закупівлі витратних матеріалів (UA-2019-03-14-000597-a) та матеріалів для друку та поліграфії (UA-2019-03-15-000266-c), що не має відношення до даної закупівлі, оскільки предметом даної закупівлі є Портативні комп’ютери.
Отже даною вимогою Замовник ніяким чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі. Дякуємо.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Коптєв Олександр Вікторович 190 000,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2021 23:19
Електронний підпис
18 жовтня 2021 23:18
Серт_ISO_14001-2015.PDF
18 жовтня 2021 23:18
Гарантійний лист.pdf
18 жовтня 2021 23:18
Листи та довідки.pdf
18 жовтня 2021 23:18
Виписка.pdf
18 жовтня 2021 23:18
Інформаційний лист.pdf
18 жовтня 2021 23:18
Asus CEC.pdf
18 жовтня 2021 23:18
Декларації_товар.pdf
18 жовтня 2021 23:18
Серт_ISO_27001-2015.PDF
18 жовтня 2021 23:18
Asus.pdf
18 жовтня 2021 23:18
код.pdf
18 жовтня 2021 23:18
Довідка_банк.pdf
18 жовтня 2021 23:18
Серт_ISO_45001-2018.PDF
18 жовтня 2021 23:18
Технічні вимоги.pdf
18 жовтня 2021 23:18
Паспорт.pdf
18 жовтня 2021 23:18
Витяг2.pdf
18 жовтня 2021 23:18
Проект договору.pdf
18 жовтня 2021 23:18
Серт_ISO_9001-2015.PDF
18 жовтня 2021 23:18
Серт_ISO_45001-2018-1.PDF
18 жовтня 2021 23:18
Гарантійні умови.pdf
18 жовтня 2021 23:18
Автор. лист.pdf
18 жовтня 2021 23:18
ВИТЯГ.pdf
18 жовтня 2021 23:18
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коптєв Олександр Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коптєв Олександр Вікторович
#2510711177
Переможець 190 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2021 14:32

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2021 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коптєв Олександр Вікторович
#2510711177
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 09:57
Підписаний договір №3614.pdf укладений
01 листопада 2021 09:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 190 000,00
UAH